29 kwietnia, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

„The Flash” rozczarowuje w Box Office, „Elemental” zawodzi – Variety

„The Flash” rozczarowuje w Box Office, „Elemental” zawodzi – Variety

Ezra Miller, przygodowy film przygodowy o superbohaterach „The Flash”, wygrał bitwę wagi lekkiej nad filmem Pixara „Elemental”.

Kiedyś spodziewano się, że dwie nowe premiery z tego weekendu rozpalą letnią kasę, ale całkowicie przegapiły ten znak, ponieważ „The Flash” stracił 55 milionów dolarów, a „Elemental” zarobił zaledwie 29,5 miliona dolarów w swoich debiutach. Oba te filmy już nie spełniły niskich oczekiwań. Co gorsza, były to drogie przedsięwzięcia, których produkcja kosztowała 200 milionów dolarów, a wprowadzenie na rynek około 100 milionów dolarów, więc były wielkimi rozczarowaniami w kinach.

Przed „The Flash” kierownictwo Warner Bros. ciężko pracowało, aby przekonać publiczność, że był to „jeden z najwspanialszych filmów o superbohaterach, jakie kiedykolwiek powstały”. Wyreżyserowana przez Andy’ego Muschiettiego historia przenosi się w czasie, kiedy Barry Allen Millera, znany również jako Flash, zapobiega morderstwu swojej matki i nieumyślnie powoduje pęknięcie w DC Multiverse. (Mnóstwo kamei!) Ale jego skromna ocena kinowa „B” z weekendowych spotkań sugeruje, że masy kinowe nie do końca uwierzyły w hojne pochwały, jakie filmowcy złożyli filmowi. Bez pozytywnej oceny publiczności i silnej opinii pantoflowej „The Flash” będzie miał trudności z odbudowaniem się w nadchodzących tygodniach, zwłaszcza że lato nabierze na sile wraz z premierą „Indiana Jones and the Dial of Destiny” 30 czerwca oraz „Mission: Impossible”. 7″ 12 lipca i „Oppenheimer” Christophera Nolana 21 lipca.

„To słaby trzydniowy początek dla superbohatera [film]David A. Cross, który prowadzi firmę konsultingową Franchise Entertainment Research, mówi: „Istnieje wiele podobnych wernisaży, których liczba wzrosła” — dodaje, zauważając, że „Ant-Man” z 2015 roku, który rozpoczął się z kwotą 57 milionów dolarów i zakończył na 519 milionów dolarów na całym świecie, a także „Aquaman” z 2018 roku zadebiutował z kwotą 67,4 miliona dolarów i zakończył z 1,15 miliarda dolarów na całym świecie. „Ale tutaj tego nie widzimy”.

READ  Argumenty Sądu Najwyższego w sprawie aborcji na izbie przyjęć

„The Flash” również potknął się w kasie międzynarodowej z 75 milionami dolarów na 78 rynkach, podnosząc swój globalny wynik do 139 milionów dolarów. O ile fortuny kasowe nie wrócą, „The Flash” wydaje się być bardzo blisko budżetowego „Czarnego Adama” Dwayne’a Johnsona, który w zeszłym roku otworzył się na 67 milionów dolarów i nie osiągnął 400 milionów dolarów na całym świecie, ostatecznie tracąc pieniądze. Przebieg dramatu.

Analitycy uważają, że za słaby odbiór filmu na otwarciu odpowiada szereg czynników, z których jednym była niezainteresowana reakcja publiczności. Kolejną przeszkodą jest to, że „The Flash” wylądował na dużym ekranie bez tradycyjnego nacisku promocyjnego. To dlatego, że Miller stał się postacią kontrowersyjną w ostatnich latach z powodu problemów prawnych i oskarżeń o napaść. Aktor, który przeprosił za swoje nieobliczalne zachowanie w przeszłości i szuka leczenia „złożonych problemów ze zdrowiem psychicznym”, pojawił się publicznie na premierze „The Flash” w poniedziałek, ale nie angażował się w prasie ani w inne działania promocyjne. Do przybytku tego celu.

