Netflix znalazł dyrektora generalnego, który poprowadzi jego plan Dla warstwy z reklamami: dyrektor ds. biznesu i dyrektor ds. reklamy w Snapie, Jeremy Gorman.
We wtorek Gorman powiedziała swoim kolegom ze Snapa, że odchodzi, aby dołączyć do Netflix wraz z Peterem Naylorem, wiceprezesem Snapa ds. sprzedaży reklam w obu Amerykach, według dwóch osób zaznajomionych z tą sprawą. Rzecznik Snap Ross Kaditz-Beck potwierdził odejście.
Gorman i Naylor Snap odchodzą w związku z restrukturyzacją zespołu reklamowego i zwolnieniami, które w tym tygodniu dotknęły firmę zajmującą się mediami społecznościowymi. Snap planuje zredukować prawie 20 procent swojej siły roboczej od środy, krawędź Wspomniałem wcześniej.
Netflix ma To było jego wycieczki po pracy W tym roku ograniczymy setki pracowników i ograniczymy programowanie Zgłaszanie pierwszej wspólnej straty od dekady. Firma przygotowuje się obecnie do uruchomienia tańszej kategorii z reklamami, która może kosztować od 7-9 USD miesięcznie z wyłączeniem dodatków, takich jak Możliwość pobierania filmów.
Kumiko Hidaka, rzeczniczka Netflix, potwierdziła, że Gorman będzie prezesem firmy ds. globalnej reklamy i będzie podlegać dyrektorowi operacyjnemu Gregowi Petersowi. Naylor poprowadzi organizację sprzedaży reklam Netflix i będzie podlegać Gormanowi. wiek pierwsza wzmianka na personel.
„Dogłębne doświadczenie Jeremy’ego w prowadzeniu biznesu reklamowego i doświadczenie Petera w kierowaniu zespołami sprzedaży reklam będą niezbędne, gdy poszerzymy opcje członkostwa dla konsumentów dzięki nowej ofercie opartej na reklamach” – powiedział Peters w oświadczeniu.
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych