Klienci Comcast w różnych częściach Stanów Zjednoczonych, w tym w New Jersey, Pensylwanii i Illinois, we wtorek ogłosili awarię ich usługi internetowej Xfinity. Downtector Outage Tracking Service odnotował ponad 52 000 raportów o awariach ET o godzinie 9 rano, a wielu z nich narzeka na „całkowite wyłączenie usługi”.
Niektórzy użytkownicy zgłaszali problemy z połączeniem ze stroną centrum stanu Xfinity, która pokazuje, gdzie mogą wystąpić problemy.
O godzinie 11:00 ET przeczytał tweeta z konta Xfinity, że „niektórzy klienci doświadczają okresowych przerw w świadczeniu usług w wyniku problemów z siecią”. „Nasze zespoły aktywnie pracują nad przywróceniem klientów, których dotyczy problem, z powrotem online. Kontynuujemy dochodzenie. Przepraszamy ofiary”.
W południe firma potwierdziła CNN Business, że poprzedni problem z siecią spowodował „sporadyczne przerwy w świadczeniu usług” dla niektórych klientów. „Rozwiązaliśmy problem i usługa jest teraz przywracana klientom, których dotyczy problem, ponieważ stale badamy pierwotną przyczynę” – powiedział rzecznik Comcast.
Gwałt zgłoszeń awarii trwał godzinę przed ustąpieniem. Około 9:30 czasu wschodniego liczba zgłoszeń dotyczących Downdetectora spadła do ponad 20 000, a niektórzy użytkownicy Twittera poinformowali, że ich witryna została zresetowana lub że mogą przynajmniej uzyskać dostęp do strony wsparcia Xfinity. Oczekiwano, że ich służba zostanie wznowiona. O godzinie 11:00 czasu wschodniego było tylko około 3000 zgłoszeń awarii Downtectora.
„Introwertyk. Ewangelista alkoholu. Ekspert od mediów społecznościowych. Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik Twittera”.
More Stories
JP Morgan spodziewa się w tym roku obniżyć stopę bazową o 100 punktów bazowych
Krokodyl i rekin pożarły prehistoryczną krowę morską, odsłaniając skamielinę
W obliczu rosnącego zaufania Demokratów Harris i Walls wyruszają w podróż autokarową po Gruzji