20 maja, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Druga klatka „Batmana” ma kosztować ponad 238 mln USD – termin!

Druga klatka „Batmana” ma kosztować ponad 238 mln USD – termin!

Warner Bros.”. OrdynansA Zgodnie z oczekiwaniami, w ten weekend zajmuje pierwsze miejsce w kasie, co ma być numerem 1 w serii trzech klatek z bardzo przyzwoitą retencją -51% i 66 milionami dolarów, a do niedzieli zbliża się do 238,5 miliona dolarów. Film w reżyserii Matta Reevesa przekroczył już 400 milionów dolarów. Wczoraj zaksięgowano 18,7 mln USD, -47% w ciągu ostatniego piątku (-67% w porównaniu z pierwszym piątkiem + podgląd zdjęć).

To bije drugie spadki poprzednich filmów DC w ten weekend Batman przeciwko Superman (-69%) i Powstanie mrocznego rycerza (-61%), Oddział Sprawiedliwości (-56%) i Mroczny rycerz (-53%).

RelishMix zauważył post-społeczne rozmowy w filmie DC, informując, że „działa to korzystnie, ponieważ sceptycyzm został wyeliminowany dzięki wyborom obsady chwalącym występ Roberta Pattinsona jako najlepszy występ Batmana w historii, podczas gdy fani nadal podziwiają muzykę Nirvany w filmie, która była inspiracją do tego.” Matt Reeves podczas pisania filmu. Filmy z YouTube pojawiły się znacząco w cyfrowych mediach społecznościowych, dodając 20,6 miliona wyświetleń posiadanych materiałów i studia nabytego w ciągu tygodnia. Oficjalne strony społecznościowe filmu zyskały 282 tys. nowych fanów, głównie na Instagramie, gdzie łączna liczba stron na Twitterze i Facebooku osiągnęła już 1,3 mln. Ordynans.

Liczba super Instagramowych fanów Zoe Kravitz wzrosła do 7,4 miliona, dodając 617 tys. w ciągu tygodnia, dzięki zdjęciom z nowego gorącego zdjęcia Ellen Von Unwerth. Cuda Magazyn, ze zdjęciami aktorki i Pattinsona. Na innym zdjęciu promocyjnym w kinach, Kravitz SNL tej nocy.

zmienia kolor na czerwony
Disney

Pomimo ciszy pandemii i złagodzenia mandatu masek w Los Angeles i Nowym Jorku, centrum kasowe jest pełne obserwatorów. Sony Spider-Man: Nie ma miejsca na dom Nadal rośnie o około 800 milionów dolarów, ale w niedzielę po 13 weekendzie wyniesie 792,2 miliona dolarów za 4 miliony, -11% i rezerwacje kin w 2702 lokalizacjach. Jest to pokaz sceniczny, którego zazdrościłby każdemu konkurującemu dystrybutorowi trzy miesiące po ukazaniu się zdjęcia.

READ  Przedstawiciel Dave'a Chappelle'a mówi, że nie ma żadnych przerw dla pisarzy „SNL” przed zorganizowaniem przyjęcia, które organizuje

Uwaga, jeśli Disney zatrzymał Pixara zmienia kolor na czerwony W ten weekend w kinach mogłoby to przynieść od 20 mln do 30 mln USD+, zapewniając wystawcom przynajmniej w ten weekend głębię w dolarach. Zgadza się, można argumentować, że studio nie wiedziało, jak długo Omicron zostanie, ale dostaliśmy to śpiewać 2 Przez 12 weekendów po premierze nadal koncertował w pierwszej dziesiątce w kasie, z 1,55 miliona dolarów. Chodź Disney, wiesz, że rodziny chodzą do teatru.

Oto inne ciekawe dania na wynos z zmienia kolor na czerwony: Powiedziano mi, że kiedy Netflix wydaje program lub film (poza głównymi nagrodami sezonu), wydają bardzo oszczędne pieniądze, polegając bezpośrednio na swojej liście subskrybentów, aby uruchomić tytuł.

