18 marca, 2025

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

„The Flash” rozczarowuje w Box Office, „Elemental” zawodzi – Variety

„The Flash” rozczarowuje w Box Office, „Elemental” zawodzi – Variety

Ezra Miller, przygodowy film przygodowy o superbohaterach „The Flash”, wygrał bitwę wagi lekkiej nad filmem Pixara „Elemental”.

Kiedyś spodziewano się, że dwie nowe premiery z tego weekendu rozpalą letnią kasę, ale całkowicie przegapiły ten znak, ponieważ „The Flash” stracił 55 milionów dolarów, a „Elemental” zarobił zaledwie 29,5 miliona dolarów w swoich debiutach. Oba te filmy już nie spełniły niskich oczekiwań. Co gorsza, były to drogie przedsięwzięcia, których produkcja kosztowała 200 milionów dolarów, a wprowadzenie na rynek około 100 milionów dolarów, więc były wielkimi rozczarowaniami w kinach.

Przed „The Flash” kierownictwo Warner Bros. ciężko pracowało, aby przekonać publiczność, że był to „jeden z najwspanialszych filmów o superbohaterach, jakie kiedykolwiek powstały”. Wyreżyserowana przez Andy’ego Muschiettiego historia przenosi się w czasie, kiedy Barry Allen Millera, znany również jako Flash, zapobiega morderstwu swojej matki i nieumyślnie powoduje pęknięcie w DC Multiverse. (Mnóstwo kamei!) Ale jego skromna ocena kinowa „B” z weekendowych spotkań sugeruje, że masy kinowe nie do końca uwierzyły w hojne pochwały, jakie filmowcy złożyli filmowi. Bez pozytywnej oceny publiczności i silnej opinii pantoflowej „The Flash” będzie miał trudności z odbudowaniem się w nadchodzących tygodniach, zwłaszcza że lato nabierze na sile wraz z premierą „Indiana Jones and the Dial of Destiny” 30 czerwca oraz „Mission: Impossible”. 7″ 12 lipca i „Oppenheimer” Christophera Nolana 21 lipca.

„To słaby trzydniowy początek dla superbohatera [film]David A. Cross, który prowadzi firmę konsultingową Franchise Entertainment Research, mówi: „Istnieje wiele podobnych wernisaży, których liczba wzrosła” — dodaje, zauważając, że „Ant-Man” z 2015 roku, który rozpoczął się z kwotą 57 milionów dolarów i zakończył na 519 milionów dolarów na całym świecie, a także „Aquaman” z 2018 roku zadebiutował z kwotą 67,4 miliona dolarów i zakończył z 1,15 miliarda dolarów na całym świecie. „Ale tutaj tego nie widzimy”.

READ  Blue Jays uderzyli w wielki szlem w parku w historycznym zamieszaniu Red Sox

„The Flash” również potknął się w kasie międzynarodowej z 75 milionami dolarów na 78 rynkach, podnosząc swój globalny wynik do 139 milionów dolarów. O ile fortuny kasowe nie wrócą, „The Flash” wydaje się być bardzo blisko budżetowego „Czarnego Adama” Dwayne’a Johnsona, który w zeszłym roku otworzył się na 67 milionów dolarów i nie osiągnął 400 milionów dolarów na całym świecie, ostatecznie tracąc pieniądze. Przebieg dramatu.

Analitycy uważają, że za słaby odbiór filmu na otwarciu odpowiada szereg czynników, z których jednym była niezainteresowana reakcja publiczności. Kolejną przeszkodą jest to, że „The Flash” wylądował na dużym ekranie bez tradycyjnego nacisku promocyjnego. To dlatego, że Miller stał się postacią kontrowersyjną w ostatnich latach z powodu problemów prawnych i oskarżeń o napaść. Aktor, który przeprosił za swoje nieobliczalne zachowanie w przeszłości i szuka leczenia „złożonych problemów ze zdrowiem psychicznym”, pojawił się publicznie na premierze „The Flash” w poniedziałek, ale nie angażował się w prasie ani w inne działania promocyjne. Do przybytku tego celu.

