Paramount powiedział, że abonenci transmisji strumieniowej odnotują dalszy wzrost cen – jest to trend występujący w całej branży medialnej.
„Widzimy bardzo atrakcyjną okazję cenową w perspektywie długoterminowej, a to oznacza, że nie będzie to ostatnia podwyżka cen, jaką dokonamy” – powiedział w czwartek dyrektor finansowy Naveen Chopra podczas rozmowy telefonicznej dotyczącej wyników finansowych spółki za trzeci kwartał.
„Wierzymy, że istnieje ciągła szansa, że ceny będą odgrywać rolę w zwiększaniu przychodów i zysków naszej działalności związanej z transmisją na żywo” – dodał.
W czerwcu Paramount uruchomił Paramount+ bez reklam z możliwością transmisji strumieniowej w Showtime za 11,99 dolarów miesięcznie, czyli o 2 dolarów więcej niż poprzednia cena subskrypcji Paramount+. Podniosła także ceny poziomu zawierającego reklamy o 1 dolara do 5,99 dolara.
Paramount+ dodał w trzecim kwartale 2,7 miliona abonentów, przekraczając oczekiwania dotyczące wzrostu o 1,8 miliona. W sumie Paramount+ osiągnął ponad 63 miliony abonentów.
Przychody z subskrypcji również wzrosły w tym kwartale o 46% do 1,3 miliarda dolarów, na co złożył się wzrost liczby abonentów i wzrost cen Paramount+, a także przychody z wydarzeń pay-per-view. Przychody bezpośrednio do konsumentów wyniosły w kwartale 1,69 miliarda dolarów w porównaniu do oczekiwanych 1,64 miliarda dolarów.
„Paramount+ pozostaje w bardzo atrakcyjnej cenie i dotyczy to zarówno poziomów z reklamami, jak i bez reklam” – stwierdził Chopra.
„W porównaniu z konkurencją Paramount+ pozostaje na bardzo atrakcyjnym poziomie cenowym” – stwierdził dyrektor, dodając, że czerwcowe podwyżki cen „w rzeczywistości wypadły lepiej, niż się spodziewaliśmy”, co miało wpływ na spowolnienia lub rezygnację z usług przez konsumentów, co doprowadziło do spadku cen Koszty usług. Niż oczekiwano.
„Wzrost cen w rzeczywistości zwiększa zyski, niż początkowo oczekiwaliśmy, więc daje nam to pewną pewność” – powiedział, wzmacniając propozycję wartości firmy zajmującej się streamingiem, obejmującą sport, filmy, franczyzy i treści dla dzieci jako filary swojej oferty. .
„Dane, które zaobserwowaliśmy podczas naszej pierwszej podwyżki cen, sugerują, że propozycja wartości i spójność treści dają nam dodatkowe pole do podwyżki cen w miarę upływu czasu” – stwierdził.
Paramount odnotował stratę bezpośrednią do konsumenta (DTC) w wysokości 238 mln dolarów, czyli mniej niż oczekiwali analitycy na poziomie 438 mln dolarów i stratę w wysokości 343 mln dolarów w tym samym okresie rok wcześniej.
Obecnie firma spodziewa się, że całoroczne straty w bezpośrednich kontaktach z konsumentami w 2023 r. będą niższe niż w 2022 r., przy oczekiwanych stratach DTC w czwartym kwartale podobnych do tego samego okresu ubiegłego roku.
Ceny transmisji strumieniowej poszybowały w górę, ponieważ rentowność stała się najważniejsza dla firm medialnych, a nawet gigantów technologicznych, takich jak Apple (AAPL) i Alphabet (GOOGL).
W zeszłym tygodniu Apple jako kolejna platforma podniosła ceny po ogłoszeniu, że miesięczny koszt usługi przesyłania strumieniowego Apple TV+ wzrośnie o 3 do 9,99 dolarów dla nowych abonentów. Netflix (NFLX), Disney (DIS) i Hulu również podniosły w zeszłym miesiącu ceny za streaming.
Co więcej, koszt tych usług może obecnie konkurować z budzącym strach pakietem telewizji kablowej sprzed lat – czyli tym samym, z czym streaming zaczyna pozostawać w tyle.
Konsumenci zauważają, że abonenci rezygnują z większej liczby swoich planów, aby zapobiec rosnącym kosztom. Według nowego raportu z pneumatycznyabonenci w USA rezygnują z usług przesyłania strumieniowego w rekordowym tempie, przy czym 6% wszystkich abonentów rezygnuje we wrześniu z planów – to najwyższy wskaźnik w historii.
Kanał Aleksandry Jest starszym reporterem w Yahoo Finance. Śledź ją na Twitterze @allie_canal, Linkedin, Wyślij go e-mailem na adres [email protected].
Kliknij tutaj, aby uzyskać najnowsze wiadomości giełdowe i szczegółowe analizy, w tym wydarzenia dotyczące zmian akcji
Przeczytaj najnowsze wiadomości finansowe i biznesowe z Yahoo Finance
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych