Nike i Roblox łączą siły, aby stworzyć wirtualny świat o nazwie Niketown.
Źródło: Nike
gra Roblox Akcje spadły po tym o ponad 24% Raportowanie zarobków To nie spełniło oczekiwań.
Firma hazardowa poinformowała o zarobkach we wtorek po tym, jak nie odnotowała najlepszych i szacunków giełdowych Wall Street. Według szacunków Refinitiv z czwartego kwartału przychody (rezerwacje) wyniosły 770 mln USD, w porównaniu z prognozą 772 mln USD. Zapowiedział również 25-procentową stratę na akcję, co jest gorsze niż oczekiwana strata 13 centów na akcję. Roblox powiedział, że miał 49,5 miliona aktywnych użytkowników dziennie w ciągu kwartału, co oznacza wzrost o 33% rok do roku.
Roblox to otwarta platforma do gier, która pozwala graczom tworzyć własne interaktywne „światy”. Była to pierwsza duża firma pracująca nad metaverse, która została upubliczniona. Firma sprzedaje graczom wirtualne waluty, które służą do kupowania cyfrowych przedmiotów w grze. Firma w ostatnim czasie nawiązała współpracę z takimi firmami jak nike i NFL.
Analitycy byli zaniepokojeni spowolnieniem rezerwacji i oczekiwaniami.
„Główny wniosek z aktualizacji Roblox z IV kwartału… rezerwacje z 22 stycznia odnotowały spowolnienie w porównaniu z poprzednimi miesiącami, o zaledwie 2%-3%, w porównaniu z październikiem/listopadem/21 grudnia o odpowiednio +15%/+23%/+21% , na przykład analitycy Stifel powiedzieli w notatce we wtorek wieczorem.
Ponadto firma zauważyła, że rezerwacje rok do roku „powinny się poprawić począwszy od maja-czerwca”, pozostawiając nam zastanowienie się, co to sugeruje na luty i kwiecień. Dlaczego oczekiwane spowolnienie?
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Ford wprowadza pierwszy F-150 Lightning, gdy wojna elektrycznych ciężarówek wkracza na wyższy bieg
Światowe akcje widzą pierwszy tygodniowy wzrost od ośmiu tygodni, dolar spada na najniższym poziomie od miesiąca Przez Reuters
Ceny gazu wzrosły tak bardzo, że w USA obserwuje się obecnie spadek popytu