19 maja, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

SiriusXM podpisuje trzyletnią umowę na podcast „SmartLess” o wartości 100 milionów dolarów

SiriusXM podpisuje trzyletnią umowę na podcast „SmartLess” o wartości 100 milionów dolarów

SiriusXM ogłosiło podpisanie wieloletniej umowy ze SmartLess Media i jej trzema założycielami – Willem Arnettem, Jasonem Batemanem i Seanem Hayesem – która obejmuje wyłączne prawa do reklamy i dystrybucji, treści, wydarzeń i nie tylko popularnego podcastu „SmartLess” i innych programów wyprodukowanych przez firmę SiriusXM. firma.

Umowa SiriusXM ze SmartLess Media rozpocznie się późnym latem 2024 roku. Warunki umowy nie zostały ujawnione. Według dwóch źródeł, potwierdzających raport Bloomberga, trzyletnia umowa jest warta ponad 100 milionów dolarów w okresie obowiązywania. raport. Trio SmartLess ma obecnie umowę z Amazonem, który w połowie 2021 r. zawarł umowę dotyczącą wyłącznych praw do dystrybucji i sprzedaży reklam dla „SmartLess” o wartości do 80 milionów dolarów.

SmartLess Media opisuje program prowadzony przez Batemana, Hayesa i Arnetta jako „podcast, który łączy i jednoczy ludzi ze wszystkich środowisk, aby mogli zdobywać wiedzę na temat wspólnych doświadczeń poprzez przemyślany dialog i organiczną zabawę”. Stałym elementem podcastu jest to, że jeden z prowadzących zaprasza tajemniczego gościa, o którym informujemy pozostałą dwójkę w drugiej części każdego odcinka.

Zgodnie z umową SiriusXM będzie miał dostęp do ekskluzywnych treści typu „wszystko w jednym” dla abonentów. Obejmuje to wcześniejszy dostęp do nowych odcinków „SmartLess”, podcastu SmartLess Media „Just Jack & Will”, „Bad Dates” i „Owned”, a także możliwość obecności fanów na żywo podczas specjalnych nagrań . Dodatkowo większość biblioteki „SmartLess” będzie dostępna wyłącznie dla SiriusXM. SiriusXM Media nabyło od SmartLess Media wyłączne prawa do globalnej sprzedaży reklam do podcastów „SmartLess”, a także „Just Jack & Will”, „Bad Dates” i „Owned”.

Wielokrotnie nagradzany podcast SmartLess został wydany w lipcu 2020 r. i regularnie plasuje się w pierwszej piątce najczęściej słuchanych comiesięcznych podcastów. Wśród gości znaleźli się prezydent Joe Biden, Bradley Cooper, Emma Stone, Greta Gerwig, Idris Elba, Pedro Pascal i Selena Gomez. Producentami „SmartLess” są Michael Grant Terry, Bennett Barbakow i Rob Amgarve.

READ  Sonya Morgan odpowiada na wezwanie Bethenny Frankel

„W SiriusXM jesteśmy dumni, że jesteśmy domem dla gwiazd, a dzięki dołączeniu do nas Jasona, Seana i Willa to stwierdzenie jest prawdziwsze niż kiedykolwiek” – powiedział Scott Greenstein, prezes i dyrektor ds. treści w SiriusXM. „W ciągu ostatnich kilku lat podwoiliśmy nasze zaangażowanie w podcasting, a dzięki dodaniu SmartLess umacniamy naszą pozycję lidera w podcastingu”.

SmartLess Media dołącza do grona podcastów i firm medialnych reprezentowanych wyłącznie przez SiriusXM Media, w tym: „Conan O'Brien potrzebuje przyjaciela” oraz pełny skład Team Coco; Audiochuck autorstwa Ashley Flowers z udziałem „Crime Junkie”; oraz Crooked Media i ich hitowy utwór „Pod Save America”. Oryginalne serie podcastów SiriusXM obejmują „Office Ladies” i „How Was This Made?”

W transakcji SmartLess Media pośredniczyła spółka CAA. SmartLess Media w transakcji reprezentowali Adam Kaler, Tom Hoberman i Ryan Pastorek z Hansen Jacobson; Sam Fisher, Brian Lazarus i Ben Rubenfeld w Zevrin Brittenham; oraz Shelby Weiser i Robert Over w Sloan, Over, Weber & Dern.

ZOBACZ TAKŻE: Jak sprawdzone podcasty „SmartLess” Arnetta, Jasona Batemana i Seana Hayesa mogą oznaczać wielki biznes

Na zdjęciu powyżej (od lewej): Jason Bateman, Will Arnett i Sean Hayes w dokumentach Maxa „SmartLess: On the Road”