Federalna Administracja Lotnicza podała, że w sobotę Boeing 757 linii Delta Air Lines zgubił oponę podczas przygotowań do startu z głównego lotniska w Atlancie. To był ostatni niepokojący epizod z udziałem jednego z samolotów producenta.
Agencja podała w oświadczeniu, że Delta Air Lines Flight 982 przygotowywał się do startu z międzynarodowego lotniska Hartsfield-Jackson w Atlancie lotem do Bogoty w Kolumbii około godziny 11:15 w sobotę, kiedy „przednie koło samolotu odpadło i stoczył się ze wzgórza.” „. Raport wstępny.
W raporcie podano, że z samolotu musiało opuścić ponad 170 pasażerów, ale nikt nie odniósł obrażeń.
Rzecznik Delta powiedział, że pasażerowie zostali przeniesieni na alternatywny lot.
Rzecznik Boeinga odmówił komentarza i skierował pytania do Delty.
Federalna Administracja Lotnicza oświadczyła, że kontynuuje dochodzenie.
To był burzliwy czas dla Boeinga, który w ostatnich latach był obarczony obawami dotyczącymi bezpieczeństwa po śmiertelnych katastrofach. Producent staje w obliczu ponownej kontroli po tym, jak uszczelka w drzwiach spowodowała eksplozję nowego Boeinga 737 MAX 9 Alaska Airlines 5 stycznia na wysokości 5000 metrów, zaraz po starcie z międzynarodowego lotniska w Portland w Oregonie.
W tym czasie nikt nie odniósł poważnych obrażeń, ale pasażerowie byli narażeni na silny wiatr, gdy samolot wracał do Portland w straszny sposób.
Federalna Administracja Lotnicza nakazała następnie uziemienie w Stanach Zjednoczonych około 170 samolotów Boeing 737 Max 9 do czasu ich kontroli. Samolot, który w sobotę w Atlancie stracił koło, Boeing 757, to inny model.
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych