2 marca, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Sukces Legendary Edition przekonał głównego scenarzystę Mass Effect do opuszczenia BioWare

Sukces Legendary Edition przekonał głównego scenarzystę Mass Effect do opuszczenia BioWare

Po 19 latach pracy weteran BioWare Mac Walters ogłosił w styczniu odejście ze studia. Przed odejściem Walters był dyrektorem projektu przy przeboju Mass Effect: Legendary Edition, w ramach którego powstała oryginalna trylogia Mass Effect, której pomyślne wydanie wydawało się właściwym tonem zakończenia działalności.

W wywiadzie z Minimum maksimum (Dzięki, gry komputerowe), Walters wyjaśnił powody swojego odejścia z BioWare, wyjaśniając, że Legendary Edition było dla mnie „projektem bardzo udanym w tym sensie, że zespół był zdrowy i naprawdę się dogadywaliśmy, a poza tym oczywiście odnieśliśmy sukces krytyczny i finansowy ” i że „Czułem, że to ukłon w stronę wszystkich rzeczy, które zrobiłem w Mass Effect. Po tym nie chcę już robić żadnego Mass Effecta. Po co kusić los?

I chociaż nadszedł czas, aby odejść od Mass Effect, nie oznacza to, że Walters skończył już z opowieściami science-fiction. Niedawno przejął stery Płaszcz przywódczy W nowym studiu tzw Niewypowiedziane światy. Niewiele jest szczegółów na temat pierwszego projektu studia, poza tym, że jest to „przygodowa gra akcji z niedalekiej przyszłości, osadzona w oszałamiającym świecie pełnym tajemnic i eksploracji”.

READ  Splatoon Clone firmy Square Enix wykorzystuje grafikę wygenerowaną przez sztuczną inteligencję