Ponadto „The Flash” jest drugim z trzech filmów DC, które zostaną otwarte w 2023 roku, zanim nowi szefowie studia, James Gunn i Peter Safran, poprowadzą komiksowy wszechświat w zupełnie nowym kierunku. „The Flash” i „Shazam: Fury of the Gods” wiszą na włosku w jednym z największych niewypałów superbohaterów w niedawnej pamięci. Trudno jest sprawić, by fani komiksów przejmowali się połączonym wszechświatem. Premiera „Blue Beetle” z Xolo Maridueñą w roli obcego symbionta 18 sierpnia.

„Elemental”, animowana przygoda o przeciwieństwach, które się przyciągają, przyniosła 15 milionów dolarów w kasie międzynarodowej, co daje łączną kwotę 44,5 miliona dolarów na całym świecie. W przeciwieństwie do „The Flash”, „Elemental” został dobrze przyjęty przez kinomanów, którzy przyznali mu ocenę CinemaScore „A”. Tak więc sprzedaż biletów prawdopodobnie nieco wzrośnie w ciągu najbliższych kilku tygodni, zwłaszcza że nie ma dużej konkurencji dla filmów familijnych.

READ  Akcje Tesli spadają po tym, jak użytkownicy Twittera głosują na Muska, aby sprzedał akcje

Ale nie ma lukrowania debiutu „Elemental”, najgorszego otwarcia we współczesnej historii Pixara, plasującego się poniżej niektórych z bardziej pamiętnych dzieł, takich jak „The Good Dinosaur” z 2015 roku (39 milionów dolarów) i „Onward” z 2020 roku. (39 milionów dolarów). Imperium animacji stojące za „Toy Story”, „Up” i „Ratatuj” nie podniosło się z pandemii, wysyłając wiele swoich tytułów bezpośrednio do Disney+ i szkoląc widzów rodzinnych, aby oglądali swoje filmy w domu.

W ten weekend satyra horroru Lionsgate „The Blackening” otworzyła się na szóstym miejscu z 6 milionami dolarów w swoim debiucie. Film, wyreżyserowany przez Tima Story, wyśmiewa powszechny motyw horroru, w którym czarne postacie często umierają jako pierwsze, i śledzi grupę czarnych przyjaciół, którzy zbierają się w odległej chatce, aby świętować Juneteenth. Kosztował zaledwie 5 milionów dolarów.

Gdzie indziej w kasie Sony „Spider-Man: Across the Spider-Verse” wylądował na trzecim miejscu, zarabiając 27,8 miliona dolarów w trzeci weekend. Kontynuacja superbohatera była już wielkim hitem kasowym, przynosząc 280 milionów dolarów dochodu w Ameryce Północnej i 489,3 miliona dolarów na całym świecie.

Na czwartym miejscu „Transformers: Bunt bestii” Paramount dodał 20 milionów dolarów, ponieważ sprzedaż biletów spadła o 67% w drugiej edycji. Jednak Tentpole przekroczył granicę 100 milionów dolarów w kasie krajowej z 103 milionami dolarów.

Siódmy film „Transformers” powstał z budżetem 200 milionów dolarów. Musi odbić się echem w kasie międzynarodowej, aby uzasadnić tak ogromną cenę. W weekend „Rise of the Beasts” zarobił 37,2 miliona dolarów na 68 rynkach, zwiększając swój międzynarodowy wynik do 174,3 miliona dolarów.

„Mała Syrenka” Disneya dopełniła pierwszą piątkę w czwarty weekend w kinach z 11,6 milionami widzów. Remake na żywo zarobił 253 miliony dolarów w Ameryce Północnej i do tej pory 466 milionów dolarów, co byłoby dobrym zakończeniem… gdyby film nie kosztował 250 milionów dolarów. W tym tempie „Mała Syrenka” będzie miała trudności z przebiciem swojego teatralnego biegu.

READ  Opublikowanie harmonogramu NFL na rok 2024: aktualizacje na żywo przed pełnym ogłoszeniem w środę

Jeszcze wiele przed nami…