Rockstar Games twierdzi, że zaprasza swoich pracowników z powrotem do biur pięć dni w tygodniu ze względów produktywności i bezpieczeństwa. Chris Delmas-AFP za pośrednictwem Getty Images
Rockstar Games, oddział Take-Two Interactive Software Inc., poprosi pracowników, aby począwszy od kwietnia, przez pięć dni w tygodniu, wracali do swoich biurek, gdy producent gier wideo wkracza w końcową fazę tworzenia swojej kolejnej gry. Wysoce oczekiwane Grand Theft Auto VI.
W środowym e-mailu do pracowników, zweryfikowanym przez Bloomberg, szef wydawnictwa Rockstar, Gene Colby, powiedział, że decyzja została podjęta ze względów produkcyjnych i bezpieczeństwa. Firma doświadczyła wielu naruszeń bezpieczeństwa, m.in Ogromny zrzut wczesnych materiałów filmowych Kto jest nowy? Grand Theft Auto Wczesny zwiastun wyciekł w grudniu.
Colby napisał, że firma znalazła także „namacalne korzyści” z pracy osobistej. „Wprowadzenie tych zmian stawia nas teraz w najlepszej pozycji do realizacji celów Grand Theft Auto „Na poziomie jakości i dopracowania, jakiego wymaga, wraz z planem wydawniczym odpowiadającym skali i ambicjom gry” – napisała.
Obowiązki powrotu do pracy to gorący temat w różnych branżach, odkąd pandemia zmusiła niezliczoną liczbę pracowników do pracy z domu. Ostatnio wielu pracodawców prosiło pracowników o powrót do biur dwa lub trzy dni w tygodniu. Badanie przeprowadzone w zeszłym miesiącu wykazało, że praca zdalna Nie miało to żadnego efektu O produktywności.
Kwestia ta była szczególnie kontrowersyjna wśród osób zajmujących się grami wideo Dzięki zwrotom akcji Przemysł i brak scentralizowanej siły roboczej. Wiele z najpopularniejszych gier wideo 2023 r., m.in Marvel Spider-Man 2 To było od Insomniac Games Opracowano zdalnie.
„Subtelnie czarujący nerd popkultury. Irytująco skromny fanatyk bekonu. Przedsiębiorca”.
More Stories
Czy nadal korzystałbyś z Google, gdybyś nie zapłacił Apple 20 miliardów dolarów za swojego iPhone'a?
Dyrektor generalny Apple Tim Cook przechwala się przyszłymi planami dotyczącymi sztucznej inteligencji po dobrych wynikach
Escape from Tarkov Rival Gray Zone Warfare sprzedało się w 400 000 egzemplarzy w dwa dni