Ponadto „The Flash” jest drugim z trzech filmów DC, które zostaną otwarte w 2023 roku, zanim nowi szefowie studia, James Gunn i Peter Safran, poprowadzą komiksowy wszechświat w zupełnie nowym kierunku. „The Flash” i „Shazam: Fury of the Gods” wiszą na włosku w jednym z największych niewypałów superbohaterów w niedawnej pamięci. Trudno jest sprawić, by fani komiksów przejmowali się połączonym wszechświatem. Premiera „Blue Beetle” z Xolo Maridueñą w roli obcego symbionta 18 sierpnia.

„Elemental”, animowana przygoda o przeciwieństwach, które się przyciągają, przyniosła 15 milionów dolarów w kasie międzynarodowej, co daje łączną kwotę 44,5 miliona dolarów na całym świecie. W przeciwieństwie do „The Flash”, „Elemental” został dobrze przyjęty przez kinomanów, którzy przyznali mu ocenę CinemaScore „A”. Tak więc sprzedaż biletów prawdopodobnie nieco wzrośnie w ciągu najbliższych kilku tygodni, zwłaszcza że nie ma dużej konkurencji dla filmów familijnych.

READ  EPA planuje praktycznie wyeliminować emisje z elektrowni do 2040 roku

Ale nie ma lukrowania debiutu „Elemental”, najgorszego otwarcia we współczesnej historii Pixara, plasującego się poniżej niektórych z bardziej pamiętnych dzieł, takich jak „The Good Dinosaur” z 2015 roku (39 milionów dolarów) i „Onward” z 2020 roku. (39 milionów dolarów). Imperium animacji stojące za „Toy Story”, „Up” i „Ratatuj” nie podniosło się z pandemii, wysyłając wiele swoich tytułów bezpośrednio do Disney+ i szkoląc widzów rodzinnych, aby oglądali swoje filmy w domu.

W ten weekend satyra horroru Lionsgate „The Blackening” otworzyła się na szóstym miejscu z 6 milionami dolarów w swoim debiucie. Film, wyreżyserowany przez Tima Story, wyśmiewa powszechny motyw horroru, w którym czarne postacie często umierają jako pierwsze, i śledzi grupę czarnych przyjaciół, którzy zbierają się w odległej chatce, aby świętować Juneteenth. Kosztował zaledwie 5 milionów dolarów.

Gdzie indziej w kasie Sony „Spider-Man: Across the Spider-Verse” wylądował na trzecim miejscu, zarabiając 27,8 miliona dolarów w trzeci weekend. Kontynuacja superbohatera była już wielkim hitem kasowym, przynosząc 280 milionów dolarów dochodu w Ameryce Północnej i 489,3 miliona dolarów na całym świecie.

Na czwartym miejscu „Transformers: Bunt bestii” Paramount dodał 20 milionów dolarów, ponieważ sprzedaż biletów spadła o 67% w drugiej edycji. Jednak Tentpole przekroczył granicę 100 milionów dolarów w kasie krajowej z 103 milionami dolarów.

Siódmy film „Transformers” powstał z budżetem 200 milionów dolarów. Musi odbić się echem w kasie międzynarodowej, aby uzasadnić tak ogromną cenę. W weekend „Rise of the Beasts” zarobił 37,2 miliona dolarów na 68 rynkach, zwiększając swój międzynarodowy wynik do 174,3 miliona dolarów.

„Mała Syrenka” Disneya dopełniła pierwszą piątkę w czwarty weekend w kinach z 11,6 milionami widzów. Remake na żywo zarobił 253 miliony dolarów w Ameryce Północnej i do tej pory 466 milionów dolarów, co byłoby dobrym zakończeniem… gdyby film nie kosztował 250 milionów dolarów. W tym tempie „Mała Syrenka” będzie miała trudności z przebiciem swojego teatralnego biegu.

READ  Wszystko w jeden dzień: Zuckerberg traci 29 miliardów dolarów, Bezos ma w kieszeni 20 miliardów dolarów

Jeszcze wiele przed nami…