Dzisiaj wmurowano grunt pod budowę uważanej za pierwszą w Ameryce linii kolei dużych prędkości. Projekt mający połączyć Los Angeles i Las Vegas trasą o długości 218 mil, która zostanie zbudowana przez pustynię Mojave, zostanie ukończony. W ciągu najbliższych czterech latJak twierdzą jej zwolennicy.
Proponowany projekt infrastrukturalny rozciągałby się od Rancho Cucamonga w Kalifornii do Vegas i byłby kierowany przez konstruktora kolei Brightline. W Opis projektuFirma zauważa, że nową trasą będą podróżować „w pełni elektryczne pociągi o zerowej emisji”, które będą w stanie „osiągnąć prędkość maksymalną 300 km/h, przewożąc pasażerów z Las Vegas do Rancho Cucamonga w około 2 godziny i 10 minut”. ” (Dwa razy szybciej niż normalny czas jazdy.)”. Projekt otrzymał fundusze federalne w wysokości 3 miliardów dolarów zapewnione przez administrację Bidena. Associated Press pisze.
W komunikat prasowy Projekt „usunie około 400 000 ton dwutlenku węgla rocznie, pobudzi turystykę i stworzy 35 000 dobrze płatnych miejsc pracy” – powiedział rząd w rozmowie z sekretarzem transportu Bidena, Pete’em Buttigiegiem.
„Jako pierwszy prawdziwy amerykański system kolei dużych prędkości, Bright Line West będzie służyć jako plan połączenia miast szybką, przyjazną dla środowiska koleją podmiejską w całym kraju” – powiedział założyciel i prezes Bright Line Wes Eddins. Powiedział wcześniej. „Połączenie Las Vegas i południowej Kalifornii zapewni obu stanom szerokie korzyści publiczne, tworząc tysiące miejsc pracy i otwierając nowy poziom konkurencyjności gospodarczej regionu. Doceniamy zaufanie, jakim obdarzył nas Departament Transportu i jesteśmy gotowi, aby dotrzeć do celu praca.”
AP Również notatki Brightline obsługuje już system kolejowy między Miami a Orlando na Florydzie. Gizmodo skontaktował się z firmą w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat swojego nowego projektu i zaktualizuje tę historię, jeśli otrzyma odpowiedź.
Wiele krajów na całym świecie zmodernizowało swoje systemy kolejowe. Duża część Europy jest połączona szeregiem wydajnych i wygodnych systemów kolejowych Pociągi pociskowe w Japonii Od dawna jest powodem do dumy dla kraju. Mówi się o Chinach Mają najszybsze pociągi na świecie W ciągu zaledwie dwudziestu lat zbudowała wysoce wydajną sieć kolei dużych prędkości. W międzyczasie Stanom Zjednoczonym w dużej mierze nie udało się opracować żadnego rodzaju nowoczesnych podróży kolejowych Dekady rozmów O korzyściach, jakie te systemy mogą przynieść Amerykanom.
Możemy mieć tylko nadzieję, że ten nowy wysiłek nie spotka takiego samego losu jak Kalifornia Długotrwała próba cierpienia Utworzenie połączenia kolei dużych prędkości między Los Angeles a San Francisco. Projekt, który został pierwotnie zatwierdzony przez wyborców stanowych w 2008 roku, jest – od tego roku –Skończyłem niecały kwartał Na proponowaną linię kolejową brakuje obecnie miliardów dolarów finansowania. W marcu liderzy projektu powiedzieli kalifornijskim prawodawcom, że pierwotnie przewidywano pełną linię kolejową Zajmie to kolejne 100 miliardów dolarów i lata.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych