Handlowy
Ekskluzywny
Ta wiadomość o hot dogach z Coney Island jest trudna do przełknięcia.
Joey Chestnut, wieczny zwycięzca corocznego konkursu jedzenia hot dogów organizowanego przez Nathana organizowanego 4 lipca, w tym roku odszedł od barfu wołowego, podpisując umowę dotyczącą reprezentowania innej marki parówek.
Nie byle jaka marka, ale Impossible Foods, która niedawno wprowadziła na rynek wegetariańską miksturę frankfurterkową sporządzoną z roślin.
Urodzony w Chestnut w Kalifornii Nathan wygrał tę imprezę 16 razy, w tym co roku od 2016 roku. W 2021 r. ustanowił rekord świata wynoszący 76 psów, a w zeszłym roku utrzymał tytuł z zaledwie 62 psami.
Przedstawiciel Major League Eating (MLE) zabronił Nathanowi zorganizowania wydarzenia, twierdząc, że organizatorzy stanęli na wysokości zadania, aby spełnić różne prośby Chestnuta. Zgodzili się również zezwolić Netflixowi na wyświetlenie konkursu w jedzeniu psów z okazji Święta Pracy, pod warunkiem, że nie wspomniano o marce hot dogów.
Ale powiedzieli, że przekroczyli granicę, jeśli chodzi o pozwolenie Chestnut na rzucanie dla innego psa.
Źródło podało, że Chestnut otrzymał 200 000 dolarów za udział w ubiegłorocznym konkursie Nathana i otrzyma czteroletni kontrakt wart 1,2 miliona dolarów.
MLE stwierdziło w oświadczeniu: „Jesteśmy zdruzgotani, gdy dowiedzieliśmy się, że Joey Chestnut będzie reprezentował konkurencyjną markę, która sprzedaje hot dogi na bazie roślin, zamiast brać udział w słynnym konkursie jedzenia hot dogów Nathan’s Fourth of Yule 2024.
„MLE i Nathan dołożyli wszelkich starań, aby zadowolić Joeya i jego zespół zarządzający, zgadzając się na opłatę za występ i umożliwiając Joeyowi udział w konkurencyjnym, niemarkowym konkursie jedzenia hot dogów z okazji Święta Pracy.
„Od prawie dwudziestu lat działamy według tych samych podstawowych zasad dotyczących wyłączności na hot dogi. Wydaje się jednak, że Joey i jego menedżerowie przedłożyli nowe partnerstwo z inną marką nad naszą długoletnią współpracę.
„Joey Chestnut to amerykański bohater. Nie chcielibyśmy niczego bardziej, niż mieć go w słynnym Międzynarodowym Konkursie Jedzenia Hot Doga Nathana. Mamy nadzieję, że powróci, gdy nie będzie reprezentował konkurencyjnej marki.
Ani Chestnut, ani jego agenci nie od razu skomentowali tę informację.
Zaakceptuj więcej…
{{#isDisplay}}
{{/isDisplay}}{{#isAniviewVideo}}
{{/isAniviewVideo}}{{#isSRVideo}}
{{/isSRVideo}}
„Introwertyk. Ewangelista alkoholu. Ekspert od mediów społecznościowych. Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik Twittera”.
More Stories
JP Morgan spodziewa się w tym roku obniżyć stopę bazową o 100 punktów bazowych
Krokodyl i rekin pożarły prehistoryczną krowę morską, odsłaniając skamielinę
W obliczu rosnącego zaufania Demokratów Harris i Walls wyruszają w podróż autokarową po Gruzji