22 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Microsoft ogłasza zawarcie umowy z firmą Mistral w celu poszerzenia portfolio sztucznej inteligencji

Microsoft ogłasza zawarcie umowy z firmą Mistral w celu poszerzenia portfolio sztucznej inteligencji

Microsoft (MSFT) ogłosił nowe partnerstwo z francuskim twórcą sztucznej inteligencji Mistral AI, choć szczegóły finansowe inwestycji nie zostały jeszcze ujawnione. To posunięcie pozwala Microsoftowi rozszerzyć swoje portfolio sztucznej inteligencji poza dotychczasowe partnerstwo z twórcą ChatGPT OpenAI, w którym Microsoft ma 49% udziałów.

Redaktor Yahoo Fintech Dana Holly’ego Rozbija szczegóły.

Aby uzyskać więcej informacji ekspertów i najnowsze działania rynkowe, kliknij tutaj i obejrzyj cały odcinek Yahoo Finance Live.

Nota wydawcy: Ten artykuł został napisany przez Anioł Smith

Wersja wideo

[AUDIO LOGO]

Josh Lipton: Microsoft ogłosił nowe wieloletnie partnerstwo z francuskim start-upem zajmującym się sztuczną inteligencją. Dan Hawley, właściciel Yahoo Finance. Dołącz do nas teraz, aby uzyskać więcej. Dan.

Dan Hawley: Zgadza się, Josh. Microsoft dokonuje małej inwestycji. Nie chcą powiedzieć, ile kosztuje francuski Mistral.

Jest to w zasadzie konkurent OpenAI. Jest to posunięcie, które pozwala Microsoftowi mieć w swoim arsenale wiele modeli możliwości sztucznej inteligencji, które może zaoferować swoim klientom. Jest to dla nich także sposób na oderwanie się od kontroli, jeśli chodzi o bliskie powiązania z OpenAI, gdy miała miejsce burzliwa wymiana dyrektorów generalnych w OpenAI.

Microsoft był tam z nimi. Zainwestowali w firmę miliardy dolarów. I w miarę upływu dni są coraz bliżej.

Dlatego niektórzy organizatorzy są co do tego sceptyczni. Zatem inwestycja Microsoftu w Mistral może pozwolić mu rozwiać niektóre z tych obaw, przynajmniej na razie w Europie. To ciekawy rozwój.

Spółka ponownie nie podała, ile inwestuje. Ale szczerze mówiąc, w większości przypadków każde posunięcie, w ramach którego firma może dodać więcej modeli, jest ogólnie korzystne dla jej klientów.

Patrzysz na Amazona. Robią to samo. Google robi to samo. Powinno zatem pomóc Microsoftowi w dotarciu do klientów, a nie tylko w pozbyciu się federalnych.

READ  Data premiery pakietu Venu Sports przesunięta ze względu na skargę FuboTV