Ale w przypadku Disneya z zmienia kolor na czerwony, Bombardowali, żeby zrobić zdjęcie, jakby to było wielkie wydanie kinowe. Dlaczego? Możliwe, że pieniądze na marketing już tam były i liczyły się, ale lubi też subskrybentów Disney+. Łuskanie zmienia kolor na czerwony Można powiedzieć, że reklama w mediach społecznościowych jest na równi z tym, za co płaci Lionsgate upadek księżyca (A to studio w rzeczywistości wypchnęło ten film.)

iSpot pokazuje, że Disney wydał 23 miliony dolarów na amerykańskie reklamy telewizyjne. Na tyle wydali Czarna Wdowa, i więcej niż wycieczka do dżungli (19,5 mln USD), Cruella (12,6 mln USD) i ile wydał Netflix czerwona uwaga reklamy (3,3 miliona dolarów), najchętniej oglądany film wszech czasów.

Disney prowadził strony podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich, Big City Greens, Cudowny – Opowieść o Biedronce i Czarnym Kotu, Kawaler A Dzień dobry Ameryko. iSpot informuje, że zmienia kolor na czerwonyZwiastun był 16. najczęściej oglądanym filmem na wszystkich ekranach telewizyjnych od 21 lutego. Dlaczego Disney nie trzymał tego filmu w kinach? Po raz kolejny potrzebują subskrybentów Disney+, biorąc pod uwagę miliardy, które wydają na strumieniowe programy, które nie wydają się tak szybko.

READ  KJ Apa i Isabel May zagrają w The Wonder Twins dla HBO Max

Sprzedaż biletów na weekend wyniosła 95 milionów dolarów, -43% zniżki w ostatni weekend i 55% zniżki w ten sam weekend w 2019 roku. Kapitan cud, To spowodowało, że sprzedaż biletów na ten weekend wyniosła 210 milionów dolarów.

Top 10 weekendu:

1.) Ordynans (WB) 4417 piątkowe teatry 18,7 miliona dolarów (-67%) / 3 dni: 66 milionów dolarów (-51%) Razem 238,5 miliona dolarów/ tydzień 2

2.) Nieznany (Sony) 3725 (-150) kin, piątek 2,4 miliona dolarów (-19%) / 3 dni 9 milionów dolarów (-19%) / Razem 113,1 miliona dolarów/ tydzień 4

3.) pies (UAR) 3407 (-100) Teatry, piątek 1,38 miliona dolarów (-13%) / 3 dni 5,1 miliona dolarów (-16%) / ogółem 47,6 miliona dolarów/ tydzień 4

4.) Spider-Man: Nie ma miejsca na dom (Sony) 2702 (-7) Teatry, Fri 960 tysięcy dolarów (-11%) / 3 dni 4 miliony dolarów (-11%) / ogółem 792,2 miliona dolarów/ tydzień 13

5.) Rad Shyam (Alerion) 800 teatr, piątek 1,25 miliona dolarów3 dni 3,2 miliona dolarów/ tydzień 1

6.) Śmierć na Nilu (DIS) 2450 (-115) Teatry, pt 680 tysięcy dolarów (-12%) / 3 dni 2,3 miliona dolarów (-14%) / ogółem 40,6 miliona dolarów/ tydzień 5

7.) śpiewać 2 (UNI/IL) 1988 (-38) teatry, piątek 330 tysięcy dolarów (-1%)/3 dni 1,55 miliona dolarów (-5%) / Razem: 155,7 miliona dolarów/ tydzień 12

8.) dupa na zawsze(nominalne) 1627 (354) teatrówA piątek 320 tysięcy dolarów (-25%) / 3 dni 1,1 miliona dolarów (-23%) / Razem: 56,2 miliona dolarów/ tydzień 6

9.) Krzyk (Nominalny) 664 (-189) Piątkowe Teatry 120 tysięcy dolarów (-25%) / 3 dni 430 milionów dolarów (-25%) /Całkowity: 80,9 miliona dolarów/ tydzień 9

10.) cyrano (UAR) 694 (-103) piątkowe teatry 118 tysięcy dolarów (-38%)/3 dni 410 tysięcy dolarów (-40%) / łącznie 2,57 miliona dolarów/ tydzień 3