16 maja, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

System głośnomówiący GM Super Cruise rozszerza się do 400 000 mil

System głośnomówiący GM Super Cruise rozszerza się do 400 000 mil

To zielone światło oznacza, że ​​możesz zdjąć ręce z kierownicy. Po prostu patrz na drogę!

Mac Hogan | CNBC

Detroit – Silniki ogólne Jeszcze w tym roku rozszerzy system jazdy bez użycia rąk Super Cruise w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, oferując przewagę autostradom pozastanowym i autostradom, takim jak Route 66 i Pacific Coast Highway.

Dzięki dodatkowym drogom system wspomagania kierowcy będzie dostępny na ponad 400 000 mil dróg w USA i Kanadzie, w porównaniu z około 200 000 mil drobno podzielonych autostrad.

„Są to główne drogi łączące małe miasta i miasteczka w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie” – powiedział David Craig, specjalista od map w GM, podczas briefingu dla mediów. „To się rozszerza Super Cruise dostarcza wielu, wielu, wielu milionom klientów.”

Używany jest Super Rejs System czujników i kamer Sterowanie funkcjami kierowania, hamowania i przyspieszania pojazdu bez interwencji kierowcy. Wykorzystuje również mapy o wysokiej rozdzielczości; pasek świetlny do komunikacji z kierowcą; Oraz system monitorowania w pojeździe, aby zapewnić kierowcom czujność podczas jazdy Super Cruise.

Ta funkcja, nawet po aktualizacji, nie będzie działać w imieniu kierowcy ani działać w miastach, miasteczkach i ulicach mieszkalnych, jak niektóre systemy wspomagania kierowcy Tesli. Super Cruise przekaże również kontrolę nad pojazdem kierowcom, jeśli zbliżają się do skrzyżowania ze znakiem stopu lub sygnalizacją świetlną.

Pomimo nazw takich jak Super Cruise lub Tesla Te autopilot i „w pełni autonomiczne” pojazdy marki nie są autonomiczne ani bezpieczne w użyciu bez kierowcy za kierownicą.

GM powiedział, że najnowsze trasy Super Cruise będą dostępne za pośrednictwem bezprzewodowych lub zdalnych aktualizacji, począwszy od czwartego kwartału tego roku dla większości kwalifikujących się pojazdów. GM nie pobiera opłat za aktualizację, ale opcjonalny dodatek kosztuje obecnie 2200 USD lub 2500 USD, w zależności od pojazdu.

READ  Bed bath chce odwrotnego podziału akcji. To jest zarówno dobre, jak i złe.

General Motors rozszerza swój system głośnomówiący Super Cruise w USA i Kanadzie jeszcze w tym roku do 400 000 mil dróg,

GM

GM powoli zwiększał dostępność i możliwości Super Cruise od jego premiery w 2017 roku. Planuje oferować Super Cruise w 23 modelach na całym świecie do końca przyszłego roku. Zapowiedziano również nowy system o nazwie . „Ultra Rejs” Który GM powiedział, że będzie w stanie poradzić sobie z jazdą w 95% scenariuszy.

Klasa premium GM może sprawić, że firma będzie bardziej bezpośrednio z nią konkurencyjna Elona MuskaProducent samochodów elektrycznych Tesla. Systemy wspomagania kierowcy Tesli obejmują standardowego autopilota, opcję premium sprzedawaną jako w pełni autonomiczna jazda (lub FSD), a także FSD Beta, która umożliwia kierowcom testowanie funkcji na drogach publicznych, zanim staną się one powszechne.

Systemy wspomagania kierowcy odnotowały wzrost interes organizacyjnyZwłaszcza w odniesieniu do wypadków z udziałem pojazdów Tesli.

Mario Maiorana, główny inżynier GM Super Cruise, powiedział, że firma jest w stałym kontakcie z National Highway Traffic Safety Administration w sprawie uruchomienia dodatkowych dróg.

Majorana powiedziała, przyjmując lekki cios w Teslę, co było postępem w fazie rozwoju Systemy „Beta” dla niektórych właścicieli.

Super Cruise GM nie zwrócił na siebie takiej uwagi i analizy, jak systemy Tesli, po części ze względu na dodatkowe gwarancje i bardziej konserwatywne podejście firmy. General Motors sprzedał również prawie 40 000 samochodów tylko z Super Cruise, podczas gdy Tesla oferuje jakąś formę swoich systemów w każdym oferowanym samochodzie.

NHTSA poinformowała na początku lipca, że ​​otworzyła ponad 30 dochodzeń od 2016 r. w sprawie wypadków samochodowych Tesli Tam, gdzie podejrzewanym czynnikiem były systemy wspomagania kierowcy, takie jak autopilot. Ten sam raport wskazywał, że FCA przygląda się dwóm potencjalnie śmiertelnym wypadkom Super Cruise.

READ  Elon Musk opowiada o tym, dlaczego chce większej kontroli nad Teslą przed zbudowaniem sztucznej inteligencji

Według agencji, w wypadku Tesli, który jest obecnie przedmiotem dochodzenia, zginęło 16 pasażerów lub pieszych.

Producenci samochodów są prawnie zobowiązani do zgłaszania do NHTSA śmiertelnych i innych poważnych wypadków z udziałem systemów wspomagania kierowcy.

– kanał CNBC Laura Kołodny Przyczyń się do tego raportu.