22 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Te nowe pojemniki nad głową samolotu mogą zmienić reguły gry na pokładzie

Te nowe pojemniki nad głową samolotu mogą zmienić reguły gry na pokładzie

Michael Pahlow (Bockfilm GmbH)/Dzięki uprzejmości Airbusa

Nowe „Airspace L Bins”, wyprodukowane przez Elbe Flugzeugwerke GmbH, spółkę zależną ST Engineering i Airbus, zapewniają o 60% więcej miejsca na bagaż w kabinie.



CNN

W dzisiejszych, niezbyt złotych czasach krajowych podróży lotniczych, bezpłatny czek bagażowy to luksus dostępny tylko dla nielicznych. Osoby sprawdzające bagaże często są wyczerpane podczas lotu i zastanawiają się, czy ich bagaż tam jest Faktycznie, dotrze Z nimi w miejscu docelowym.

W rezultacie więcej podróżnych niż kiedykolwiek wcześniej decyduje się na spakowanie bagażu w torby podręczne – z których wiele jest nieporęcznych i na kółkach.

Wyniki? Wejście na pokład jest bezpłatne dla wszystkich, a zdenerwowani pasażerowie kręcą się wokół bramki, mając nadzieję, że dostaną się na pokład jako pierwsi – a wszystko po to, aby zabezpieczyć niewielki kawałek powierzchni nad głową w pobliżu swoich miejsc.

Niestety, te bardzo poszukiwane pojemniki na śmieci nie zostały zaprojektowane z myślą o przeciętnej torbie podręcznej. Należy je układać na płasko, zostawiając nad nimi niewielką przestrzeń mało użytkową, zajmując jednocześnie dużą część przestrzeni pudełka.

Wejdź do francuskiego producenta samolotów Airbus i jego nowej firmy „Airspace L Bins”.

Te specjalnie zaprojektowane schowki nad głową zostały po raz pierwszy zaprezentowane w maju, zapewniając o 60% więcej miejsca na bagaż w kabinie niż w przypadku konwencjonalnych systemów. Jak? Po prostu umożliwiając podróżnym załadowanie bagażu podręcznego pionowo, bez konieczności układania go na płasko. (Patrz zdjęcie powyżej.)

Pudełka zawierające torby o wymiarach 61 cm (wys.) x 38 cm (szer.) x 25 cm (gł.) są zaprojektowane tak, aby można je było odświeżyć w ciągu trzech do pięciu dni.

Airbus twierdzi, że ta modyfikacja, wykonana z ultralekkich produktów kompozytowych, wykorzystuje ponownie wiele części oryginalnego pudełka, w tym ścianę boczną, dach i oświetlenie, aby zmniejszyć ilość odpadów.

READ  Kontrakty terminowe na akcje wzrosły po tym, jak główne średnie przeżyły najgorszy dzień od czerwca 2020 r.

Stewardessy prawdopodobnie również zatwierdzą nowe przedziały, wiedząc, że mogą dokończyć procedury wejścia na pokład, jednocześnie słysząc znacznie mniej skarg od podróżnych dotyczących braku miejsca do przechowywania bagażu.

Dzięki uprzejmości Airbusa

Według Airbusa nowe boxy Airspace L mają zostać zmodernizowane i zmodernizowane w ciągu trzech do pięciu dni.

Jedna linia lotnicza jest już zarejestrowana. Od początku 2025 r. niemieckie linie lotnicze Lufthansa planują rozpocząć modernizację 38 samolotów A320 za pomocą nowych pojemników Airspace L Bins, produkowanych przez niemiecką firmę Elbe Flugzeugwerke GmbH (EFW), spółkę zależną ST Engineering i Airbus.

„Z rozmów z klientami linii lotniczych wiemy, że duże pojemniki na śmieci są wyraźną potrzebą poprawy komfortu pasażerów” – stwierdził w oświadczeniu Charbel Yozkatli, szef usług komercyjnych Airbusa w Europie.

Bagaż zawsze był kontrowersyjnym i złożonym problemem w świecie lotnictwa i nie wygląda na to, aby to miało się zmienić niezależnie od tego, czy pudełka są większe, czy nie.

02:56- Źródło: CNN

Chcesz lepiej spać w samolocie? Spróbuj tego ze swoimi stopami

Nie każdy zabiera ze sobą bagaż podręczny tylko po to, aby uniknąć dodatkowych opłat za bagaż rejestrowany — wiele linii lotniczych pobiera dodatkowe opłaty, jeśli chcesz wnieść na pokład także walizkę. Jak wspomniano wcześniej, niektórzy podróżni lubią wygodę polegającą na tym, że po przyjeździe nie muszą czekać na swoją torbę przy wózku.

Jest to także kwestia polityczna. Zgłoszono, że prawodawcy UE również mieli to w tym tygodniu Głosowali za przyjęciem uchwały Wzywa linie lotnicze do zaprzestania pobierania od pasażerów opłat za bagaż podręczny „rozsądnej” wielkości.

Jednak opłaty za bagaż są niewątpliwie ogromnym źródłem dochodów linii lotniczych. Według Bureau of Transportation Statistics amerykańskie linie lotnicze zarobiły ponad Przychody z opłat bagażowych wynoszą 6,7 miliarda dolarów W 2022 r.

READ  Wygrałem na loterii mieszkaniowej w Nowym Jorku, a czynsz za mój dom wynosi 1000 dolarów miesięcznie

Niektóre linie lotnicze uzasadniają opłaty, odwołując się do Wpływ środowiska Lżejsze samoloty zużywają mniej paliwa, dlatego dobrze jest zapobiegać zabieraniu ze sobą dużej ilości dodatkowego ciężaru.

I od zwolenników Opłata za demontaż Powiedzmy, że wszystko idzie dobrze – ci, którzy chcą zapłacić za dodatkowe rzeczy, takie jak bagaż rejestrowany, mogą cieszyć się niższymi stawkami.

Ostatecznie jednak, niezależnie od preferencji podróżnych, większość zgadza się, że jeśli lepiej zaprojektowane pudełka mogą skrócić czas wsiadania i wysiadania z samolotu, wszyscy jesteśmy za tym.