22 grudnia, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Druga klatka „Batmana” ma kosztować ponad 238 mln USD – termin!

Druga klatka „Batmana” ma kosztować ponad 238 mln USD – termin!

Warner Bros.”. OrdynansA Zgodnie z oczekiwaniami, w ten weekend zajmuje pierwsze miejsce w kasie, co ma być numerem 1 w serii trzech klatek z bardzo przyzwoitą retencją -51% i 66 milionami dolarów, a do niedzieli zbliża się do 238,5 miliona dolarów. Film w reżyserii Matta Reevesa przekroczył już 400 milionów dolarów. Wczoraj zaksięgowano 18,7 mln USD, -47% w ciągu ostatniego piątku (-67% w porównaniu z pierwszym piątkiem + podgląd zdjęć).

To bije drugie spadki poprzednich filmów DC w ten weekend Batman przeciwko Superman (-69%) i Powstanie mrocznego rycerza (-61%), Oddział Sprawiedliwości (-56%) i Mroczny rycerz (-53%).

RelishMix zauważył post-społeczne rozmowy w filmie DC, informując, że „działa to korzystnie, ponieważ sceptycyzm został wyeliminowany dzięki wyborom obsady chwalącym występ Roberta Pattinsona jako najlepszy występ Batmana w historii, podczas gdy fani nadal podziwiają muzykę Nirvany w filmie, która była inspiracją do tego.” Matt Reeves podczas pisania filmu. Filmy z YouTube pojawiły się znacząco w cyfrowych mediach społecznościowych, dodając 20,6 miliona wyświetleń posiadanych materiałów i studia nabytego w ciągu tygodnia. Oficjalne strony społecznościowe filmu zyskały 282 tys. nowych fanów, głównie na Instagramie, gdzie łączna liczba stron na Twitterze i Facebooku osiągnęła już 1,3 mln. Ordynans.

Liczba super Instagramowych fanów Zoe Kravitz wzrosła do 7,4 miliona, dodając 617 tys. w ciągu tygodnia, dzięki zdjęciom z nowego gorącego zdjęcia Ellen Von Unwerth. Cuda Magazyn, ze zdjęciami aktorki i Pattinsona. Na innym zdjęciu promocyjnym w kinach, Kravitz SNL tej nocy.

zmienia kolor na czerwony
Disney

Pomimo ciszy pandemii i złagodzenia mandatu masek w Los Angeles i Nowym Jorku, centrum kasowe jest pełne obserwatorów. Sony Spider-Man: Nie ma miejsca na dom Nadal rośnie o około 800 milionów dolarów, ale w niedzielę po 13 weekendzie wyniesie 792,2 miliona dolarów za 4 miliony, -11% i rezerwacje kin w 2702 lokalizacjach. Jest to pokaz sceniczny, którego zazdrościłby każdemu konkurującemu dystrybutorowi trzy miesiące po ukazaniu się zdjęcia.

Uwaga, jeśli Disney zatrzymał Pixara zmienia kolor na czerwony W ten weekend w kinach mogłoby to przynieść od 20 mln do 30 mln USD+, zapewniając wystawcom przynajmniej w ten weekend głębię w dolarach. Zgadza się, można argumentować, że studio nie wiedziało, jak długo Omicron zostanie, ale dostaliśmy to śpiewać 2 Przez 12 weekendów po premierze nadal koncertował w pierwszej dziesiątce w kasie, z 1,55 miliona dolarów. Chodź Disney, wiesz, że rodziny chodzą do teatru.

Oto inne ciekawe dania na wynos z zmienia kolor na czerwony: Powiedziano mi, że kiedy Netflix wydaje program lub film (poza głównymi nagrodami sezonu), wydają bardzo oszczędne pieniądze, polegając bezpośrednio na swojej liście subskrybentów, aby uruchomić tytuł.

Ale w przypadku Disneya z zmienia kolor na czerwony, Bombardowali, żeby zrobić zdjęcie, jakby to było wielkie wydanie kinowe. Dlaczego? Możliwe, że pieniądze na marketing już tam były i liczyły się, ale lubi też subskrybentów Disney+. Łuskanie zmienia kolor na czerwony Można powiedzieć, że reklama w mediach społecznościowych jest na równi z tym, za co płaci Lionsgate upadek księżyca (A to studio w rzeczywistości wypchnęło ten film.)

iSpot pokazuje, że Disney wydał 23 miliony dolarów na amerykańskie reklamy telewizyjne. Na tyle wydali Czarna Wdowa, i więcej niż wycieczka do dżungli (19,5 mln USD), Cruella (12,6 mln USD) i ile wydał Netflix czerwona uwaga reklamy (3,3 miliona dolarów), najchętniej oglądany film wszech czasów.

Disney prowadził strony podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich, Big City Greens, Cudowny – Opowieść o Biedronce i Czarnym Kotu, Kawaler A Dzień dobry Ameryko. iSpot informuje, że zmienia kolor na czerwonyZwiastun był 16. najczęściej oglądanym filmem na wszystkich ekranach telewizyjnych od 21 lutego. Dlaczego Disney nie trzymał tego filmu w kinach? Po raz kolejny potrzebują subskrybentów Disney+, biorąc pod uwagę miliardy, które wydają na strumieniowe programy, które nie wydają się tak szybko.

Sprzedaż biletów na weekend wyniosła 95 milionów dolarów, -43% zniżki w ostatni weekend i 55% zniżki w ten sam weekend w 2019 roku. Kapitan cud, To spowodowało, że sprzedaż biletów na ten weekend wyniosła 210 milionów dolarów.

Top 10 weekendu:

1.) Ordynans (WB) 4417 piątkowe teatry 18,7 miliona dolarów (-67%) / 3 dni: 66 milionów dolarów (-51%) Razem 238,5 miliona dolarów/ tydzień 2

2.) Nieznany (Sony) 3725 (-150) kin, piątek 2,4 miliona dolarów (-19%) / 3 dni 9 milionów dolarów (-19%) / Razem 113,1 miliona dolarów/ tydzień 4

3.) pies (UAR) 3407 (-100) Teatry, piątek 1,38 miliona dolarów (-13%) / 3 dni 5,1 miliona dolarów (-16%) / ogółem 47,6 miliona dolarów/ tydzień 4

4.) Spider-Man: Nie ma miejsca na dom (Sony) 2702 (-7) Teatry, Fri 960 tysięcy dolarów (-11%) / 3 dni 4 miliony dolarów (-11%) / ogółem 792,2 miliona dolarów/ tydzień 13

5.) Rad Shyam (Alerion) 800 teatr, piątek 1,25 miliona dolarów3 dni 3,2 miliona dolarów/ tydzień 1

6.) Śmierć na Nilu (DIS) 2450 (-115) Teatry, pt 680 tysięcy dolarów (-12%) / 3 dni 2,3 miliona dolarów (-14%) / ogółem 40,6 miliona dolarów/ tydzień 5

7.) śpiewać 2 (UNI/IL) 1988 (-38) teatry, piątek 330 tysięcy dolarów (-1%)/3 dni 1,55 miliona dolarów (-5%) / Razem: 155,7 miliona dolarów/ tydzień 12

8.) dupa na zawsze(nominalne) 1627 (354) teatrówA piątek 320 tysięcy dolarów (-25%) / 3 dni 1,1 miliona dolarów (-23%) / Razem: 56,2 miliona dolarów/ tydzień 6

9.) Krzyk (Nominalny) 664 (-189) Piątkowe Teatry 120 tysięcy dolarów (-25%) / 3 dni 430 milionów dolarów (-25%) /Całkowity: 80,9 miliona dolarów/ tydzień 9

10.) cyrano (UAR) 694 (-103) piątkowe teatry 118 tysięcy dolarów (-38%)/3 dni 410 tysięcy dolarów (-40%) / łącznie 2,57 miliona dolarów/ tydzień 3