22 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Twój następny lot American Airlines może być autobusem

Twój następny lot American Airlines może być autobusem

Obraz artykułu zatytułowany Twój następny lot American Airlines może być autobusem

zdjęcie: firma stacjonarna

Jest wróblem. To samolot. W rzeczywistości to autobus.

Niektórzy pasażerowie będą przewożeni na łączonych lotach American Airlines W autobusach zamiast w samolotach Zgodnie z oświadczeniem. Linia lotnicza podpisała umowę z Landline, firmą autobusową, która określa się jako lotnisko przyszłości (jeśli na lotnisku przyszłości zabraknie samolotów). Firma zajęła się Świergot Częściowo mówiąc: „Z przyjemnością ogłaszamy nasze nowe partnerstwo z AmericanAir! Bezproblemowe połączenia między węzłem komunikacyjnym Filadelfia w USA a lotniskiem Lehigh Valley (ABE) i międzynarodowym lotniskiem Atlantic City (ACY), począwszy od czerwca 3. „

Niedawne przejście z chmur na asfalt ma miejsce w związku z rosnącymi cenami paliwa i niedoborem pilotów, który w większości dotknął regionalne linie lotnicze. Pasażerowie przejdą kontrolę bezpieczeństwa w Allentown i Atlantic City przed przybyciem na międzynarodowe lotnisko w Filadelfii, gdzie autobusy zabiorą ich do specjalnej bramki.

Linia stacjonarna ma podobne partnerstwa z United Airlines z Denver, które firma określa jako „autokar stacjonarny”, oraz Sun Country Airlines w siedmiu miastach w Minnesocie i Wisconsin. Sugerowane są wycieczki autobusowe jako wygodniejsza alternatywa dla podróży między lotniskami.

Podróż z Filadelfii do Allentown i Atlantic City trwa obecnie około 30 minut na lot. Autobusem podróż trwa około dwóch godzin. Co wcale nie wydaje się odpowiednie. Z drugiej strony podróżowanie autobusem jest bardziej przyjazne dla środowiska niż wsiadanie do samolotu. Autobusy emitują do powietrza znacznie mniej dwutlenku węgla, co zmniejsza emisję dwutlenku węgla.

READ  Byju pozywa „drapieżnych” pożyczkodawców na pożyczkę terminową w wysokości 1,2 miliarda dolarów, nie dokona dalszych płatności