American Airlines twierdzi, że w ramach przetasowań w zespole obsługi klienta zwalnia ponad 320 pracowników w północnym Teksasie.
Linia lotnicza z siedzibą w Fort Worth stwierdziła, że reorganizacja „zapewni w przyszłości większy poziom wsparcia” dla podróżnych.
„Dzisiaj ogłosiliśmy aktualizacje w organizacji naszego centrum kontaktowego, które pomogą nam lepiej obsługiwać naszych klientów. W ramach tych aktualizacji tworzymy nowy zespół ds. sukcesu klienta, który będzie zajmował się zapewnianiem wygodniejszej i udoskonalonej obsługi klientów American Airlines za pośrednictwem naszych klientów” – stwierdziła linia lotnicza w oświadczeniu. „Niektóre z Twoich bardziej złożonych potrzeb związanych z podróżą”.
Jak podaje „Dallas Morning News”. Rekonfiguracja dotknie także kolejnych 335 pracowników w Phoenix. Jak podała gazeta, zespół ds. sukcesu klienta będzie się teraz składał ze 135 pracowników.
Linia lotnicza stwierdziła, że pracownicy, których stanowiska zostały wyeliminowane, nie byli reprezentowani przez związek zawodowy i mogli ubiegać się o ponad 800 istniejących ofert pracy w firmie, w tym o pracowników przekształconego zespołu ds. sukcesu klienta.
American Airlines poinformowały, że pracownicy, którzy nie mogą znaleźć pracy gdzie indziej w firmie lub kwalifikują się do emerytury, otrzymają odprawy. Jeśli pracownik będzie chciał szukać pracy poza firmą, firma American twierdzi, że zapewni wsparcie przy zatrudnieniu z zewnątrz.
Linie lotnicze podały, że członkowie zespołu obsługi klienta pozostaną zatrudnieni i otrzymają wynagrodzenie do 30 marca.
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Oferenci, którzy złożyli najlepsze oferty, oczekują na wiadomość od specjalnej komisji oceniającej opcje
Warren Buffett twierdzi, że sprzedał wszystkie swoje akcje na całym świecie z ogromną stratą
Warren Buffett po raz pierwszy występuje na scenie bez Charliego Mungera