linie lotnicze Delta Pasażerom podobno zaoferowano 10 000 dolarów, aby wysiąść z zapakowanego lotu z Michigan do Minnesoty, twierdzili pasażerowie.
Mówi się, że linia lotnicza zaoferowała pieniądze każdemu pasażerowi, który zgłosił się na ochotnika Wysiądź z samolotu Poniedziałkowy poranek.
firma Felietonista magazynu Technology, Jason Aton, pisze, że był w samolocie z rodziną, kiedy stewardessa poprosiła o ochotników przez interkom.
Aten powiedział, że linia lotnicza poszukuje ośmiu wolontariuszy, którzy zaoferują swoje miejsca w samolocie Wyprzedana podróżKażdy wolontariusz otrzyma 10 000 dolarów.
Podróż 4 lipca: odwołania lotów, kontynuacja lotu opóźniona przed weekendem
„Gdybyś miał Apple Pay, dostałbyś teraz nawet zapłatę”, powiedziała hostessa, według Atena.
Aton powiedział Fortune, że jego ośmioosobowa grupa nie przyjęła oferty Delty, ponieważ nie zostali natychmiast poinformowani o liczbie potrzebnych ochotników.
wstążka | ochrona | w przeciwnym razie | oni się zmieniają | zmieniają % |
---|---|---|---|---|
DA | Delta Airlines Limited | 29,52 | +0,55 | + 1,90% |
„Gdybyśmy wiedzieli, że ma osiem lat, poszlibyśmy na dół” – powiedział magazynom. Zanim się okazało, cztery lub pięć osób już wyjechało”.
Inny pasażer potwierdził na Twitterze roszczenie Atona o odszkodowanie.
„To prawdziwa historia. Byłem na tej wycieczce!” Pasażer Todd McCramb napisał na Twitterze w odpowiedzi na tweeta od Atona. “Niestety nie mogłem się rozwijać [sic] Pokaz, jak podróżowałem z żoną, która ma bardzo ograniczony wzrok. Powinieneś być w pobliżu podczas podróży”.
McCrumb powiedział KTVB 7, że program zaczął się od 5000 $, ale rozpocznie się później Podniesiono do 10 000 $.
W oświadczeniu dla The Hill rzecznik Delta nie powiedział, czy wypadek miał miejsce, ale stwierdził, że w przypadku wystąpienia takich okoliczności przysługuje odszkodowanie dla personelu terenowego.
Delta umożliwia bezpłatne zmiany lotów przez ponad cztery dni weekendu
„To odszkodowanie daje naszym pracownikom możliwość upewnienia się, że nasze przepełnione loty będą w stanie zająć się klientami, a następnie wysłać lub rozładować nasz samolot na czas” – powiedział rzecznik.
Dyrektor generalny Delta Ed Bastian przeprosił w poście na LinkedIn w czwartek za opóźnienia i odwołania ostatnich lotów.
Bastian napisał: „Jeśli ostatnio doświadczyłeś opóźnień i odwołań, przepraszam”.. „Spędziliśmy lata ugruntowując pozycję Delta Airlines jako lidera niezawodności i chociaż większość naszych lotów odbywa się na czas, ten poziom turbulencji i niepewności jest nie do zaakceptowania”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych