23 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Aplikacja New York Times Audio przemawia nawet do najbardziej zagorzałych słuchaczy podcastów

Aplikacja New York Times Audio przemawia nawet do najbardziej zagorzałych słuchaczy podcastów

New York Times Wyrównuje swoją grę wokalną. Dziś ruszyła publikacja Audio z New York Timesaaplikacja na iOS dla subskrybentów, która działa jako punkt kompleksowej obsługi dla wszystkich jego dziennikarstwa audio — w tym aktualnej listy podcastów, takich jak Gazeta I Pokaz Ezry Kleina. Jeśli masz słabość do określonej platformy do podcastów, takiej jak Spotify lub Stitcher, nie martw się — Plik czasyTwoje największe podcasty będą nadal dostępne za darmo dla innych graczy.

Zamiast tego aplikacja wydaje się być próbą czasy Aby zbudować oddaną publiczność dla wszystkich jej podcastów — nie tylko podcastów. Posłuży nawet jako dom więcej Dziennikarstwo audio, w tym ekskluzywne materiały, które outlet tworzy tylko dla aplikacji.

Obejmuje to wyświetlanie codziennie 10-minutowego kanału informacyjnego o nazwie Nagłówki gazet publikowane codziennie rano i Spodenkico dosłownie wydaje się być prawdą bardzo Krótkie historie audio — trwające mniej niż 10 minut — o kulturze, stylu życia, gotowaniu i nie tylko. Ponadto pojawi się dział „Reporter czyta” czasy Dziennikarze czytają ich historie i dodają dodatkowe komentarze.

Ekskluzywne występy wokalne mają na celu osłodzenie puli dla strumienia czasy subskrybentów, co pomaga publikacji utrzymać bazę subskrybentów wynoszącą 9,7 miliona. the czasy Mówi, że widział, jak ta formuła działa z biuletynami i ma nadzieję, że powtórzy ją również z dźwiękiem.

„W przypadku naszych biuletynów tylko dla subskrybentów zaobserwowaliśmy, że subskrybenci, którzy z nich korzystają, angażują się i zatrzymują lepiej niż ci, którzy tego nie robią. Jest to zgodne z naszym przekonaniem, że dostarczanie zróżnicowanej wartości dzięki subskrypcji Timesa jest dobre dla naszych użytkowników, i dobre dla naszej firmy” — Jordan Cohen, dyrektor wykonawczy ds. komunikacji korporacyjnej New York Timesw wiadomości e-mail na adres krawędź.

Jeśli aplikacja zostanie uruchomiona, Gray Lady uzyska kolejną korzyść finansową: oznaczałoby to, że będzie miała cenne źródło własnych danych odsłuchowych na temat swoich subskrybentów. W przyszłości może być więcej opcji zarabiania na reklamach. „[The paper] ma możliwość eksplorowania partnerstw z markami w celu sponsorowania programów i programów dla aplikacji, ponieważ coraz więcej konsumentów przyzwyczaja się do lekkich reklam zamiast opcji subskrypcji bez reklam” – powiedział Paul Kelly, dyrektor ds. przychodów z technologii reklam audio na platformie AMA . krawędź.

Zrzut ekranu aplikacji New York Times Audio na iOS.
Zdjęcie: The New York Times

Na pierwszy rzut oka sama aplikacja ma schludny i łatwy w obsłudze interfejs. Istnieje opcja zwiększenia prędkości odtwarzania i pobierania odcinków. Ale jeśli chodzi o odtwarzacze podcastów, aplikacja jest nadal dość podstawowa. Dodanie niestandardowych funkcji ułatwień dostępu, takich jak skrypty lub możliwość udostępniania niewyłącznych odcinków (ta ostatnia wydaje się być w drodze) może jeszcze bardziej zwiększyć grono odbiorców aplikacji.

READ  Elon Musk sugeruje, że zamiast Twittera potrzebuje nowej platformy, posty w ankiecie

Aplikacja otwiera się na karcie Dzisiaj, gdzie słuchacze mogą znaleźć listę odtwarzania, która jest codziennie aktualizowana o nowe odcinki programu Spodenki I Nagłówki gazet. Słuchacze mogą również śledzić swoje ulubione programy lub tworzyć własne listy odtwarzania. Ogólnie rzecz biorąc, aplikacja dobrze radzi sobie z porządkowaniem pliku szeroki kwota czasy Historie audio w jednym miejscu – Nigdy nie czuj się przytłoczony ani zbyt zajęty.

Według Cohena nie ma obecnie planów oferowania tańszej subskrypcji tylko dla New York Times Audio – aplikacja jest dostępna tylko dla subskrybentów All-Access i News. Ale wydaje się czasy Ten pomysł przed uruchomieniem: lista App Store wspomina o subskrypcji w aplikacji w wysokości 5 USD miesięcznie na treści audio.

the czasy Nie planuje wycofywania takich ofert Gazeta Od innych graczy, takich jak Apple czy Spotify. „Zamierzamy pozostać świetnym wydawcą w tej przestrzeni” – napisał Cohen.

the czasy W ciągu ostatnich kilku lat był w szaleństwie kupowania audio – nabywając Serial Productions (studio podcastów za seria) i sportowy serwis informacyjny sportowiec (który ma ponad 50 Podcast sportowy). Zawarł również sojusz z konsorcjalnym programem radiowym To amerykańskie życie i kupiony ODM, aplikacja do subskrypcji dźwięku wirtualnej rzeczywistości. Aplikacja będzie skutecznie hostować całą tę zawartość – a także archiwa programów, takich jak seria I To amerykańskie życie.