16 maja, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Uber Eats zastępuje kontrowersyjny fragment reklamy Super Bowl po ostrych reakcjach

Uber Eats zastępuje kontrowersyjny fragment reklamy Super Bowl po ostrych reakcjach

telewizja

Zbombardował.

Po ostrych reakcjach Uber Eats usunął część reklamy na Super Bowl, która wznosiła toast za osoby cierpiące na alergię na orzeszki ziemne.

W jednominutowej reklamie skupionej wokół zapomnienia występują Jennifer Aniston, David Schwimmer, David Beckham i jego żona Victoria, a także raperzy Jelly Roll i Usher, którzy wystąpią podczas koncertu w przerwie meczu.

W jednej scenie widać mężczyznę z pokrzywką i opuchniętymi oczami jedzącego masło orzechowe ze słoika, po czym mówi: „W maśle orzechowym są orzeszki ziemne?… Och, to główny składnik”.

Reklama Ubera po wtorkowym debiucie od razu spotkała się z krytyką, a użytkownicy mediów społecznościowych argumentowali, że jest niegrzeczna w stosunku do milionów ludzi cierpiących na zagrażające życiu alergie.

Po ostrych reakcjach Uber Eats usunął część reklamy na Super Bowl, która wznosiła toast za osoby cierpiące na alergię na orzeszki ziemne. Reuters/Valentin Ogirenko/fot. archiwalne
W jednej scenie widać mężczyznę z pokrzywką i opuchniętymi oczami jedzącego masło orzechowe ze słoika, po czym mówi: „W maśle orzechowym są orzeszki ziemne?… Och, to główny składnik”. Uber Eats

„Jesteśmy bardzo rozczarowani, że @UberEats w reklamie Super Bowl wykorzystał zagrażającą życiu alergię pokarmową w ramach żartu” – stwierdziła grupa non-profit. Badania i edukacja w zakresie alergii pokarmowych (Wynajem) Napisane w dniu X. „Cierpienie ponad 33 milionów Amerykanów z powodu tej choroby nie jest żartem. Zagrażająca życiu alergia pokarmowa to choroba, a nie dieta. Wystarczy”.

Doktor Sung Poblete, dyrektor generalna FARE, powiedziała w piątek, że właśnie to zrobiła Rozmawiałem z Uberemktóry „wprowadził zmianę w reklamie, która miała być wyemitowana dla szerokiej publiczności Super Bowl”, „pomijając wzmiankę o alergii na orzeszki ziemne”.

„The Post” zwrócił się do przedstawicieli Ubera z prośbą o komentarz.

W jednominutowej reklamie skupionej wokół zapomnienia występują Jennifer Aniston, David Schwimmer, David Beckham i jego żona Victoria, a także raperzy Jelly Roll i Usher, którzy wystąpią podczas koncertu w przerwie meczu. Dzięki uprzejmości Uber Eats/Mega

To była nowa reklama Udostępnione przez firmę zajmującą się współdzieleniem przejazdów w niedzielęTeraz pokazuje mężczyznę, który zapomniał, jak „usiąść”.

Jednak oryginalna reklama Nadal znajduje się na nienotowanym łączu Na YouTube.

Zawiera fałszywe zastrzeżenie, które stwierdza: „Proszę, proszę, nie zapominaj, że w naszym maśle orzechowym znajdują się orzeszki ziemne”.

READ  Dow Jones zyskuje 1200 punktów w raporcie o inflacji: Dlaczego wzrost na rynku może mieć miejsce?

Dla niektórych aktualizacja reklamy nie wystarczyła.

„Miałeś naprawdę fajną reklamę, dopóki nie pojawił się facet z alergią na orzeszki ziemne” – zbeształ go jeden z użytkowników X w usuniętym już poście.

„Alergie pokarmowe nie są zabawne i z pewnością nie można o nich zapomnieć”, rozdz zły. „Kiedy żartujesz na temat alergii, uczysz publiczność, że nie należy traktować ich poważnie, bo może to mieć śmiertelne konsekwencje”.

„Zaufaj mi, nie zapominamy, że mamy zagrażające życiu alergie pokarmowe, mamy z nimi do czynienia codziennie” – powiedziała trzecia osoba On dodał. „Potraktuj to poważnie, przestań igrać z naszym życiem, to nie jest zabawne”.

złożone pod

Alergie
,

Davida Beckhama
,

Davida Schwimmera
,

Jennifer Aniston
,

Masło orzechowe
,

Super Bowl 2024
,

Reklamy Super Bowl
,

Świergot
,

Przewodnik
,

Victoria Beckham
,
2.11.24

Załaduj więcej…




https://nypost.com/2024/02/11/entertainment/uber-eats-replaces-controversial-portion-of-super-bowl-ad-after-backlash/?utm_source=url_sitebuttons&utm_medium=site%20buttons&utm_campaign=site%20buttons

Skopiuj adres URL udostępniania