25 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

TikTok dodaje posty tylko tekstowe w miarę eskalacji bitwy w mediach społecznościowych

TikTok dodaje posty tylko tekstowe w miarę eskalacji bitwy w mediach społecznościowych
  • autorstwa Annabelle Liang
  • Reporter biznesowy

podpis pod zdjęciem,

Nowa funkcja tylko tekstowa TikTok

Chińska aplikacja do strumieniowego przesyłania wideo TikTok twierdzi, że będzie oferować posty zawierające tylko tekst, ponieważ konkurencja między gigantami mediów społecznościowych zaostrza się.

Na początku tego miesiąca TikTok uruchomił nową usługę strumieniowego przesyłania muzyki dla konkurencyjnych platform, takich jak Spotify i Apple Music.

A w poniedziałek Twitter Elona Muska porzucił kultowe logo niebieskiego ptaka i przeszedł na czarno-biały X.

Użytkownicy TikTok będą teraz mieli do wyboru trzy opcje w aplikacji – publikowanie zdjęć, filmów lub wiadomości tekstowych.

Będą także mogli dostosowywać posty, dodając dźwięk, lokalizację lub Duety, które są reakcjami wideo na posty innych użytkowników TikTok.

„Te funkcje sprawiają, że Twoje posty tekstowe są tak dynamiczne i interaktywne, jak każdy opublikowany film lub zdjęcie” – powiedział TikTok.

TikTok, należący do chińskiej firmy ByteDance, niedawno uruchomił nową usługę strumieniowego przesyłania muzyki, TikTok Music, w Brazylii i Indonezji.

W zeszłym tygodniu firma wprowadziła również wersje beta usługi w Singapurze, Meksyku i Australii.

Program pozwoli użytkownikom „słuchać, udostępniać i pobierać muzykę, którą odkryli na TikTok, a także dzielić się ulubionymi utworami i artystami ze społecznością TikTok” – powiedział rzecznik.

W tym roku aplikacja podała również, że ma ponad 1 miliard aktywnych użytkowników na całym świecie.

Konkurencja między rywalizującymi ze sobą firmami z branży mediów społecznościowych – takimi jak właściciel Instagram Meta i X, przemianowanej na Muska platformy Twitter – nasiliła się w ostatnich tygodniach.

W tym miesiącu nowa platforma Meta Threading została uruchomiona w sklepach z aplikacjami Apple i Android w 100 krajach, w tym w Wielkiej Brytanii.

Również w tym tygodniu marka Blue Bird na portalu społecznościowym Twitter została zastąpiona logo z białym X na czarnym tle.

Według Muska termin oznaczający tweety również zostanie zmieniony na „x”.