14 maja, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Pasażerowie United utknęli, ale dyrektor generalny przyleciał prywatnym odrzutowcem

Pasażerowie United utknęli, ale dyrektor generalny przyleciał prywatnym odrzutowcem

Wydawało się, że United Airlines wracają do normalnej działalności w piątek po tygodniowej walce o powrót do zdrowia po opóźnieniach i odwołaniach lotów przed pracowitym świętem 4 lipca.

Zamieszki linii lotniczych rozpoczęły się w miniony weekend w okolicach Nowego Jorku. W tamtym czasie United obwiniało burze, brak personelu i brak doświadczenia z federalną kontrolą ruchu lotniczego. Inne linie lotnicze również ucierpiały w tym czasie z opóźnieniami i odwołaniami lotów, ale w środę problemy United wyszły na pierwszy plan, gdy rozprzestrzeniły się na operacje w całym kraju.

Oprócz złego rozgłosu linii lotniczej, dyrektor generalny firmy, Scott Kirby, w środę wsiadł do prywatnego samolotu do Denver, gdzie znajduje się centrum lotnicze firmy, z lotniska Teterboro w pobliżu międzynarodowego lotniska Newark Liberty, jednego z największych lotnisk w United. rozmówca. Linia lotnicza powiedziała, że ​​nie zapłaciła za podróż, aw piątkowym oświadczeniu Kirby powiedział, że żałuje, że wybrał się w podróż.

„Prywatny odrzutowiec był błędną decyzją, ponieważ był niewrażliwy na naszych klientów, którzy czekali na powrót do domu” – powiedział. „Szczerze przepraszam naszych klientów i członków zespołu, którzy pracowali przez całą dobę przez wiele dni – często z powodu niesprzyjającej pogody – aby dbać o naszych klientów”.

Kłopoty United zaczęły się poprawiać w ostatnich dniach. Według FlightAware, firmy śledzącej loty, po odwołaniu ponad jednej czwartej lotów we wtorek i środę, United odwołało około 19 procent swojego rozkładu lotów w czwartek i około 8 procent późnym piątkowym popołudniem. Jednak liczba lotów odwołanych przez linię lotniczą w ciągu tych dwóch dni przekroczyła liczbę odwołanych przez inne linie lotnicze.

United wyraził optymizm co do jego powrotu do zdrowia w piątek. W oświadczeniu linia lotnicza stwierdziła, że ​​burze mogą być wyzwaniem na wschodnim wybrzeżu oraz w Denver i Chicago, ale United jest „gotowe” na pracowity weekend.

READ  Zwolnienie Elona Muska z zespołu Tesla Supercharger budzi obawy o przyszłość branży samochodów elektrycznych

„Nasza wiarygodność stale się poprawia, przy znacznie mniejszej liczbie odwołań niż w poprzednich dniach” – powiedział United.

Pete Buttigieg, Sekretarz Transportu, Wyróżnił linię lotniczą na Twitterze W czwartek udostępniliśmy wykres, który pokazał, że inne linie lotnicze podniosły się po złej pogodzie na początku tygodnia, podczas gdy United nie.

W poniedziałek pan Kirby powiedział pracownikom w notatce, że Federalna Administracja Lotnictwa, która nadzoruje kontrolę ruchu lotniczego i jest częścią Departamentu Transportu, „zawiodła” United w weekend. Podobnie pan Kirby obwinił kontrolę ruchu lotniczego za opóźnienia zeszłego lata, a później przeprosił pana Buttigiega za sposób, w jaki opisał krytykę w liście do pracowników.

Ten tydzień był jednym z najbardziej ruchliwych okresów dla podróży lotniczych od lat. Administracja Bezpieczeństwa Transportu zgłosiła kontrolę ponad 2,7 miliona osób w czwartek, jeden z najbardziej pracowitych dni od 2019 r. Tylko cztery inne dni były bardziej pracowite od początku pandemii, a wszystko to w ostatnich tygodniach. Klub podróżniczy AAA Powiedział, że spodziewał się Prawie 4,2 miliona osób podróżuje w ten weekend samolotem, o 6,6 procent więcej niż w 2019 roku.

Przez cały tydzień pasażerowie United zgłaszali, że muszą spać na lotniskach i godzinami stać w kolejkach, aby zmienić rezerwację lotu. Niektórzy podróżni twierdzili, że musieli czekać kilka dni na odzyskanie bagażu rejestrowanego.

Elizabeth Rodriguez, która podróżowała ze swoim 12-letnim synem, powiedziała w piątkowym wywiadzie, że powrót z Teksasu do Fairfax w Wirginii zajął kilka dni dłużej niż oczekiwano. W środę rano, zaledwie kilka godzin przed planowanym wejściem na pokład samolotu United z międzynarodowego lotniska w San Antonio, zostali powiadomieni SMS-em i za pośrednictwem aplikacji mobilnej linii lotniczej, że lot został odwołany z powodu problemów z harmonogramem załogi.

Kiedy pani Rodriguez zadzwoniła do działu obsługi klienta w celu zmiany rezerwacji, powiedziano jej, że trzeba czekać dwie godziny. Ponieważ tego dnia nie było dostępnych innych lotów do obszaru Waszyngtonu, zarezerwowałem lot online z wylotem następnego dnia przez Houston. Po wylądowaniu w Houston w czwartek wieczorem, jego lot na krajowe lotnisko Reagana był wielokrotnie opóźniany do piątku rano.

READ  Nawet Deutsche Bank opuszcza Rosję

„United Airlines źle poradziły sobie w tym tygodniu, były źle przygotowane i nie były przejrzyste dla pasażerów przez cały proces” – powiedziała pani Rodriguez. Dodała, że ​​agenci bramy pilotowej podali wiele przyczyn nieszczęścia, w tym problemy z harmonogramem załogi, pogodę i problemy mechaniczne.

Pani Rodriguez, która sama zapłaciła za pokój, powiedziała, że ​​linia lotnicza dostarczyła bony hotelowe tylko niektórym pasażerom jej lotu. Jej lot ostatecznie odleciał w piątek rano, 15 godzin po pierwotnym czasie odlotu.

„Jestem bardzo sfrustrowana opóźnieniem, ale jeszcze bardziej sposobem, w jaki traktują ludzi na lotnisku” – powiedziała. Nie wiem, czy ponownie użyję United.

Jej oburzenie było podobne do tego, jakie odczuwali pasażerowie Southwest Airlines podczas przerwy zimowej. Southwest odwołał ponad 10 000 lotów w ciągu czterech dni po Bożym Narodzeniu, czyli około 46 procent swojego rozkładu. W najgorszy dzień United w tym tygodniu, we wtorek, odwołano prawie 800 lotów, czyli około 28 procent rozkładu.

Turbulencje sprawiły, że piloci i stewardessy również byli sfrustrowani. Wielu musiało czekać godzinami na zmianę przydziału po odwołaniu lotów. Według postów w mediach społecznościowych niektóre stewardessy również spały na lotniskach.

„Pogoda w zeszły weekend wpłynęła na wszystkich, ale United jest jedyną linią lotniczą, która wciąż walczy o powrót do zdrowia i wiemy dlaczego” — powiedział Ken Diaz, prezes United Chapter of the Flight Attendants Association-CWA, która reprezentuje ponad 25 000 osób. – powiedział w czwartkowym oświadczeniu. „Niepowodzenie kierownictwa United w rekrutacji organizatorów załogi, personelu pomocniczego stewardów i innych osób zaostrzyło te problemy operacyjne”.

Diaz powiedział, że United „straciło” załogi w swoim systemie na kilka dni z powodu katastrofy. Powiedział również, że związek ostrzegł kierownictwo w zeszłym roku przed problemami, które mogą przyczynić się do dalszych zakłóceń, ale linia lotnicza „uruchomiła” ambitny rozkład lotów tego lata. Pan Diaz powiedział, że United skorzystało z niektórych zaleceń związku, aby obejść obecne zakłócenia, w tym wprowadzając zmiany w swoim rozkładzie i zgadzając się zapłacić stewardessom trzykrotność ich normalnej pensji za odbiór lotów do przyszłego czwartku.

READ  Rosja wystąpiła z ofertą odkupienia euroobligacji rubla w zamian za spłatę zbliżających się obligacji o wartości 2 mld USD

Piloci wyrażali podobne frustracje.

„To kierownictwo United Airlines zawodzi naszych lojalnych klientów, ignorując znaki ostrzegawcze i niewłaściwie planując” — powiedział kapitan Garth Thompson, prezes stowarzyszenia United Airlines Pilots Association, które reprezentuje ponad 15 000 linii lotniczych. — napisali piloci w oświadczeniu.