12 października, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Wytwórnia K-Pop JYP Entertainment rozwija „Pełną skalę” w USA – Billboard

Wytwórnia K-Pop JYP Entertainment rozwija „Pełną skalę” w USA – Billboard

Jedna z największych wytwórni płytowych K-pop mocno umacnia się na rynku amerykańskim, pokazując, że południowokoreańska muzyka pop w coraz większym stopniu tworzy znaczący biznes w całym kraju.

JYP USA, północnoamerykańska spółka zależna JYP Entertainment, skupi się na rozwijaniu składu JYP w USA, w ramach „rozwoju północnoamerykańskiego rynku na dużą skalę i maksymalizacji globalnej ekspansji” południowokoreańskiej wytwórni. obraz Uczyć się.

JYP Entertainment, południowokoreańska agencja handlowa, została założona pod koniec lat 90. przez producenta muzycznego Park JYktóry stworzył takie supergwiazdy jak Cudowne dziewczynypierwszy zespół K-pop, który wszedł na listę Hot 100 w 2009 roku.

Nadchodzi premiera w Ameryce Północnej Wiadomości z zeszłego miesiąca Strategiczne partnerstwo JYP z Republic Records powiększy się i obejmie boysband bezpańskie dzieci! grupa dziewcząt iTZYkontynuując to, co rozpoczęło się jako początkowa współpraca dla dwa razy w roku 2020.

To podąża za HYBE, południowokoreańską wytwórnią, która jest domem dla boysbandu, który znajduje się na szczycie list przebojów BTS, rozpoczęła w lipcu restrukturyzację, która doprowadziła do powstania centrów w Stanach Zjednoczonych (Los Angeles) i Japonii. HYBE też jest partnerstwem Wraz z Interscope Geffen A&M Records z Universal Music Group, aby stworzyć wspólną wytwórnię płytową i „Girl Group Audition Challenge” w Stanach Zjednoczonych z Universal.

JYP USA będzie początkowo mieć siedzibę w Los Angeles, z planami ekspansji do Nowego Jorku.

Oprócz wzmocnienia dotychczasowych list przebojów, nowy podmiot położy również podwaliny w Stanach Zjednoczonych dla najnowszych artystów agencji. Bohaterowie Xdinarysześcioosobowy zespół rockowy, który zadebiutował w grudniu, oraz NMIXXSiedmioosobowa dziewczęca grupa, która zadebiutowała 22 lutego singlem „OO”, zebrała na YouTube prawie 50 milionów wyświetleń.

JYP USA stwierdziło również, że „odkryje i zachęci lokalnych artystów w USA” – w podobny sposób, jak koreański label zrobił w Japonii ze swoim girls group. Nizio.

READ  Apple prosi programistów, aby nie nazywali swoich aplikacji AR i VR aplikacjami AR lub VR

NiziU, współprodukowany przez JYP Entertainment i Sony Music Japan, to konkurencyjny program telewizyjny 2020, w którym 26 kandydatów znalazło się w ostatnim dziewięcioosobowym składzie, który zajął pierwsze miejsce na liście Billboard Japan Hot 100.

Inicjatywa północnoamerykańska będzie służyć jako „międzynarodowa twierdza K-popu”, umożliwiając składowi JYP „zdobywanie większego przyczółka na rynku amerykańskim”, założyciel i dyrektor generalny Republic Records. Monty Libman Powiedział w oświadczeniu.

JYP USA to najnowsza wyprawa JYP Entertainment na rynek amerykański. Podczas początkowego rozwoju Wonder Girls w Stanach Zjednoczonych agencja miała wspólne porozumienie administracyjne z Jonas Group i biuro w Nowym Jorku, w którym mieściły się Wonder Girls. Od tego czasu TWICE dołączyło do Wonder Girls z singlem na Hot 100. TWICE i iTZY mieli również wiele wpisów na Billboard 200, a Stray Kids szukało kolejnego wpisu firmy z następnym zespołem. Nieznajomy PE piątek.