23 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Połączenia: „The New York Times” mógł znaleźć swoje kolejne miejsce

Połączenia: „The New York Times” mógł znaleźć swoje kolejne miejsce


Nowy Jork
CNN

„The New York Times” od razu stał się hitem dzięki Wordle. A teraz może mieć nowy cios w swoje ręce.

Nowa łamigłówka o nazwie Connections oficjalnie dołącza w tym tygodniu do oferty gier gazety, po udanej fazie letnich testów, podczas której stała się drugą najczęściej graną grą w Tamizie, po Wordle, pomimo minimalnej promocji. Gracze będą czasami widzieć połączenia Od tego tygodnia w aplikacji Gry oraz w aplikacji Wiadomości na karcie Graj.

spinki do mankietów, w którą można grać także na komputerach stacjonarnych i urządzeniach mobilnych, to gra polegająca na łączeniu słów, która przedstawia graczom 16 słów i rzuca im wyzwanie, aby ułożyli je w cztery różne tematy. Gracze mają cztery szanse na rozwiązanie zagadki, zanim przegrają.

Szef gier The Times, Jonathan Knight, powiedział CNN, że prace nad Connections trwały od roku, a zespół ds. gier najpierw przeprowadził burzę mózgów na temat tego pomysłu. „gra w dżem” (Pomyśl: hackaton, ale dla gier.) Po dopracowaniu pomysłu w czerwcu wprowadzono wersję beta programu Connections, w którym łamigłówkę można znaleźć wyłącznie poprzez wyszukiwanie lub na liście innych gier

Knight powiedział, że gra od razu stała się hitem i co tydzień grają w nią miliony ludzi. Połączenia są „bardzo łatwe, bardzo łatwe do zrozumienia”. Zagadka jest także jedną z „gier najbardziej wymagających edycji” według The Times, a redaktor Connections celowo myśli o sprytnych słowach, które mogą wydawać się zgrupowane, ale w rzeczywistości nie są ze sobą powiązane.

„To ten element stworzony przez człowieka, w którym codziennie spotykasz Puzzlera i próbujesz go przechytrzyć, gdy on próbuje przechytrzyć ciebie” – powiedział Knight. – Myślę, że to jakiś rodzaj magii.

Knight powiedział, że gracze nie zobaczą żadnych zmian w Connections po wyjściu z bety w poniedziałek, co oznacza, że ​​„od razu spodobało się ludziom”. Jedyną zmianą, jaką Times wprowadził do gry, było wyjaśnienie instrukcji podczas dwumiesięcznego okresu próbnego.

READ  Czy żyjemy w nowym złotym wieku ścieżek dźwiękowych do filmów?

Gry i czasyInne aplikacje, takie jak Cooking, odegrały kluczową rolę w strategii „Timesa” mającej na celu zwiększenie przychodów wykraczających poza reklamy. Przychody z subskrypcji produktów cyfrowych wzrosły w drugim kwartale tego roku o prawie 7% do 409,6 mln dolarów, podczas gdy przychody z reklam pozostały na niezmienionym poziomie. „The Times” ma obecnie zaledwie 9,1 miliona abonentów cyfrowych.

Wordle w dalszym ciągu jest najpopularniejszą grą, a jej popularność w ogromnym stopniu wpływa na wydawanie nowych gier i subskrybentów. Gracze grają w inne gry Wordle „odnotował rekordowy wzrost w ciągu ostatniego roku” – powiedziała Meredith Cubitt Levine, dyrektor naczelna The Times, podczas niedawnej rozmowy telefonicznej dotyczącej wyników finansowych. „Ogromna publiczność, jaką mamy obecnie dla gier, nadal wspiera zarówno subskrypcję gier, jak i pakiet”.

Gry pomagają „Los Angeles Times” rozwijać się, ponieważ wiadomości to „kategoria zatłoczona, a rynek subskrypcji jest ograniczony, głównie ze względu na ideologię, a reklamowanie się w wiadomościach to rynek schyłkowy” – mówi Brian Morrissey, autor książki Games. Uruchom ponownie biuletyn powiedział CNN.

Morrissey powiedział, że chociaż „Times” „już przejmuje znaczną część rynku subskrypcji wiadomości w Stanach Zjednoczonych, może jeszcze bardziej wzrosnąć na arenie międzynarodowej”. „Gry okazały się skutecznym sposobem na pozyskanie nowych klientów, którzy mogą być otwarci na szereg wiadomości, ale w przeciwnym razie nie tylko by je subskrybowali”.

Według danych Sensor Tower, od stycznia 2019 r. aplikację Times’ Games, kosztującą 4,99 dolara miesięcznie, pobrano na całym świecie 11 milionów razy, a liczba pobrań wzrosła o 76% rok do roku. Jednak wzrost spadł sekwencyjnie do 4%.

Hit taki jak Connections może to zwiększyć. „Nigdy nie mów nigdy”, jeśli Connections może wyprzedzić Wordle, stwierdził Knight, ale nie porównuje sukcesu Timesa do Wordle, ponieważ było to „zjawisko wirusowe, które zjednoczyło cały świat, a tego nie widać” często w ciągu całego życia, rzadziej po roku.

READ  Niebezpieczeństwo! Racer i Ryan Long z Filadelfii w zwycięskiej passie