23 grudnia, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Przepisy dotyczące kasków rowerowych w Seattle zostały zerwane z powodu obaw o sprawiedliwość rasową

„Ustanowienie prawa i edukacja publiczna pomogły zmienić zachowania i zasady” – powiedział. powiedział McDermott. „A 30 lat później, kiedy przyjęliśmy ustawę o hełmach, konieczna była ponowna ocena naszych zamierzonych intencji i niezamierzonych konsekwencji wprowadzenia jej w życie”.

Używanie kasków wśród prywatnych motocyklistów wynosi 91 proc. Według badania. W pobliskim Portland, Ore., Adwokaci do odwołania zauważyli, Podobnie wysoka jest aplikacjaPomimo faktu, że w mieście nie ma przepisów dotyczących kasków dla wszystkich grup wiekowych.

Dostęp do kasków dla osób o niskich dochodach jest szczególnym wyzwaniem: według badania przeprowadzonego przez National Highway Traffic Safety Administration, osoby o niskich dochodach są tak samo skłonne do noszenia kasków jak wszyscy kierowcy o wysokich dochodach. .

Ale pan McDermott powiedział, że wątpi, że te braki równowagi wynikają z nadmiernego egzekwowania przepisów. Dodał, że hrabstwo może zająć się różnicami bez strażnika: hrabstwo przeznaczyło ostatnio ponad 200 000 dolarów na zakup kasków i rozszerzenie edukacji w zakresie bezpieczeństwa rowerowego.

W całym kraju stwierdzono, że inne rodzaje przepisów rowerowych są egzekwowane w dyskryminujący sposób.

Badania przeprowadzone w Chicago wykazały, że rowerzyści otrzymywali osiem razy więcej biletów niż większość czarnych obszarów miasta. Dochodzenie Departament Sprawiedliwości USA stwierdził, że w latach 2014-2015 73 procent rowerów zatrzymuje się w Tampa na Florydzie.

W raporcie stwierdzono, że „dane pokazały, że postoje nie zmniejszyły przestępczości ani nie miały żadnego innego pozytywnego wpływu, takiego jak zmniejszenie liczby wypadków rowerowych lub obrażeń”.

„Najlepszą inwestycją, aby zapewnić ludziom bezpieczeństwo podczas jazdy na rowerze, jest budowanie bezpieczniejszych ulic i bezpieczniejszych systemów transportu” – powiedział Bill Nesper, dyrektor Ligi Amerykańskich Rowerzystów. „Inwestycje, które zapewniają bezpieczeństwo ludziom w naszych społecznościach, takie jak spacery i jazda na rowerze, mogą być egzekwowane do woli i w sposób dyskryminujący, zamiast inwestować w przepisy, takie jak te, które uniemożliwiają rowerzystom”.