23 czerwca, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Justin Bieber prawie w pojedynkę odwrócił się od Tima Hortonsa

Justin Bieber prawie w pojedynkę odwrócił się od Tima Hortonsa

Spółka-matka kanadyjskiej sieci kawiarni, Restaurant Brands International, poinformowała, że ​​w czwartym kwartale 2021 r. sprzedaż wzrosła o 10,3% w sklepach otwartych przez co najmniej rok. Odzwierciedla to spadek o 11% w tym samym kwartale ubiegłego roku.

W listopadzie 2021 r. Tim Hortons Wskocz do wagonu celebrytów Aby pomóc zwiększyć zyski. Potrzebowała mocy gwiazdy, ponieważ sprzedaż w serialu spadała, ponieważ ludzie pracowali w domu i zniechęcali ludzi Zachowanie przed pandemią Od zatrzymania się w sieci kawiarni po śniadanie. Ulepsza także swoje główne menu, aktualizuje program lojalnościowy i wzmacnia strategię cyfrową.

Nazwana Timbiebs Timbits Collection, linia pączków z limitowanej edycji składa się z trzech smaków pączków stworzonych przez Biebera, w tym krówek z białej czekolady, kawałków czekolady z kwaśną śmietaną i świątecznych gofrów, a także markowych towarów.

Dyrektor generalny RBI, Jose Seal, powiedział podczas wtorkowej rozmowy z analitykami, aby omówić wyniki finansowe firmy, że promocja Timbiebs „była jedną z najbardziej udanych inicjatyw zwiększania ruchu w ostatnich latach i przekroczyła nasze wewnętrzne oczekiwania”.

Sell ​​powiedział, że współpraca doprowadziła do „bezprecedensowego zaangażowania społecznego i zwiększenia atrakcyjności dla młodszych gości”. „Jestem Bieber” – dodał, używając terminu wymyślonego przez fanów Biebera. „Możesz spodziewać się więcej tego ekscytującego partnerstwa w nadchodzącym roku”.

Kanadyjski piosenkarz powiedział, że „współpraca z Timem Hortonsem zawsze była moim marzeniem”, kiedy partnerstwo się zaczęło, dodając, że „dorastał” jedząc w serialu.

McDonald’s (MCD) Skok w kierunku celebrytów w 2020 roku i to To stało się dobrodziejstwem dla marki. Inne sieci skopiowały ten trend, w tym Tim Hortons Siostrzana marka BURGER KING Sprzedaż w Stanach Zjednoczonych wzrosła w czwartym kwartale o 2%.
Międzynarodowa Restauracja Marki (QSR) Burger King jest własnością Tima Hortonsa, Popeyes. Całkowite przychody firmy w czwartym kwartale wzrosły do ​​1,55 miliarda dolarów – w porównaniu z 1,36 miliarda dolarów rok wcześniej. Akcje wzrosły o około 2% w obrocie przed wprowadzeniem na rynek.

Danielle Wiener Brunner z CNN Business przyczyniła się do powstania tego raportu.