8 maja, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Dyrektor FAA Steve Dixon rezygnuje

Steve Dixon przejął funkcję administratora FAA po nominacji w sierpniu 2019 r. Prezydent Donald Trump Mówi, że ustąpi 31 marca na pięcioletnią kadencję.

„Przez ostatnie kilka lat moja rodzina była źródłem ogromnej zachęty, siły i wsparcia” – powiedział Dixon pracownikom FAA w liście, który podzielił się w środę z CNN. „Jednakże po czasami długich i nieuniknionych rozłąkach z moimi bliskimi podczas epidemii, nadszedł czas, aby poświęcić im cały swój czas i uwagę. W moim liście do Prezydenta Bidena nadszedł czas, aby wrócić do domu”.

W oświadczeniu sekretarz transportu Pete Boutique powiedział, że chciałby podziękować Dixonowi za jego „wieloletnią służbę dla naszego kraju i jego wieloletnie zaangażowanie w zapewnienie, że nasz system lotniczy jest najlepszy i najbezpieczniejszy na świecie”.

„Wszyscy w USDOT tęsknimy za Stevem jako liderem i kolegą. Jesteśmy tak szczęśliwi z powodu jego i jego żony Janice, że wspólnie rozpoczynają kolejny rozdział” – powiedział Boutique.

Nie jest jasne, kto będzie kierował FAA.

Dixon jest w połowie swojej kadencji jako szef agencji, która w ostatnich latach musiała stawić czoła licznym wyzwaniom, co doprowadziło do poważnego ciosu epidemii Govt-19 w lotnictwie i zwiększenia liczby niesfornych biznesmenów.

W 2021 r. Stany Zjednoczone zobaczyły Najgorszy rok w historii Za zachowanie niesfornych pasażerów lotniczych, według danych FAA. Agencja odnotowała 5981 zgłoszeń niesfornych podróżnych na dzień 31 grudnia, z czego 4290 – prawie 72% – to incydenty z udziałem maski Kovit-19.

Dixon wdrożył politykę zerowej tolerancji administracji dla uciążliwych pasażerów, mówiąc podczas swojego rozkazu: „Latanie jest najbezpieczniejszym środkiem transportu.

Ta polityka, która weszła w życie w styczniu 2021 r., dotyczy bezpośrednio kar prawnych za niesforne zachowanie, z wyłączeniem ostrzeżeń lub porad. Trwało to przynajmniej do czasu usunięcia federalnego nakazu masek.

W środę FAA ogłosiła, że ​​kolejne 43 przypadki niesfornych podróżnych zostały zarekomendowane sądowi do ewentualnego procesu karnego.

Ostatnio Dixon stał się celem firm telekomunikacyjnych do obsługi FAA Wydanie nowej usługi komórkowej 5GGroziło to możliwą przerwą w kluczowych systemach bezpieczeństwa podczas lotów komercyjnych.

Dixon nadzorował również powrót Boeinga 737 Max do służby. Dixon, były pilot Delta Air Lines, pilotował Maxa podczas lotów testowych, zanim powrócił do obsługi pasażerów w 2020 roku.

READ  Oczekuje się, że wielka ława przysięgłych w Nowym Jorku badająca Trumpa pęknie przez większą część kwietnia, mówi źródło

Dixon rozpoczął karierę w wojsku, a później latał samolotami komercyjnymi, w tym Boeingami 727, 737, 757 i 767. Na swoim stanowisku w Delcie był odpowiedzialny za obronę powietrzną i szkolenie pilotów.

Ta historia została zaktualizowana o więcej szczegółów.