22 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Paramount twierdzi, że będą „ciągłe możliwości” podnoszenia cen transmisji strumieniowej

Paramount twierdzi, że będą „ciągłe możliwości” podnoszenia cen transmisji strumieniowej

Paramount powiedział, że abonenci transmisji strumieniowej odnotują dalszy wzrost cen – jest to trend występujący w całej branży medialnej.

„Widzimy bardzo atrakcyjną okazję cenową w perspektywie długoterminowej, a to oznacza, że ​​nie będzie to ostatnia podwyżka cen, jaką dokonamy” – powiedział w czwartek dyrektor finansowy Naveen Chopra podczas rozmowy telefonicznej dotyczącej wyników finansowych spółki za trzeci kwartał.

„Wierzymy, że istnieje ciągła szansa, że ​​ceny będą odgrywać rolę w zwiększaniu przychodów i zysków naszej działalności związanej z transmisją na żywo” – dodał.

W czerwcu Paramount uruchomił Paramount+ bez reklam z możliwością transmisji strumieniowej w Showtime za 11,99 dolarów miesięcznie, czyli o 2 dolarów więcej niż poprzednia cena subskrypcji Paramount+. Podniosła także ceny poziomu zawierającego reklamy o 1 dolara do 5,99 dolara.

Paramount+ dodał w trzecim kwartale 2,7 miliona abonentów, przekraczając oczekiwania dotyczące wzrostu o 1,8 miliona. W sumie Paramount+ osiągnął ponad 63 miliony abonentów.

Przychody z subskrypcji również wzrosły w tym kwartale o 46% do 1,3 miliarda dolarów, na co złożył się wzrost liczby abonentów i wzrost cen Paramount+, a także przychody z wydarzeń pay-per-view. Przychody bezpośrednio do konsumentów wyniosły w kwartale 1,69 miliarda dolarów w porównaniu do oczekiwanych 1,64 miliarda dolarów.

„Paramount+ pozostaje w bardzo atrakcyjnej cenie i dotyczy to zarówno poziomów z reklamami, jak i bez reklam” – stwierdził Chopra.

„W porównaniu z konkurencją Paramount+ pozostaje na bardzo atrakcyjnym poziomie cenowym” – stwierdził dyrektor, dodając, że czerwcowe podwyżki cen „w rzeczywistości wypadły lepiej, niż się spodziewaliśmy”, co miało wpływ na spowolnienia lub rezygnację z usług przez konsumentów, co doprowadziło do spadku cen Koszty usług. Niż oczekiwano.

„Wzrost cen w rzeczywistości zwiększa zyski, niż początkowo oczekiwaliśmy, więc daje nam to pewną pewność” – powiedział, wzmacniając propozycję wartości firmy zajmującej się streamingiem, obejmującą sport, filmy, franczyzy i treści dla dzieci jako filary swojej oferty. .

READ  FBI i FAA prowadzą śledztwo w sprawie przeniesienia kłopotliwego pasażera z lotu United w Chicago

„Dane, które zaobserwowaliśmy podczas naszej pierwszej podwyżki cen, sugerują, że propozycja wartości i spójność treści dają nam dodatkowe pole do podwyżki cen w miarę upływu czasu” – stwierdził.

Paramount odnotował stratę bezpośrednią do konsumenta (DTC) w wysokości 238 mln dolarów, czyli mniej niż oczekiwali analitycy na poziomie 438 mln dolarów i stratę w wysokości 343 mln dolarów w tym samym okresie rok wcześniej.

Obecnie firma spodziewa się, że całoroczne straty w bezpośrednich kontaktach z konsumentami w 2023 r. będą niższe niż w 2022 r., przy oczekiwanych stratach DTC w czwartym kwartale podobnych do tego samego okresu ubiegłego roku.

Logo Paramount+ widać w centrum kongresowym podczas San Diego Comic-Con International w San Diego w Kalifornii, 22 lipca 2023 r. (Zdjęcie: Chris Delmas/AFP) (Zdjęcie: Chris Delmas/AFP za pośrednictwem Getty Images) (Chris Delmas za pośrednictwem Getty Images)

Ceny transmisji strumieniowej poszybowały w górę, ponieważ rentowność stała się najważniejsza dla firm medialnych, a nawet gigantów technologicznych, takich jak Apple (AAPL) i Alphabet (GOOGL).

W zeszłym tygodniu Apple jako kolejna platforma podniosła ceny po ogłoszeniu, że miesięczny koszt usługi przesyłania strumieniowego Apple TV+ wzrośnie o 3 do 9,99 dolarów dla nowych abonentów. Netflix (NFLX), Disney (DIS) i Hulu również podniosły w zeszłym miesiącu ceny za streaming.

Co więcej, koszt tych usług może obecnie konkurować z budzącym strach pakietem telewizji kablowej sprzed lat – czyli tym samym, z czym streaming zaczyna pozostawać w tyle.

Konsumenci zauważają, że abonenci rezygnują z większej liczby swoich planów, aby zapobiec rosnącym kosztom. Według nowego raportu z pneumatycznyabonenci w USA rezygnują z usług przesyłania strumieniowego w rekordowym tempie, przy czym 6% wszystkich abonentów rezygnuje we wrześniu z planów – to najwyższy wskaźnik w historii.

Kanał Aleksandry Jest starszym reporterem w Yahoo Finance. Śledź ją na Twitterze @allie_canal, Linkedin, Wyślij go e-mailem na adres [email protected].

Kliknij tutaj, aby uzyskać najnowsze wiadomości giełdowe i szczegółowe analizy, w tym wydarzenia dotyczące zmian akcji

READ  UAW naciska na producentów samochodów z Detroit, aby złożyli lepszą ofertę, grożąc kolejnymi strajkami

Przeczytaj najnowsze wiadomości finansowe i biznesowe z Yahoo Finance