6 maja, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Zmiany wycofywania Instagrama po tym, jak Kardashianie naśladują TikTok

Zmiany wycofywania Instagrama po tym, jak Kardashianie naśladują TikTok

Kris Jenner, Kendall Jenner, Kylie Jenner i Kim Kardashian 8 maja 2018 r. w Nowym Jorku.

Demetrius Kambouris | Getty Images Rozrywka | Obrazy Getty

nie żyje Ukończył wersję beta swojej aplikacji na Instagramie, która rozwścieczyła wiele osób, w tym celebrytki Kylie Jenner i Kim Kardashian.

Szef Instagramu, Adam Mosseri, powiedział platformie wiadomości W czwartek poinformował, że wycofa się z niedawno wydanej wersji Instagrama, która zawierała głównie algorytmicznie polecane filmy dla użytkowników na ich ekranach głównych.

Wielu użytkowników Instagrama, w tym siostry Kardashian, narzekał O wersji beta Instagrama, wyrażając frustrację, że aplikacja otwarcie kopiowała rywala TikTok, odchodząc od swoich korzeni udostępniania zdjęć.

Następnie Mosseri skrzynia Krótkie wideo we wtorek odpowiedziało krytykom, że zdjęcia będą nadal odgrywać ważną rolę na Instagramie, ale zmieniające się nawyki użytkowników faworyzują wideo. Innymi słowy, Instagram będzie nadal promować wideo, ponieważ ludzie coraz częściej udostępniają i lubią filmy w aplikacji.

Wydaje się jednak, że sprzeciw wobec opartej na wideo becie na Instagramie skłonił Mosseriego i jego zespół do chwilowego odwrócenia kursu.

„Cieszę się, że podjęliśmy ryzyko – jeśli od czasu do czasu nie poniesiemy porażki, nie będziemy wystarczająco myśleć ani wystarczająco odważni” – powiedział Mosseri Platformerowi. „Ale zdecydowanie musimy zrobić duży krok wstecz i przegrupować się”.

Mosseri wyjaśnił jednak, że Instagram będzie w coraz większym stopniu zaspokajał swoje potrzeby wideo i chociaż tymczasowo zmniejszy liczbę filmów polecanych przez algorytmy, które ludzie oglądają, liczba ta ponownie wzrośnie, gdy firma poczuje, że technologia się poprawia.

Kiedy wspomniałem, że druga ćwiartka nie żyje zyski Dyrektor generalny Mark Zuckerberg, który przegapił oczekiwania Wall Street, powiedział analitykom podczas rozmowy telefonicznej, że „około 15% treści w czyimś kanale na Facebooku i nieco więcej w kanale na Instagramie jest zalecane przez sztuczną inteligencję lub konta, których nie jesteś właścicielem”. Meta oczekuje liczby te podwoją się do końca przyszłego roku, co podkreśla zależność firmy od uczenia maszynowego, aby dowiedzieć się, jakie materiały pokazać użytkownikom.

READ  Królowa Elżbieta II uzyskała pozytywny wynik testu na COVID-19 i doświadcza łagodnych objawów