19 maja, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

JD Vance mówi, że Target „postanowił wypowiedzieć wojnę” klientom swoją kolekcją Pride Month

JD Vance mówi, że Target „postanowił wypowiedzieć wojnę” klientom swoją kolekcją Pride Month

Senator JD Vance (R-Ohio) zasugerował w piątek, że Target „postanowił wypowiedzieć wojnę” swoim klientom, uruchamiając coroczną kolekcję Pride Month.

„Target mógł zdecydować się trzymać z dala od wojen kulturowych i zamiast tego zdecydować się na wojnę o dużą część swojej bazy klientów” – mówi. ćwierkanie. „Nie robię już zakupów w Target i wydaje się, że wiele rodzin robi to samo”.

Konserwatyści wezwali do bojkotu firmy z powodu jej towarów LGBTQ, a kilku republikańskich prawodawców wyraziło poparcie.

„Po co się budzić, wspierając firmy, które cię nienawidzą?” Przedstawicielka Lauren Boebert (R-Col.) powiedziała dalej Świergot Poniedziałek. – Nie ma sensu wyciągać ode mnie kolejnego dolara.

Reprezentantka Marjorie Taylor Greene (R-GA) porównała sytuację z konserwatywną reakcją, z jaką Bud Light spotkał się w zeszłym miesiącu po nawiązaniu współpracy z influencerem mediów społecznościowych Dylanem Mulvaneyem.

„Nie zdają sobie sprawy, że mężczyźni, którzy opuścili Bud Light, zostawili swoje żony na zakupach w Target. A przynajmniej tak było” – powiedział Green. ćwierkanie Czwartek.

Target ogłosił w tym tygodniu, że usuwa niektóre przedmioty ze sklepów i przenosi towary Pride na tyły niektórych sklepów na południu, po tym, jak klienci wyłączyli ekrany Pride, wściekli konfrontowali się z pracownikami i publikowali groźne filmy w mediach społecznościowych, zgodnie z raportem. Associated Press.

„Od czasu wprowadzenia tegorocznego zestawu spotykamy się z zagrożeniami wpływającymi na poczucie bezpieczeństwa i dobre samopoczucie członków naszego zespołu podczas pracy” – powiedział Target w oświadczeniu dla Associated Press. „Biorąc pod uwagę te niestabilne okoliczności, dostosowujemy nasze plany, w tym usuwamy elementy, które były w centrum najbardziej znaczących zachowań konfrontacyjnych”.

Według The New York Times firma od dziesięciu lat sprzedaje towary z okazji Miesiąca Dumy, corocznego święta społeczności LGBTQ.

READ  Zyski MARA: Marathon Digital spada po utracie przychodów

Copyright 2023 Nexstar Media Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. wszystkie prawa są zachowane. Ten materiał nie może być publikowany, emitowany, przepisywany ani redystrybuowany.