Patty Perrett / © Universal Pictures
AKTUALIZACJA, WYŁĄCZNIE POST: Uniwersalny/Blumhouse Pięć nocy u Freddy’ego Nie zwolnił tempa zeszłej nocy dzięki codziennej premierze w Peacock 10,3 miliona dolarów W 3050 kinach. To więcej niż to, co zaobserwowały wczoraj wieczorem nasze źródła, i nie jest od tego daleko To jest drugi rozdział I Oppenheimera Obaj zarobili po 10,5 miliona dolarów na zapowiedziach! Źródła ostrzegają przed tym Freddy Numery podglądu są na początku, więc nie rób sobie jeszcze nadziei co do debiutów Oppenheimera Rozmiar wyniósł 82,4 miliona dolarów, czyli To jest drugi rozdział (91 milionów dolarów). Jednak wielu wierzy, że otwarcie warte ponad 70 milionów dolarów jest w zasięgu ręki.
Łatwo, Freddy To największa codzienna zapowiedź premiery kinowej w historii.
Dlaczego, och, dlaczego Universal zamiast tego dzień po dniu chodził do teatru z Peacockiem Egzorcysta: wierzący? Ponownie, umowa dotyczy FreddyFilm zawsze był skonstruowany w ten sposób i był przeznaczony dla ograniczonej publiczności: film został nakręcony specjalnie dla ograniczonej publiczności. FreddyFani i nikt więcej. Zazwyczaj Hollywood chce poszerzyć widownię filmu poza podstawową wersję demonstracyjną IP. Nie było to częścią planu i dlatego liczniki fasoli strategii treści Uni wyznaczają ten dzień i datę. Biorąc pod uwagę franczyzę, która się tu narodziła, nie byłoby szokujące, gdyby kontynuacja była czysto teatralna.
Kolejny oszałamiający przebieg Freddy’s: To trzecia najlepsza zapowiedź październikowego wydania żartowniś (13,3 mln dolarów) i Venom: Niech będzie rzeź (11,6 mln dolarów) i wcześniej Zatruć (10 milionów dolarów), a nawet w październiku ubiegłego roku Czarnego Adama (7,6 mln dolarów). Freddy Pochłania także przedpremierowy zastrzyk gotówki o wartości 7,7 miliona dolarów Universal/Blumhouse/Miramax Halloween W 2018 r., który rozpoczął się z kwotą 76,2 mln dolarów.
„Nie ma nic lepszego niż zabytek kultury, który przyciąga ludzi do kasy i serwisu streamingowego” – mówi inne powiązane źródło. Freddy’S. To prawda, że usługi OTT potrzebują takich fragmentów adresu IP, aby zwiększyć liczbę abonentów; Peacock niedawno świętował 28 milionów abonentów, +4 miliony w trzecim kwartale. W tym samym okresie ubiegłego roku Peacock stracił 614 milionów dolarów, a „straty szczytowe” spadły z 3 miliardów dolarów rocznie do 2,8 miliarda dolarów. Peacock, rodzic Comcast, również odnotował przychody ze transmisji strumieniowej w wysokości 840 milionów dolarów, co stanowi wzrost o 64% w porównaniu z rokiem ubiegłym.
więcej FreddyManiak ze środowego wieczoru w AMC Burbank:
Ekskluzywny: „Możemy mieć hit” – powiedziała jedna osoba blisko produkcji funkcji gry wideo Universal/Blumhouse. Pięć nocy u Freddy’egoDzisiaj. I chociaż oczekuje się, że film, którego premiera w kinach odbędzie się dziś o 14:00, a w Peacock o 18:00, zarobi około 50 milionów dolarów, istnieją szalone oczekiwania, które wahają się od 55 do 90 milionów dolarów. Wszyscy się uspokójcie i pozwólmy, aby w bagnistej oazie strajku aktorów wyłoniła się ta niesamowita, tysiącletnia własność intelektualna.
Źródła kasowe mówią nam, że czwartkowe zapowiedzi rozpoczną się dziś na północy 7 milionów dolarów Ale uważaj, jest „bardzo naładowany z przodu”. Universal nie odpowiedział na prośbę o komentarz w sprawie naszych przewidywań, dlatego zawsze zaznacza je gwiazdką. Chociaż ten jest przeznaczony tylko dla odbiorców poniżej 25 roku życia, zobacz inne podglądy, które uzyskały podobne kwoty, na przykład: człowiek Mrówka (zapowiedź 6,4 miliona dolarów, otwarcie 57,2 miliona dolarów), Aladyn (7 milionów dolarów, 91,5 miliona dolarów), F9 (7,1 miliona dolarów, 70 milionów dolarów) i zmierzch (7,5 mln dolarów, 69,6 mln dolarów). Ale hej, powinniśmy porównać to z innymi dniami i datami Universal/Peacock, prawda? Dobry, Freddy Komp. frytek Halloween zabija (4,85 miliona dolarów przedpremierowych, 49,4 miliona dolarów) i Koniec Halloween (5,4 miliona dolarów zapowiedź, 40 milionów dolarów na otwarcie).
Krytycy przyznali filmowi wyreżyserowanemu przez Emmę Tammy fatalne 25% w serwisie Rotten Tomatoes, ale tych, którzy zdecydują się na ten film, nie obchodzi, jak czytają się recenzje. Wczoraj wieczorem w Burbank w Kalifornii byłem na pokazie AMC, fani byli tak szczęśliwi, że przypomniało mi to czas, kiedy go pierwszy raz zobaczyłem zmierzch Z szalonym tłumem na terenie dzisiejszego AMC Grove. Fani kibicują pojawieniu się influencerów YouTube (osób znanych z grania i teoretyzowania na temat… Pięć nocy u Freddy’ego Games) w filmie, a także „oohhh” i „aaah” w zwrotach akcji i występach postaci, a nawet stworzona przez fanów piosenka z napisami końcowymi autorstwa artysty muzycznego The Living Tombstone. Jeśli wczoraj nie byłeś ubrany, cóż, byłeś kwadratowy. Uzyskaj ogromny wybór pobudek powyżej i poniżej.
Czekaj, czy wielu ludzi nie chciałoby zostać w domu i oglądać tego? Być może i wpływ kasowy Peacocka ocenimy jeszcze w ten weekend, ale jest tu zupełnie jasne, że grupa poniżej 25 lat chce obejrzeć ten film razem, a nie w codziennych ubraniach.
Freddy’s jest zarezerwowane w około 3500 lokalizacjach w ten weekend, w tym w Imax i PLF. Oryginalne filmy Apple i Paramount Zabójcy kwiatów księżyc Oczekuje się, że osiągnie ona wartość około 12 milionów dolarów, a dystrybucją zajmie się AMC Taylor Swift: Trasa przez wieki nadal rośnie do około 13 milionów dolarów. Więcej szczegółów jutro rano.
CinemaScore przeprowadzała ankietę, kiedy tam byliśmy wczoraj wieczorem; Ciekawie będzie zobaczyć, jak to wyjdzie.
„Twitter geek. Nieprzejednany czytelnik. Dumny fanatyk mediów społecznościowych. Subtelnie czarujący muzyczny nerd.”
More Stories
Barry Keoghan dołącza do Cilliana Murphy’ego w serialu Netflix „Peaky Blinders”.
Koreańska piosenkarka popowa Taeil opuszcza grupę śpiewającą z powodu oskarżeń o przestępstwa na tle seksualnym
„Swifties for Kamala” zbiera pieniądze od celebrytów i pieniądze na kampanię dla Demokratów