28 czerwca, 2022

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Ford wprowadza pierwszy F-150 Lightning, gdy wojna elektrycznych ciężarówek wkracza na wyższy bieg

Ford wprowadza pierwszy F-150 Lightning, gdy wojna elektrycznych ciężarówek wkracza na wyższy bieg

Wiejski człowiek z Michigan stał się pierwszą osobą w kraju, która zdobyła Forda F-150 Lightning, według Bloomberg. Nicholas Schmidt, dyrektor ds. technologii w startupie zajmującym się ulepszaniem sieci, otrzymał w czwartek srebrną elektryczną ciężarówkę w Richardson Ford, salonie dealerskim w małym miasteczku Standish w stanie Michigan.

Dla mnie BloombergSchmidt jest właścicielem Tesli Model 3, składa depozyt na jeden z Cybertrucks firmy i rozważa również zakup ciężarówki Rivian R1T. Powiedział, że jego żona poczuła ulgę, gdy stało się jasne, że F-150 Lightning przybędzie jako pierwszy. (Schmidt ma Od Twittera że jego rezerwacja Cybertruck „nie jest już wymagana”.)

Ford czerpie z dziesięcioleci doświadczenia w produkcji i dostawach, a także rozbudowanej sieci dealerów, starając się pokonać swoich rywali w wyścigu o elektryczne ciężarówki dla większości ludzi. Ciężarówki należą do najlepiej sprzedających się samochodów w kraju, a F-150 od 40 lat jest najlepiej sprzedającym się pojazdem w Stanach Zjednoczonych.

Podczas gdy Rivian się wyróżnia Jako pierwsza przyniosła swoją elektryczną ciężarówkę Oczekuje się, że na rynku elektryczna seria F Forda przyciągnie więcej klientów do rozważenia przejścia na pojazdy elektryczne. I choć został wprowadzony w 2019 roku, Cybertruck Tesli był taki Wielokrotnie Teraz oczekuje się, że nie wejdzie do produkcji najwcześniej w 2023 roku.

Wojna z samochodami ciężarowymi będzie zaciekła, ale Ford mógł sobie pozwolić na wytchnienie dzięki szybkości, z jaką wprowadził na rynek F-150 Lightning. Uruchomiono General Motors Dostawa ciężarówki Hummer EV klasy premium Dla klientów na początku tego roku, ale przy prawie trzykrotnej cenie F-150 Lightning, naprawdę nie można go uznać za w tej samej klasie. producent samochodów Chevrolet Silverado EV Prawdopodobnie będzie bardziej przystępny cenowo, ale oczekuje się, że rozpocznie produkcję dopiero w 2023 r. Tymczasem Stellantis nie powiedział, kiedy zostanie zelektryfikowany ciężarówka taran 1500 zadebiutuje.

READ  Akcje spadają, ponieważ rosnące ceny ropy podsycają obawy o inflację

Ale Ford będzie miał własne ograniczenia. Liczba elektrycznych F-150, które Ford planował wyprodukować w pierwszych latach produkcji, była nieco zmiennym celem. Początkowo firma celowała w zaledwie 40 000 pojazdów rocznie, a ostatecznie poinformowała dostawców, że spodziewa się, że wydajność ta wzrośnie do 80 000 na początku 2023 r. Teraz liczba ta wzrosła do 150 000 ciężarówek do połowy 2023 r. — chociaż nie jest jasne, ile samochodów będzie dotrzeć do klientów w tym roku.

Firma stosuje „proces rezerwacji fala po fali”, aby klienci wiedzieli, kiedy mogą przejść do trybu online, aby wybrać swoje Lightningi. Na początku tego roku Ford Przestań przyjmować rezerwacje Po zebraniu 200 000 w 100 USD zwrotnych depozytów na Lightning od czasu jego debiutu w maju 2020 r. (Rezerwacje pozostają zamknięte od czasu publikacji tego artykułu). Docelowa produkcja Forda Rouge Electric Vehicle Center to 160 000 sztuk rocznie.

Schmidt powiedział Bloomberg Planuje użyć F-150 Lightning do wykonywania różnych czynności na ciężarówkach, takich jak tarcica i przyczepność. Ilu jeszcze klientów zdobędzie w tym roku samochody ciężarowe swoimi F-150 Lightningami, będzie zależeć od Forda.