Spotify ogłosiło dziś nasze wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2023 r., pokazując lepsze wyniki w prawie wszystkich kluczowych wskaźnikach wydajności. Sprawdź najważniejsze informacje poniżej:
Mieliśmy najlepszy kwartał od czasu wejścia na giełdę w 2018 roku, a wszystkie nasze wskaźniki KPI przekroczyły oczekiwania:
- Aktywni użytkownicy miesięcznie Wzrost o 22% rok do roku do 515 milionów dzięki sile na rynkach rozwiniętych i rozwijających się we wszystkich grupach wiekowych.
- Abonenci premium Wzrost o 15% rok do roku do 210 milionów przy lepszych wynikach we wszystkich regionach, na czele z Europą i Ameryką Łacińską.
- Całkowity dochód Wzrósł o 14% rok do roku do 3,0 mld euro, dzięki wzrostowi liczby abonentów.
- Marża zysku brutto Skończyło się na 25,2%, odzwierciedlając lepsze zarobki z muzyki i podcastów.
- Operacyjne (straty) / dochody Skończyło się na 156 milionach euro, wspierane przez niższe wydatki na marketing.
Chcesz usłyszeć więcej? Kliknij Tutaj Aby zapoznać się z pełną publikacją zarobków i wysłuchać transmisji internetowej z pytaniami i odpowiedziami w witrynie relacji inwestorskich Tutaj.
Kliknij poniżej, aby sprawdzić a Świetna ścieżka dźwiękowa zwiastunów audio z kilku naszych ekskluzywnych oryginalnych podcastów.
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
W Stanach Zjednoczonych sprzedaje się kilka chińskich samochodów elektrycznych, ale branża obawia się powodzi
Ilya Sutskever, współzałożyciel OpenAI, mówi, że odchodzi ze startupu
Mem rajdowy ryczy, gdy akcje milczą odliczając do inflacji