24 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Akcje Roku spadają o 25%

Akcje Roku spadają o 25%

Ludzie przechodzą obok, wyświetlając baner wideo z logo Roku, firmy zajmującej się streamingiem wideo wspieranej przez Fox, która zorganizowała swoją pierwszą ofertę publiczną na Nasdaq Marketsite w Nowym Jorku, 28 września 2017 r.

Brendan McDermid | Reuters

Rocco Akcje spadły w piątek aż o 25% po transmisji spółki na żywo wzmiankowany Przychody z czwartego kwartału w czwartek nie spełniły oczekiwań i dały rozczarowujące prognozy dla pierwszego kwartału.

Spadek ten jest uzupełnieniem 10,3% spadku Roku, który został opublikowany w czwartek przed opublikowaniem swoich zysków. A jeśli ruch utrzyma się do zamknięcia, może to oznaczać najgorszy dzień handlowy dla Roku. Największy jak dotąd spadek miał miejsce 8 listopada 2018 r., kiedy akcje spadły o 22,29%. Akcje Roku spadły o około 77% od maksimum z 27 lipca 2021 r.

Firma odnotowała przychody w wysokości 865,3 miliona dolarów, mniej niż oczekiwali analitycy na poziomie 894 milionów dolarów. W kwartale przychody wzrosły o 33% rok do roku, wolniej niż 51% w poprzednim kwartale i 81% w drugim kwartale.

Analitycy wskazali na kilka czynników, które mogą prowadzić do trudnego okresu przed nami. Pivotal Research obniżył w piątek ocenę Roku na sprzedaż z „trzymaj” i znacznie obniżył cenę docelową do 95 USD z 350 USD.

„Konkluzja to zwiększona konkurencja, potencjalnie słabnąca gospodarka globalna i rynek, który nie nagradza firm technologicznych non-profit długą ścieżką do rentowności i naszą nową ceną docelową, obniżamy naszą ocenę ROKU z WSTRZYMAJ do SPRZEDAJ”, kluczowe badanie analityk Jeffrey Lodarczak napisał w notatce do klientów.

Roku powiedział, że w pierwszym kwartale spodziewa się przychodów w wysokości 720 milionów dolarów, co oznacza 25% wzrost przychodów. Analitycy spodziewali się, że przychody w pierwszym kwartale wyniosą 748,5 mln USD.

Steve Lowden, dyrektor finansowy firmy, powiedział podczas rozmowy telefonicznej z analitykami po raporcie zysków, że Roku spodziewa się wzrostu przychodów w przedziale procentowym połowy lat 30. w całym 2022 roku.

READ  Były szef BP Bernard Looney straci 32,4 miliona funtów za „poważne niewłaściwe postępowanie”

Roku obwinia powolny wzrost za zakłócenia łańcucha dostaw, które dotknęły amerykański rynek telewizyjny. Firma powiedziała, że ​​zdecydowała się nie przenosić wyższych kosztów na klienta, aby skorzystać z pozyskiwania użytkowników.

Firma powiedziała, że ​​spodziewa się, że zakłócenia w łańcuchu dostaw utrzymają się w tym roku, chociaż nie sądzi, aby warunki były trwałe.

„Całkowita sprzedaż jednostek telewizyjnych prawdopodobnie pozostanie poniżej poziomów sprzed Covid, co może wpłynąć na aktywny wzrost naszego konta” – napisali w liście Anthony Wood, założyciel i dyrektor generalny Roku, oraz Lowden. Po stronie monetyzacji, opóźnione wydatki na reklamę w sektorach najbardziej dotkniętych nierównowagą podaży/popytu mogą trwać do 2022 roku.

On ogląda: Dyrektor generalny Roku, Anthony Wood, mówi, że branża reklamowa ma ogromny potencjał