15 maja, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Pasażerowie LIRR wciąż są zdenerwowani przeniesieniem Jamajki po tym, jak rozkłady MTA zostały dostosowane do Grand Central Madison

Pasażerowie LIRR wciąż są zdenerwowani przeniesieniem Jamajki po tym, jak rozkłady MTA zostały dostosowane do Grand Central Madison

Metropolitan Transportation Authority zrewidował rozkłady jazdy Long Island Rail Road i dodał więcej wagonów do niektórych pociągów w poniedziałek, tydzień po uruchomieniu pełnej obsługi w Grand Central Madison, wprowadzając nowe rozkłady jazdy, które rozgniewały jeźdźców.

Ale zmiany nie były wystarczające dla niektórych mieszkańców Long Island, którzy powiedzieli, że są zdenerwowani przeprowadzką na Jamaica Station w Queens na dojazdy do pracy, które oferowały jednomiejscowe przejażdżki do iz Penn Station na Manhattanie.

„Nie znam ani jednej osoby, na którą rozkład jazdy nie miał wpływu” – powiedziała Maya Charland, pasażerka LIRR na stacji Jamajka w poniedziałek wieczorem. „Nie słyszałem, żeby jedna osoba powiedziała:„ Hej, tak jest lepiej ”. „

Urzędnicy MTA ogłosili uruchomienie pełnej obsługi w Grand Central Madison jako 40% wzrost usług w dni powszednie dla LIRR. Ale zmiana przeniosła również dziesiątki pociągów, które kursowały do ​​iz Penn Station na nową stację po wschodniej stronie Manhattanu.

Podczas wyścigu Transition Race na Jamajce w poniedziałek wieczorem kobieta spadła ze schodów. Odmówiła podania swojego nazwiska, ale powiedziała, że ​​straciła połączenie i będzie musiała czekać kolejne 40 minut na stacji Queens.

Urzędnicy MTA powiedzieli, że zaczęli przewozić pociągi na Jamajce, aby ułatwić połączenia – i zauważają, że rozmieścili dziesiątki pracowników, aby pomóc pasażerom w przeprowadzeniu zmian.

„Dzisiaj rano w pociągach było mniej tłoku, a przepływ pasażerów na Jamajce był znacznie lepszy, częściowo dzięki pociągom Penn i Grand Central, które przyjeżdżały na pobliskie perony, aby ułatwić przesiadki, a wiele pociągów, które były bardziej zatłoczone w zeszłym tygodniu, otrzymało dodatkowe samochodów” – powiedziała Katherine Rinaldi, tymczasowa prezes Long Island Railroad i prezes Metro North.[Gov. Kathy Hochul] Byliśmy zmotywowani do świadczenia usług, których oczekują nasi klienci i na które zasługują, i czynimy postępy w zakresie rozszerzonego planu usług”.

READ  Prawda społeczna, zbliża się termin fuzji cyfrowych przejęć

Urzędnicy MTA powiedzieli w poniedziałek, że dłuższe pociągi pomogą zmniejszyć zatory na LIRR i zauważyli, że zmiany skracają szczyty z 12 do 8 minut w pociągach jadących do lub z Atlantic Terminal, gdzie osoby dojeżdżające do pracy odnotowały największe redukcje w porównaniu ze zmianami z zeszłego tygodnia.

Pasażerka LIRR, Bridget, która odmówiła podania swojego nazwiska, ponieważ pracuje w miejskim wydziale edukacji, codziennie kursuje wahadłowo między Atlantic Terminal a Rockville Center na Long Island. Powiedziała, że ​​nowe rozkłady pozbawiły ją jednego miejsca, a dodatkowy pociąg nie rozwiązał problemu.

„Nie zrobili nic dla mieszkańców Brooklynu” – powiedziała. Z konwergencją możemy sobie poradzić. Skończyliśmy z tym. Ale brak obsługi, brak czasu, brak komunikacji…. To nie jest zaskakujace.”

Urzędnicy MTA powiedzieli, że prawie 34% jeźdźców LIRR przyjechało do Grand Central Madison w poniedziałek rano, w porównaniu z około 30% średnio w zeszłym tygodniu.

Jednym z jeźdźców, którzy przeszli na nową wersję, był Allen Parker, który podróżuje z Glen Cove na Long Island. Pracuje na Upper East Side na Manhattanie i musi łączyć się z Jamajką, ale teraz może pojechać wygodnym pociągiem LIRR do nowej, błyszczącej stacji MTA.

„Dla każdego, kto stracił wiarę w zdolność rządu do zrobienia czegokolwiek dobrze, nowa stacja LIRR w Grand Central jest świetna” – powiedział Parker. „Muszę się przebrać i jest to nieprzyjemne, ale wtedy mam blisko do pracy – i nie muszę jechać metrem”.