23 grudnia, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Technologia 5G: niektóre amerykańskie linie lotnicze zawiesiły loty z powodu problemów z wdrożeniem

Emirates, Air India, wszystkie Nippon Airways i Japan Airlines ogłosiły cięcia usług Cytując problem.

Linie Emirates ogłosiły loty do dziewięciu amerykańskich lotnisk w Bostonie, Chicago, O’Hare, Dallas-Fort Worth, George Bush Intercontinental w Houston, Miami, Newark, Orlando, San Francisco i Seattle. John F. z Nowego Jorku. Powiedział, że będzie nadal latał na lotniskach Kennedy, Los Angeles i Washington Dallas.

„Ściśle współpracujemy z producentami samolotów i powiązanymi organami, aby złagodzić problemy operacyjne i mamy nadzieję, że wkrótce uruchomimy nasze usługi w USA” – powiedział Emirates. Powiedział W swoim oświadczeniu.

Air India ogłosiło, że zawiesi połączenia między lotniskiem w Delhi a San Francisco, Chicago i JFK. Zatrzyma również lot Newark z Bombaju.

Zarówno ANA, jak i Japan Airlines poinformowały, że odwołały niektóre loty do Stanów Zjednoczonych, które miały być zaplanowane na samoloty Boeing 777, ale zamiast tego wykonały niektóre loty przy użyciu Boeingów 787.

I wtorkowy wieczór, linie lotnicze Delta (Z) Możliwość odwołania z powodu pogody z powodu nowej usługi 5G w pobliżu kilkudziesięciu amerykańskich lotnisk zaplanowano na środę.
„Firmy telekomunikacyjne uzgodniły we wtorek, że zmniejszą zakres wdrożenia 5G zaplanowanego na środę i opóźnią operację wokół niektórych lotnisk w USA. Chociaż jest to pozytywna zmiana, aby zapobiec powszechnym zakłóceniom w operacjach lotniczych, niektóre ograniczenia lotów mogą być kontynuowane” – powiedział Delta. Oświadczenie, Musi być zgodny z przepisami FAA, które zostały już wydane w pobliżu wrażliwych lotnisk.

Kontrolerzy ruchu byli już zaniepokojeni, że wersja 5G, której premiera zaplanowana jest na styczeń, może zakłócać działanie niektórych urządzeń lotniczych, a wiele grup lotniczych podzielało tę obawę – pomimo zapewnień federalnych regulatorów telekomunikacyjnych i operatorów bezprzewodowych.

W szczególności Federalna Administracja Lotnictwa obawia się, że anteny komórkowe 5G w pobliżu niektórych lotnisk – a nie mobilne urządzenia pasażerów – mogą zniweczyć odczyty niektórych urządzeń lotniczych, które mają informować pilotów, jak daleko znajdują się od ziemi. Systemy te, zwane wysokościomierzami radarowymi, są używane w całym samolocie i są uważane za ważne wyposażenie. (Wysokościomierze radarowe różnią się od standardowych wysokościomierzy tym, że opierają się na pomiarach barometrycznych i nie wykorzystują sygnałów radiowych do pomiaru wysokości.)

AT&T, Verizon opóźniło wydanie 5G w pobliżu niektórych lotnisk.
FAA była Wydany już w grudniu Nakaz awaryjny zabraniający pilotom korzystania z wrażliwych wysokościomierzy wokół lotnisk, które wymagają warunków słabej widoczności. Ta nowa zasada może w pewnych okolicznościach uniemożliwić lotom udanie się na niektóre lotniska, ponieważ piloci nie mogą lądować przy użyciu samego sprzętu.
AT&T i Verizon, oba będące własnością spółki-matki CNN, ogłosiły we wtorek, że opóźnią wdrożenie 5G w niektórych wieżach wokół niektórych lotnisk. Technologia bezprzewodowa została wprowadzona w pobliżu dużych lotnisk Zaplanowane na środę.

„Jesteśmy sfrustrowani niezdolnością FAA do zrobienia tego, co zrobiło prawie 40 krajów, czyli bezpiecznego korzystania z technologii 5G bez zakłócania linii lotniczych, i zachęcamy do zrobienia tego w odpowiednim czasie” – powiedziała rzeczniczka AT&T Megan Getter. .

ten Administracja Bidena Witając opóźnienie, powiedział w Raport „Ta umowa pozwoli uniknąć katastrofalnych zakłóceń w podróżach pasażerskich, przewozach towarowych i ożywieniu gospodarczym, jednocześnie umożliwiając realizację ponad 90 procent instalacji wież bezprzewodowych zgodnie z planem”.

W liście we wtorek prezesi 10 linii lotniczych poprosili kierownictwo Bidena o odroczenie i tak już opóźnionego wydania. Linie lotnicze szacują 1000 zakłóceń dziennie z powodu potencjalnej interferencji z wysokościomierzami radarowymi używanymi przez pilotów do lądowania w warunkach słabej widoczności. Departament Telekomunikacji nie skomentował listu, ale stwierdził, że obawa jest bezpodstawna, ponieważ nie było problemów w innych krajach, w których 5G było już używane.