18 maja, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Olito: Nowe napoje Starbucks zawierają około łyżki oliwy z oliwek w każdej filiżance

Olito: Nowe napoje Starbucks zawierają około łyżki oliwy z oliwek w każdej filiżance

Nowy Jork (CNN) Starbucks chce, żebyś spróbował ich kawy z oliwą z oliwek. naprawdę.

the seria kawy Wprowadza nową linię napojów extra virgin Oliwa z oliwek. Szczerze mówiąc, napoje nie tylko są aromatyzowane oliwą z oliwek, ale także nie zawierają jej nawet śladu. Każdy z nich jest naprawdę zrobiony z zaledwie łyżki oleju, co dodaje 120 kalorii do całości. Przy niektórych napojach możesz zobaczyć śliski połysk oleju w filiżance i nie musisz nawet mrużyć oczu.

Trzy napoje z oliwą z oliwek są dostępne w sprzedaży w kawiarniach Starbucks we Włoszech od tego tygodnia. Każda zawiera w swojej nazwie Oleato, słowo Starbucks oznaczające nową linię.

Jest Oleato latte z mlekiem owsianym i oliwą z oliwek, Espresso Oleato ubite z lodem z mlekiem owsianym, aromatem orzecha laskowego i oliwą z oliwek oraz złoty zimny napój Oleato, wykonany z wersji słodkiej pianki mlecznej ze Starbucks z dwiema porcjami oliwy z oliwek . Wersje tych napojów pojawią się w południowej Kalifornii tej wiosny, a więcej szczegółów na temat przyszłej premiery w USA. W tym roku zostanie wprowadzony na inne rynki w Wielkiej Brytanii, na Bliskim Wschodzie iw Japonii.

Napoje Starbucks Oliato są wytwarzane z oliwy z oliwek z pierwszego tłoczenia.

Podobnie jak inne duże sieci, Starbucks często dostosowuje swoje menu i rollouty Przedmioty z limitowanej edycji sezonowe lub prezentacyjne Nowe komponenty np Mleko owsiane. Ale Brady Brewer, dyrektor ds. Marketingu w Starbucks, powiedział CNN, że ta premiera jest znacznie większa.

„To jedno z największych startów, jakie przeprowadziliśmy od dziesięcioleci” – zauważył. „Zamiast smaku lub produktu, jest to naprawdę platforma”, powiedział, co oznacza, że ​​klienci będą mogli używać oliwy z oliwek do dostosowywania niektórych napojów.

Firma stawia na to, że ludzie dowiedzą się o tej miksturze i spróbują, ponieważ chcą wiedzieć, jak ona smakuje. Być może dlatego, że słyszeli, że oliwa z oliwek z pierwszego tłoczenia ma właściwości zdrowotne.

Tymczasowy dyrektor generalny Starbucks, Howard Schultz, przeprowadza wywiad z Bobbym Harlowem na ranczu Asaro na Sycylii.

Z Oleato Starbucks jest na skraju wyczerpania. Dodawanie tłuszczów do kawy nie jest niczym nowym. Możesz to zrobić w staromodny sposób ze śmietaną, mlekiem, a nawet masłem. W Internecie można znaleźć przepisy na kawę z oliwą z oliwek.

READ  Jak Amazon daje Rivian przewagę w branży samochodów elektrycznych

Ale konsumenci zdecydowanie nie proszą o kawę z oliwą z oliwek. A Starbucks uruchamia linię w pewnym momencie Łańcuchy dostaw są kruchekonsumenci Monitoruj ich budżety i baristów, z których niektórzy są bardzo sfrustrowani firmą Wstępują do związkuObsługują już złożone zamówienia na napoje.

Dlaczego więc Starbucks uruchamia tę ważną nową linię? Dwa słowa: Howard Schultz.

Powrót do pełnego koła

W zeszłym roku Schultz spotkał producenta oliwy z oliwek Tommaso Asaro, który wprowadził go w praktykę spożywania codziennie łyżki stołowej oliwy z oliwek. Schultz dowiedział się więcej o tej praktyce tego lata podczas wizyty na Sycylii, a potem sam przyjął nawyk. Zastanawiał się, czy mógłby włączyć go do swojej codziennej rutyny związanej z kawą.

„Kiedy się spotkaliśmy i zaczęliśmy odprawiać ten rytuał, powiedziałem to [Asaro]Wiem, że myślisz, że wariuję, ale czy kiedykolwiek zastanawiałeś się nad dodaniem łyżki oliwy z oliwek do kawy Starbucks? Schultz, obecnie tymczasowy dyrektor generalny Starbucks, powiedział Bobby’emu Harlowowi z CNN. – Pomyślałem, że to trochę dziwne. Asaro jest Przewodniczącym Rady Dyrektorów United Olive Oil, Z którego Starbucks otrzymuje oliwę z oliwek.

Howard Schultz i Tommaso Asaro, prezes United Olive Oil, który produkuje oliwę z oliwek Partanna, której Starbucks używa dla Olito.

Dla Schultza podejmowanie decyzji biznesowych na podstawie wizyt we Włoszech nie jest niczym nowym.

Schultz dołączył do Starbucks w 1982 roku, 11 lat po otwarciu pierwszej lokalizacji Starbucks (oryginalny Starbucks sprzedawał kawę pełnoziarnistą). W 1982 roku Starbucks był jeszcze tylko małą firmą, z łącznie czterema sklepami. Schultz, który dołączył do zarządu jako dyrektor operacyjny i marketingowy, odwiedził Mediolan w 1983 roku i zafascynował się kulturą kawiarnianą tego miasta. Reszta, jak mówi, jest historią.

„Moja podróż ze Starbucks będzie kontynuowana, kiedy wrócę do Mediolanu jeszcze w tym miesiącu, aby zaoferować coś znacznie większego niż jakakolwiek nowa promocja lub napój” – powiedział Schultz podczas lutowej telekonferencji z analitykiem.

W 1983 roku Howard Schultz czerpał inspirację z Mediolanu. W zeszłym roku robił notatki z Sycylii, gdzie produkowana jest oliwa z oliwek. Na zdjęciu Partana to miasto na Sycylii, niedaleko farmy Asaro. Jest to ta sama nazwa dla oleju używanego w Oleato.

W rozmowie z Harlowem z CNN przewidział, że nowa platforma „zmieni branżę kawową” i będzie „bardzo dochodowym nowym dodatkiem do firmy”.

READ  Mieszkaniec Missouri pobił rekord Guinnessa w najdłuższej przejażdżce dynią

Czym innym jest dodawanie oliwy z oliwek do kawy dla kaprysu, a czym innym jest tworzenie gamy napojów, które mogą spodobać się klientom na całym świecie.

Dlatego Schultz zwrócił się do zespołu Starbucks w Seattle, gdzie ma swoją siedzibę sieć kawiarni. Tam musieli wymyślić, jak sprawić, by ich kawa z oliwą z oliwek smakowała dobrze.

Wyjątkowy przypadek

Zwykle Starbucks nie wprowadza nowych napojów w oparciu o pomysły prezesa.

„To wyjątkowy przypadek” – powiedział Brewer CNN. Ale, zauważył, „mamy pomysły pochodzące zewsząd”.

Zespół ds. napojów Starbucks wymyślił około tuzina opcji, zawężonych do trzech opcji dostępnych obecnie we włoskich kawiarniach Starbucks. (Starbucks Reserve Roastery w Mediolanie zaoferuje pięć drinków Olliato, w tym zdekonstruowany napój espresso, mrożone cortado i espresso martini, z których wszystkie zawierają oliwę z oliwek.)

Starbucks Otwarcie pierwszej włoskiej lokalizacji, The RoasteryJednak w 2018 roku decyzja została dobrze przyjęta przez okolicznych mieszkańców. Ale po pięciu latach mogłem rozszerzyć działalność na kraj. Aby zwolnić Oleato, Schultz ponownie wrócił do Włoch, aby zobaczyć, jak zareagują Włosi. – A co, jeśli im się to nie spodoba? zapytał Harlow. W tym przypadku Schultz zażartował: „Nie wracam do Seattle”.

Barista wlewa oliwę z oliwek z pierwszego tłoczenia do zimnej pianki z marakui przed zmieszaniem jej z espresso.

W ostatnich latach producenci napojów włączyli do swoich receptur składniki takie jak kurkuma czy CBD, które klienci postrzegają jako zdrowe lub oferują pewne korzyści, takie jak wspomaganie snu. Starbucks nie składa żadnych oświadczeń zdrowotnych w przypadku Oleato, ale ma nadzieję, że dzięki własnym badaniom ludzie będą postrzegać to jako zdrowy wybór.

A te 120 dodatkowych kalorii? „Nie postrzegaliśmy tego jako bariery” – powiedział Brewer. – Nie martwimy się tym zbytnio.

READ  Dyrektor generalny Optus rezygnuje po poważnej awarii sieci dla 10 milionów Australijczyków

Brewer i Schultz odrzucili też kilka innych wyzwań.

Jeśli chodzi o perspektywę płacenia dodatkowych pieniędzy za ropę, Brewer powiedział, że klienci postrzegają Starbucks jako „luksus w przystępnej cenie”. W ostatnich trzech miesiącach 2022 roku sprzedaż w kawiarniach Starbucks otwartych od co najmniej 13 miesięcy wzrosła globalnie o 5%, pomimo wyższych cen.

Zdaniem Brewera i Schultza jedynym niebezpieczeństwem jest brak smaku napojów.

Dowód, jak mówią, jest w filiżance.

Test smaku

W Nowym Jorku reporter skosztował czterech napojów Oleato: Hot Oat Milk, Golden Foamy Cold Brew, Ice-Whipped Espresso z mlekiem owsianym i orzechami laskowymi oraz Iced Cortado, takie jak serwowane w Roastery w Mediolanie.

Widziałem olej w zimnym naparze – nadał zimnej piance bladozielony odcień i pojawił się jako cienka bulgocząca warstwa na wstrząśniętym espresso i cortado.

Po pierwszym łyku pokochałem je wszystkie. Dla mnie złota piana zimnego naparu miała najsilniejszy smak oliwy z oliwek – orzechowy, słodki i zaskakująco słodki, zgodnie z obietnicą. Dokładniej wyczuwam go w cortado i espresso. W gorącej latte naprawdę nie mogłem jej posmakować.

Jeden zimny napar z dużą zawartością oliwy z oliwek.

Ale po kilku łykach każdego z nich czułem, że to po prostu za dużo.

Zwykle piję zwykłą kawę z mlekiem roślinnym, najlepiej niesłodzoną. Tak więc słodkie zimne napoje – w szczególności ubite espresso i cortado – brzmiały jak zabawna przyjemność. Byłoby wspaniale bez oliwy z oliwek, która wydawała się zbędnym zawijasem.

Starbucks opisuje napoje jako bogate i aksamitne dzięki olejowi. Ale dla mnie one dopiero zaczynają być ciężkie. I przez chwilę po spróbowaniu napojów czułem się tłusto na ustach.

Jak się okazuje, wolę oliwę z oliwek z jedzeniem. Starbucks będzie musiał poczekać i zobaczyć, czy większość ludzi się z tym nie zgodzi.