22 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Helldivers 2 ma jednego „Mistrza Gry”, który kontroluje bitwę o galaktykę

Helldivers 2 ma jednego „Mistrza Gry”, który kontroluje bitwę o galaktykę
Ethana Deana

Główny twórca Helldivers 2 ujawnił, że ma przydzielonego „Mistrza Gry”, który ma kształtować historię. Samotny pracownik imieniem Joel uważnie opiekuje się wojną galaktyczną.

Bycie graczem Helldivers 2 to zbiór emocji. W tym samym 24-godzinnym okresie przegraliśmy trudną bitwę o Malevalon Creek i widzieliśmy kilka ekscytujących przecieków prezentujących walkę mechów.

Różnorodne wzloty i upadki związane z prowadzeniem wojny z droidami i tormanidami wystarczą, aby każdy gracz Helldefer poczuł się samotny we wszechświecie. Nie możesz się bardziej mylić. Jako inteligentny twórca treści Szkoda Mówi: „Bóg jest prawdziwy i ma na imię Joel”.

Artykuł kontynuowany po reklamie

W wywiadzie z gry komputerowedyrektor generalny Arrowhead, Johan Pilestadt, przedstawił kilka interesujących spostrzeżeń na temat sposobu, w jaki deweloper będzie zarządzał Helldivers 2. Najważniejszym z nich jest ujawnienie pojedynczego geniusza o imieniu Joel, który działa jako swego rodzaju międzygalaktyczny mistrz lochów.

Studia gier Arrowhead

Czy zatem Joel stoi za absurdalnie głośnym AC Chargers?

W wywiadzie Bilstedt przyznał, że tę kwitnącą metanarrację napędza zaangażowanie graczy poprzez odgrywanie ról, memy i media społecznościowe. Jeszcze bardziej imponujące jest to, że zespół odpowiedzialny za Helldivers 2 przewidział to i chciał zaprojektować grę z dala od interaktywnego, kooperacyjnego stylu narracji Dungeons & Dragons.

Artykuł kontynuowany po reklamie

„Mamy prawdziwą osobę o stanowisku Mistrza Gry” – wyjaśnił Billstedt, nawiązując do tajemniczej postaci Joela. „Mamy wiele systemów wbudowanych w grę, w których Mistrz Gry ma dużą kontrolę nad rozgrywką. Jest to coś, co stale rozwijamy w oparciu o to, co dzieje się w grze.

Obejmuje to takie rzeczy, jak wzmacnianie wrogów, gdy gracze mają zbyt łatwo, po tworzenie wydarzeń narracyjnych, które szybko reagują na działania gracza. Arrowhead myśli teraz nie tylko o działaniach gracza, ale także o jego perspektywie. Saga Malevalon Creek była sygnałem ostrzegawczym dla zespołu, jeśli chodzi o otoczenie gry.

Artykuł kontynuowany po reklamie

„Patrzymy na poszczególne planety w kategoriach: „Stworzyliśmy planetę, która była świetną zabawą” i zrobiliśmy ich wiele. Ale połączenie społeczności z każdą planetą jest ważne… więc jedną z rzeczy zastanawiamy się wewnętrznie, jak możemy ponownie rozważyć te Planety, aby w przyszłości stały się bardziej osobiste.

Helldefers 2 AFKStudia gier Arrowhead

Wszyscy pracujemy razem, aby opowiedzieć najwspanialszą historię wszechczasów.

To ekscytująca perspektywa, aby zastanowić się, jak Helldivers 2 będzie się nadal rozwijać i jak jego historia będzie ewoluować w miarę upływu czasu, gdy Arrowhead udoskonali tę formułę.

Artykuł kontynuowany po reklamie

Chociaż świadomość ogromnych mocy Joela budziła w nas obawy, że upadek Malevalon Creek był wewnętrzną robotą.