rozmiar czcionki
Akcje
Osobliwości techniczne
I
Firma, która wplata technologię w branżę kosmetyczną, w środę wskoczyła na swój pierwszy handel.
Egzotyczne akcje z ostatniego wyboru kosztowały 48,60 USD, co oznacza wzrost o 39% po otwarciu na poziomie 49,10 USD.
Akcje firmy Oddity, która jest notowana pod symbolem giełdowym „ODD” na światowym rynku Nasdaq, zostały we wtorek wycenione na 35 USD za akcję, powyżej rynkowego przedziału od 32 do 34 USD.
„Zamierzamy zbudować coś naprawdę ogromnego” — powiedział dyrektor finansowy Oddity, Lindsay Drucker Mann. Barrona Środa.
Na czele firmy Oddity stoi Oran Holtzman, współzałożyciel i dyrektor generalny — który będzie miał około 76,9% głosów z pozostałego kapitału zakładowego — oraz jego siostra, Shiran Holtzman-Erel, współzałożyciel i dyrektor operacyjny.
Firma posiada centrum badawczo-rozwojowe w Tel Awiwie oraz centralę biznesową w Nowym Jorku. Jej marki internetowe, IL Makiage i SpoiledChild, zostały wprowadzone na rynek odpowiednio w 2018 i 2022 roku, aw kwietniu firma stworzyła Oddity Labs. Wraz z przejęciem Revelafirma biotechnologiczna zajmująca się opracowywaniem nowych molekuł dla urody i dobrego samopoczucia.
„Oni [longstanding players in the beauty industry] Powiedziałby, że brak penetracji online wynika z tego, że konsumenci chcą być w sklepach, chcą tego doświadczyć” – powiedział Mann. że potrzebuje pomocy. Nie wie, co wybrać”.
Wprowadź technologię, główny przedmiot zainteresowania firmy. Oddity ma na celu przekształcenie globalnego rynku urody i dobrego samopoczucia o wartości 600 miliardów dolarów. Przeznaczając pieniądze na naukę danych, uczenie maszynowe i widzenie komputerowe, zbudował platformę z ponad 40 milionami użytkowników i wygenerował ponad 1 miliard unikalnych punktów danych na temat preferencji kosmetycznych użytkowników. Te preferencje dotyczące urody można poznać za pomocą quizów online, jak pokazano w tym filmie TikTok Tutaj.
„To otwiera nam drzwi, w jaki sposób wykorzystaliśmy technologię na wiele sposobów iw wielu przypadkach, aby zapewnić wrażenia znacznie wykraczające poza to, co dostajesz w sklepie” – powiedział Mann.
Mann wyjaśnił, że zamiast polegać na rekomendacjach celebrytów, firma „idzie bezpośrednio do konsumenta za pośrednictwem kanałów cyfrowych”. Zaleta tej strategii skierowanej bezpośrednio do konsumenta? „Nie polegaj na sprzedawcy detalicznym i na tym, kogo on wprowadza w tym kierunku” – powiedział dyrektor finansowy firmy.
Oddity przynosi zyski, w przeciwieństwie do wielu przynoszących straty firm, które weszły na giełdę w ciągu ostatnich kilku lat. W ciągu trzech miesięcy zakończonych 31 marca dochód netto wyniósł 19,6 mln USD, w porównaniu z 3 mln USD rok temu, podczas gdy przychody netto wzrosły do 165,7 mln USD z 90,4 mln USD.
W zgłoszeniu dotyczącym papierów wartościowych Oran Holtzman powiedział, że Oddity będzie nadal dodawać nowe marki do swojej platformy. „Podążamy za najbardziej atrakcyjnymi grupami popytu – ogromnymi rynkami zdominowanymi przez starsze marki, gdzie nasza technologia może rozwiązać prawdziwy problem konsumenta”.
Napisz do Emily Dattilo na adres [email protected]
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych