10 maja, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Liderzy rejsów zostali zwolnieni ze stanowiska po wstępnym dochodzeniu dotyczącym wypadku robotaxi

Liderzy rejsów zostali zwolnieni ze stanowiska po wstępnym dochodzeniu dotyczącym wypadku robotaxi

Kredyty obrazkowe: Darrella Etheringtona/Getty’ego

Dziewięciu dyrektorów i dyrektorów ds. rejsów wycieczkowych, którzy pracowali w działach operacyjnych, prawnych i politycznych GM, opuściło filię GM zajmującą się pojazdami autonomicznymi po wstępnej wewnętrznej analizie wypadku, który miał miejsce 2 października, w wyniku którego pieszy został uwięziony, a następnie holowany przez jedną z robotosi.

Informacje o odejściach były udostępniane pracownikom poprzez wewnętrzną wiadomość na platformie Slack. Rzecznik Cruz, Eric Moser, potwierdził odejścia i wydał oświadczenie, ale odmówił komentarza na temat tego, czy pracownicy zostali zwolnieni. TechCrunch ustalił, że wśród zwolnionych znaleźli się David Estrada, który w lipcu odszedł ze start-upu zajmującego się pojazdami autonomicznymi Nuro, aby kierować działem spraw rządowych Cruise’a, oraz dyrektor operacyjny Gil West. Od tego czasu West zaktualizował swój profil na LinkedIn, wskazując, że jego zatrudnienie dobiegło końca.

„Dzisiaj, po wstępnej analizie incydentu z 2 października i reakcji Cruz, z Cruz odeszło dziewięć osób. Są to kluczowi liderzy działów prawnych, spraw rządowych i operacji biznesowych, a także bezpieczeństwa i systemów. Jako firma zobowiązujemy się do pełnego przejrzystość i skupiają się na odbudowie zaufania i działaniu według najwyższych standardów.” Jeśli chodzi o bezpieczeństwo, uczciwość i odpowiedzialność, wierzymy, że do osiągnięcia tych celów konieczne jest nowe przywództwo.

Wstępna analiza została przeprowadzona przez Cruise Board i nie stanowi części śledztwa prowadzonego przez Quinna Emmanuela, które nie zostało jeszcze ujawnione.

Odejście następuje trzy tygodnie po rezygnacji współzałożyciela i dyrektora generalnego Kyle’a Vogta oraz niecałe dwa miesiące po tym, jak Kalifornijski Departament Pojazdów Silnikowych zawiesił zezwolenia Cruise’owi na prowadzenie pojazdów autonomicznych na drogach publicznych w związku z wypadkiem, który miał miejsce 2 października z udziałem pieszego – który został początkowo uderzony przez pojazd.Samochód prowadzony przez człowieka wylądował na drodze robotaxi Cruise’a, po czym został przejechany i ciągnięty przez pojazd AV przez 20 stóp. Film obejrzany przez TechCrunch dzień po incydencie pokazuje, jak robotaxi gwałtownie hamuje i zatrzymuje się na kobiecie. Nakaz zawieszenia wydany przez DMV stanowił, że Cruz zataił około siedmiu sekund materiału wideo, na którym widać, jak robotaksówka próbuje zatrzymać kobietę, a następnie odciąga ją na 20 stóp.

READ  Kontrakty terminowe na akcje wzrosły po tym, jak główne średnie przeżyły najgorszy dzień od czerwca 2020 r.

Morale w Cruise jest niskie od incydentu z 2 października, a pracownicy wytykają palcem złe zarządzanie, które nie traktowało bezpieczeństwa w firmie priorytetowo. Bez zezwoleń na prowadzenie działalności w San Francisco i wewnętrznej decyzji o tymczasowym zaparkowaniu flot pojazdów autonomicznych w innych stanach firma zwolniła pracowników kontraktowych, co pogłębiło problem.

Początkowe zwolnienia dotknęły pracowników kontraktowych, którzy zajmowali się czyszczeniem, ładowaniem i konserwacją pojazdów, a także odpowiadali na zapytania dotyczące obsługi klienta. Nie wszyscy pracownicy dorywczy, którzy pracują dla osób trzecich, zostali zwolnieni. W tym miesiącu spodziewanych jest więcej zwolnień pracowników pełnoetatowych.