Jak wynika z notatki uzyskanej w niedzielę wieczorem przez ESPN, Major League Baseball planuje zaradzić fiasku w zakresie mundurów po tym, jak zmiany w standardowych koszulkach i spodniach tej wiosny doprowadziły do powszechnych skarg ze strony graczy i fanów.
Jak wynika z notatki rozesłanej zawodnikom przez Stowarzyszenie Graczy MLB w niedzielę, najważniejsze zmiany obejmują powrót do większych napisów z tyłu koszulek, usunięcie niedopasowanych szarych gór i dołów oraz tendencję do gromadzenia się potu przez nową koszulkę Nike. .
Zmiany, które nastąpią najpóźniej z początkiem sezonu 2025, obejmą także reformę spodni, które tej wiosny były szeroko krytykowane za przejrzystość.
Związek poinformował graczy o nadchodzących zmianach w piśmie, w którym obwiniono Nike i debiut munduru Vapor Premier, który był chwalony za doskonałe działanie, ale nadal był znienawidzony przez graczy.
„To był problem całej Nike” – czytamy w notatce dla graczy. „Zasadniczo rzecz biorąc, wydarzyło się tutaj to, że Nike wymyśliło coś, czego nie trzeba było wymyślać”.
Związek uniewinnił także firmę Fanatics, producenta mundurów, który spotkał się z większością publicznej pogardy z powodu panującego chaosu, twierdząc, że firma „rozumie ogromne znaczenie uzyskiwania opinii graczy, pozyskiwania ich akceptacji i nie bania się prowadzenia trudnych rozmów”. Miejmy nadzieję, że jeśli chodzi o koszulki i karty kolekcjonerskie, Nike w przyszłości przyjmie podobne podejście.
Chociaż nowe stroje zadebiutowały podczas Meczu Gwiazd w 2023 r., ich wprowadzenie tej wiosny wywołało wiele złego rozgłosu. Zmniejszający się rozmiar liter na tabliczkach z nazwiskami zawodników nadał koszulkom amatorski wygląd. W spodniach, które zgodnie z notatką „powrócą do wysokiej jakości zamka błyskawicznego używanego w 2023 r.”, występowały niezliczone problemy, w tym prześwitujący materiał, brak szwów i wydmuchania, które gracze uważali za niepotrzebne.
Współpraca Nike z ligą MLB rozpoczęła się w 2019 roku, kiedy firma przejęła rolę oficjalnego dostawcy strojów ligi w ramach 10-letniej umowy z MLB o wartości 1 miliarda dolarów. Fanatycy współpracują zarówno z ligą, jak i związkiem.
„Nike ostrzegało nas przed różnymi zmianami, gdy prezentowało je w 2022 roku, zwłaszcza jeśli chodzi o spodnie” – czytamy w notatce związkowej. „To była liga MLB, która również była świadoma naszych obaw. Niestety do niedawna stanowisko Nike było zasadniczo następujące: «Nie ma tu nic do oglądania, gracze będą musieli się dostosować»”.
MLB odmówił komentarza. Nike nie udzieliło natychmiastowego komentarza, gdy skontaktowało się z nim ESPN. Fanatycy nie odpowiedzieli na prośbę o komentarz. MLBPA odmówiła komentarza.
„Subtelnie czarujący guru internetu. Fanatyk Twittera. Tvaholic. Ekspert od ogólnych mediów społecznościowych. Gamer”.
More Stories
Prognozy wyników na tydzień 1 NFL 2024, typy na dziś: Ekspert zapewnia dokładne wyniki dla wszystkich 16 meczów
Dramatyczne starcie 49ers z drużyną Brandona Aiyuka i po drodze oznaki rozstania
W Paryżu rozpoczną się igrzyska paraolimpijskie