Klienci Comcast w różnych częściach Stanów Zjednoczonych, w tym w New Jersey, Pensylwanii i Illinois, we wtorek ogłosili awarię ich usługi internetowej Xfinity. Downtector Outage Tracking Service odnotował ponad 52 000 raportów o awariach ET o godzinie 9 rano, a wielu z nich narzeka na „całkowite wyłączenie usługi”.
Niektórzy użytkownicy zgłaszali problemy z połączeniem ze stroną centrum stanu Xfinity, która pokazuje, gdzie mogą wystąpić problemy.
O godzinie 11:00 ET przeczytał tweeta z konta Xfinity, że „niektórzy klienci doświadczają okresowych przerw w świadczeniu usług w wyniku problemów z siecią”. „Nasze zespoły aktywnie pracują nad przywróceniem klientów, których dotyczy problem, z powrotem online. Kontynuujemy dochodzenie. Przepraszamy ofiary”.
W południe firma potwierdziła CNN Business, że poprzedni problem z siecią spowodował „sporadyczne przerwy w świadczeniu usług” dla niektórych klientów. „Rozwiązaliśmy problem i usługa jest teraz przywracana klientom, których dotyczy problem, ponieważ stale badamy pierwotną przyczynę” – powiedział rzecznik Comcast.
Gwałt zgłoszeń awarii trwał godzinę przed ustąpieniem. Około 9:30 czasu wschodniego liczba zgłoszeń dotyczących Downdetectora spadła do ponad 20 000, a niektórzy użytkownicy Twittera poinformowali, że ich witryna została zresetowana lub że mogą przynajmniej uzyskać dostęp do strony wsparcia Xfinity. Oczekiwano, że ich służba zostanie wznowiona. O godzinie 11:00 czasu wschodniego było tylko około 3000 zgłoszeń awarii Downtectora.
„Introwertyk. Ewangelista alkoholu. Ekspert od mediów społecznościowych. Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik Twittera”.
More Stories
Christie sugeruje, że pies Noama Bidena również powinien zostać zabity
Powodzie w Teksasie: Trwa akcja ratownicza, ponieważ synoptycy przewidują dalsze opady deszczu
Protest na kampusie w USA: „Aresztowanie studenta będzie moim ostatnim wspomnieniem ze studiów”