Następnie w środę odwiedzi fabrykę General Motors w Detroit, podkreślając finansowanie mające na celu budowę 500 000 stacji ładowania pojazdów elektrycznych i modernizację krajowych sieci energetycznych. Koszt pojazdów elektrycznych to p. Biden jest znacznie niższy niż początkowo proponowano, ale kierownictwo twierdzi, że przyspieszy przejście na samochody i ciężarówki o niższej emisji.
„Dzięki temu połączeniu inwestycji i wiemy, dokąd zmierza branża”, Mr. Brian Dees, przewodniczący Narodowej Rady Gospodarczej Biden, powiedział: „Mamy nadzieję, że będzie to początek prawdziwej zmiany w naszej infrastrukturze motoryzacyjnej”.
Rachunek za infrastrukturę w skrócie
Pan. Ustawa była wynikiem intensywnych negocjacji w pierwszym roku prezydentury Bidena. Poklepywanie po plecachW rządowej karierze trwającej do lat 70. prezydent chciał polityki tworzenia koalicji. Pan. Biden najpierw zawarł układ z senackimi republikanami, z których 18 ostatecznie głosowało za projektem ustawy, a następnie zawarł układ z Postępowymi Demokratami w Izbie, którzy poprosili go o poparcie większej partii. Rachunek wydatków.
W poniedziałek pan Jak zauważyli Biden i inni mówcy, poprzedni prezydenci nie powiodli się w swoich próbach pośrednictwa w zawieraniu umów infrastrukturalnych na dużą skalę. Prezydent Donald J. Za Trumpa „Tydzień Infrastruktury” okazał się żartem, ponieważ dyrektorzy często obiecywali skupić się na tym problemie, po czym nastąpiła seria skandali. Zamiast skupiać się na znacznej obniżce podatków uchwalonej w 2017 roku, pan Grupa Trumpa nigdy nie wywierała poważnej presji na ustawę o infrastrukturze w Kongresie.
Senator Rob Portman, republikanin z Ohio, stanął po stronie swojej partii w negocjacjach infrastrukturalnych, podnosząc tę kwestię wśród republikanów. Pochwalony Trump w poniedziałek. Pan. Biden nie wspomniał o tym, zamiast mówić o tym, jak Waszyngton może radzić sobie z dyskryminacyjną walką, gdy istnieje zgoda co do polityki.
Pan. Chociaż pakiet jest mniejszy niż pierwotnie proponował Biden, oznaczałby wzrost o około 550 miliardów dolarów w stosunku do obecnego rachunku. Według prezydenta Franklina D. Roosevelta, naukowcy z Brookings Institution szacują, że pieniądze zmniejszą o połowę federalne wydatki na infrastrukturę w ramach gospodarki w ciągu najbliższych pięciu lat. Nowy kontrakt pod Rooseveltem będzie prawie równoległy do uzgodnień infrastrukturalnych. Pan. Rachunek Bidena o wartości 1,85 biliona dolarów – szacują, że zwiększenie wydatków na infrastrukturę przesłoniłoby nową umowę, gdyby ustawa, która obejmuje więcej pieniędzy na walkę ze zmianami klimatycznymi, została uchwalona.
Wzrost ten zagrozi zdolności rządu do terminowego i efektywnego wydawania pieniędzy. W niedzielę pan Biden wyznaczył Mitcha Laundreau, byłego burmistrza Nowego Orleanu, do nadzorowania realizacji ustawy o infrastrukturze.
More Stories
JP Morgan spodziewa się w tym roku obniżyć stopę bazową o 100 punktów bazowych
Krokodyl i rekin pożarły prehistoryczną krowę morską, odsłaniając skamielinę
W obliczu rosnącego zaufania Demokratów Harris i Walls wyruszają w podróż autokarową po Gruzji