Metropolitan Transportation Authority zrewidował rozkłady jazdy Long Island Rail Road i dodał więcej wagonów do niektórych pociągów w poniedziałek, tydzień po uruchomieniu pełnej obsługi w Grand Central Madison, wprowadzając nowe rozkłady jazdy, które rozgniewały jeźdźców.
Ale zmiany nie były wystarczające dla niektórych mieszkańców Long Island, którzy powiedzieli, że są zdenerwowani przeprowadzką na Jamaica Station w Queens na dojazdy do pracy, które oferowały jednomiejscowe przejażdżki do iz Penn Station na Manhattanie.
„Nie znam ani jednej osoby, na którą rozkład jazdy nie miał wpływu” – powiedziała Maya Charland, pasażerka LIRR na stacji Jamajka w poniedziałek wieczorem. „Nie słyszałem, żeby jedna osoba powiedziała:„ Hej, tak jest lepiej ”. „
Urzędnicy MTA ogłosili uruchomienie pełnej obsługi w Grand Central Madison jako 40% wzrost usług w dni powszednie dla LIRR. Ale zmiana przeniosła również dziesiątki pociągów, które kursowały do iz Penn Station na nową stację po wschodniej stronie Manhattanu.
Podczas wyścigu Transition Race na Jamajce w poniedziałek wieczorem kobieta spadła ze schodów. Odmówiła podania swojego nazwiska, ale powiedziała, że straciła połączenie i będzie musiała czekać kolejne 40 minut na stacji Queens.
Urzędnicy MTA powiedzieli, że zaczęli przewozić pociągi na Jamajce, aby ułatwić połączenia – i zauważają, że rozmieścili dziesiątki pracowników, aby pomóc pasażerom w przeprowadzeniu zmian.
„Dzisiaj rano w pociągach było mniej tłoku, a przepływ pasażerów na Jamajce był znacznie lepszy, częściowo dzięki pociągom Penn i Grand Central, które przyjeżdżały na pobliskie perony, aby ułatwić przesiadki, a wiele pociągów, które były bardziej zatłoczone w zeszłym tygodniu, otrzymało dodatkowe samochodów” – powiedziała Katherine Rinaldi, tymczasowa prezes Long Island Railroad i prezes Metro North.[Gov. Kathy Hochul] Byliśmy zmotywowani do świadczenia usług, których oczekują nasi klienci i na które zasługują, i czynimy postępy w zakresie rozszerzonego planu usług”.
Urzędnicy MTA powiedzieli w poniedziałek, że dłuższe pociągi pomogą zmniejszyć zatory na LIRR i zauważyli, że zmiany skracają szczyty z 12 do 8 minut w pociągach jadących do lub z Atlantic Terminal, gdzie osoby dojeżdżające do pracy odnotowały największe redukcje w porównaniu ze zmianami z zeszłego tygodnia.
Pasażerka LIRR, Bridget, która odmówiła podania swojego nazwiska, ponieważ pracuje w miejskim wydziale edukacji, codziennie kursuje wahadłowo między Atlantic Terminal a Rockville Center na Long Island. Powiedziała, że nowe rozkłady pozbawiły ją jednego miejsca, a dodatkowy pociąg nie rozwiązał problemu.
„Nie zrobili nic dla mieszkańców Brooklynu” – powiedziała. Z konwergencją możemy sobie poradzić. Skończyliśmy z tym. Ale brak obsługi, brak czasu, brak komunikacji…. To nie jest zaskakujace.”
Urzędnicy MTA powiedzieli, że prawie 34% jeźdźców LIRR przyjechało do Grand Central Madison w poniedziałek rano, w porównaniu z około 30% średnio w zeszłym tygodniu.
Jednym z jeźdźców, którzy przeszli na nową wersję, był Allen Parker, który podróżuje z Glen Cove na Long Island. Pracuje na Upper East Side na Manhattanie i musi łączyć się z Jamajką, ale teraz może pojechać wygodnym pociągiem LIRR do nowej, błyszczącej stacji MTA.
„Dla każdego, kto stracił wiarę w zdolność rządu do zrobienia czegokolwiek dobrze, nowa stacja LIRR w Grand Central jest świetna” – powiedział Parker. „Muszę się przebrać i jest to nieprzyjemne, ale wtedy mam blisko do pracy – i nie muszę jechać metrem”.
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych