Administracja prezydenta Bidena planuje wycofać nowe, rygorystyczne przepisy EPA, które zmusiłyby amerykańskich producentów samochodów do przesunięcia pojazdów elektrycznych do swojej podstawowej działalności do 2032 r. według New York Times, Napisałem wczoraj, że gracze z branży nakłonili administrację, aby dała jej więcej czasu na zmniejszenie kosztów pojazdów elektrycznych i pełne zbudowanie ogólnokrajowej infrastruktury ładowania.
the czasy Pisze, że przywódcy związkowi naciskali na Bidena, aby dał im więcej czasu na rozszerzenie członkostwa związkowego na pracowników nowych fabryk pojazdów elektrycznych w Stanach Zjednoczonych. Jak zauważono w artykule, wsparcie dla związków zawodowych jest kluczowe, ponieważ Bidenowi grozi reelekcja w obliczu złej sytuacji klimatycznej i ataków ze strony kandydata i byłego prezydenta Donalda Trumpa.
Pierwotne wymagania EPA przewidywały, że do 2032 r. pojazdy elektryczne będą stanowić 67% sprzedaży nowych pojazdów lekkich i 46% nowych pojazdów średniej klasy do 2032 r., co stanowi znaczny wzrost z 7,6% w 2032 r. czasy Notatki z zeszłego roku. Sprzedaż pojazdów elektrycznych spadła, przez co cel stał się poza zasięgiem z kilku powodów, między innymi dlatego, że przemysł samochodowy nalegał na duże elektryczne ciężarówki i SUV-y, których łańcuch dostaw nie jest w stanie pomieścić po rozsądnych kosztach.
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych