22 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Coraz więcej reklamodawców wstrzymuje wydatki na X w obliczu rosnącej reakcji na Muska

Coraz więcej reklamodawców wstrzymuje wydatki na X w obliczu rosnącej reakcji na Muska

Coraz więcej głównych reklamodawców wstrzymało swoje wydatki na X, serwisie społecznościowym znanym wcześniej jako Twitter, w związku z utrzymującymi się ostrymi reakcjami na poparcie Elona Muska dla antysemickiej teorii spiskowej X.

Firma rozrywkowa Warner Bros. Discovery i Sony dołączyły do ​​innych znanych marek, wstrzymując wydatki na X. IBM ograniczył reklamy w która jest właścicielem stacji CBS, w piątek wstrzymała emisję reklam.

Zamrożenie wydatków następuje, gdy X stara się odzyskać reklamodawców, którzy obawiali się wydawania pieniędzy na platformę po tym, jak Musk przejął ją ponad rok temu i powiedział, że złagodzi zasady moderowania treści. Duże marki zwykle ostrożnie umieszczają swoje reklamy obok postów zawierających obraźliwe treści lub mowę nienawiści.

Musk, który kupił Twittera w październiku 2022 r. i zmienił jego nazwę na X, zwrócił w tym tygodniu uwagę po tym, jak odpowiedział na post w serwisie Biali ludzie, którzy twierdzą, że chcą, aby ludzie przestali ich wykorzystywać przeciwko nim” i wspierają imigrację „hord mniejszości”.

„Powiedział pan całą prawdę, panie Musk”. Odpowiedział. Grupy żydowskie stwierdziły, że przesłanie Muska wzmocniło teorię spiskową znaną jako teoria zastępowalności, która głosi, że Żydzi organizowali imigrantów innych niż biała, aby zastąpić rasę białą. Koncepcję tę przyjął Robert Bowers, który w 2018 roku zabił 11 wiernych w synagodze Drzewa Życia w Pittsburghu.

Oświadczenie Muska spotkało się w piątek z potępieniem Białego Domu. Rzecznik Białego Domu Andrew Bates powiedział w oświadczeniu: „Niedopuszczalne jest powtarzanie w jakimkolwiek momencie ohydnego kłamstwa stojącego za najbardziej śmiercionośnym aktem antysemityzmu w historii Ameryki, nie mówiąc już o miesiącu po najkrwawszym dniu dla narodu żydowskiego od czasów II wojny światowej .” całopalenie.”

Musk skrytykował reklamodawców, którzy w piątek wycofali swoje dolary z X, i zagroził podjęciem kroków prawnych przeciwko Media Matters, lewicowej organizacji, która twierdzi, że znalazła Treści antysemickie na platformie X Podkreślono reklamy Apple, IBM i innych marek, które pojawiły się obok postów promujących Hitlera i partię nazistowską.

READ  Alibaba eksportuje samochody zamienne o wartości 4,5 miliarda dolarów, aby sfinansować wykupy

W Poczta W piątkowy wieczór pan Musk powiedział: „Począwszy od poniedziałku w sądzie rejonowym, X Corp złoży pozew termojądrowy przeciwko Media Matters i wszystkim, którzy byli w zmowie w tym oszukańczym ataku na naszą firmę”.

X stwierdził, że strategia wyszukiwania stosowana przez Media Matters do wykrywania reklam wyświetlanych wraz z treściami antysemickimi nie jest reprezentatywna dla sposobu, w jaki zwykli ludzie korzystają z jej platformy. Organizacja śledziła konta, które opublikowały treści, a następnie zaktualizowała harmonogram X, tak aby reklamy się pojawiły – stwierdził X w oświadczeniu Post na blogu. X dodał, że tylko jeden z dziewięciu postów wyróżnionych przez Media Matters naruszył zasady moderowania treści.

W oświadczeniu Joe Benarroch, szef operacji biznesowych w Dodał: „Dane triumfują nad zarzutami”.

Media Matters oświadczyło, że będzie się bronić przed pozwami wniesionymi przez „. , prezes ds. mediów. „Musk przyznał, że reklamom, o których mowa, towarzyszyły zidentyfikowane przez nas treści pronazistowskie. To jakby wściekać się na lustro, bo nie podoba ci się swoje odbicie. Jeśli nas pozwie, zwyciężymy”.

Ryana Maca Przyczynił się do raportów.