23 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Ticketmaster przeprasza Taylor Swift i jej fanów za porażkę z biletami

Ticketmaster przeprasza Taylor Swift i jej fanów za porażkę z biletami


Nowy Jork
Biznes CNN

bileter przeprosił Taylora Swifta I jego fani po piątkowej nocy Bilet nie powiódł się Konsumenci mieli trudności z zakupem biletów na nową trasę koncertową gwiazdy muzyki pop w tym tygodniu.

„Chcielibyśmy przeprosić Taylora i wszystkich jego fanów – zwłaszcza tych, którzy mieli okropne doświadczenia z zakupem biletów” – napisano na stronie biletowej. Post na blogu.

Firma dodała, że ​​stara się „ułatwić” kupowanie biletów, ale „nie próbuje kupować biletów dla wielu osób” na trasę koncertową Swifta, która rozpocznie się 17 marca. stadionów w całej Ameryce w pięć miesięcy.

Firma powiedziała, że ​​pracuje nad „ulepszeniem naszej technologii w nowym barze ustawionym na żądanie” podczas jego trasy koncertowej. „Kiedy to osiągniemy, aktualizacje zostaną odpowiednio udostępnione na temat kolejnych kroków, jeśli takie zostaną podjęte” – napisano.

Me Culpa przychodzi po Swifta przemówił Opublikowano wcześniej w piątek o tym, jak sytuacja była „bolesna”, gdy obserwowano, jak rozwija się chaos.

„Nie zamierzam nikogo usprawiedliwiać, ponieważ prosiliśmy ich wiele razy i obiecaliśmy im, że poradzą sobie z tego rodzaju prośbami” – napisała piosenkarka w poście na Instagramie w piątek po południu. „To naprawdę niesamowite, że 2,4 miliona ludzi dostało bilety, ale naprawdę boli mnie świadomość, że większość z nich doznała wielu ataków niedźwiedzi, aby je zdobyć”.

Swift dodał: „Spróbuję dowiedzieć się, jak możemy posunąć tę sytuację do przodu”.

Sprzedaż nowej trasy koncertowej piosenkarza Eras rozpoczęła się we wtorek, ale Nadmierny popyt przytłoczył platformę sprzedaży biletów, rozgniewając niezliczoną liczbę fanów, których nie było stać na bilety. Klienci skarżyli się w mediach społecznościowych, że Ticketmaster nie został załadowany, twierdząc, że platforma nie pozwala im na dostęp do biletów pomimo posiadania kodu przedsprzedażowego dla zweryfikowanych fanów.

READ  Sam Altman odpowiada Kunalowi Shahowi z CRED, używając nowego narzędzia do tworzenia dla niego filmu

Czwartek, Ticketmaster zdeklarowany Sprzedaż dla ogółu społeczeństwa, która miała się rozpocząć w piątek, została odwołana z powodu „niezwykle wysokiego popytu na systemy biletowe i niewystarczającej liczby pozostałych biletów, aby zaspokoić to zapotrzebowanie”.

„Dla tych, którzy nie dostali biletów, mogę tylko powiedzieć, że mam nadzieję, że będziemy mieli więcej okazji do wspólnego śpiewania tych piosenek” – powiedział Swift.

Departament Sprawiedliwości wszczął dochodzenie antymonopolowe w sprawie Live Nation, właściciela Ticketmaster, aby sprawdzić, czy firma ma monopol na rynku koncertów, w tym sprzedaży biletów, mówi CNN źródło zaznajomione ze sprawą. Najpierw New York Times zgłoszone Rozprawa jest w piątek.

Departament Sprawiedliwości kontaktował się w ostatnich miesiącach z klubami muzycznymi i innymi uczestnikami rynku biletów, aby zapytać o praktyki Live Nation i dynamikę branży, dodał Times.

Żywy naród odpowiedział W oświadczeniu opublikowanym w sobotę na swojej stronie internetowej stwierdził, że „poważnie traktuje swoje obowiązki wynikające z przepisów antymonopolowych” i „nie angażuje się w działania, które mogłyby uzasadniać spory antymonopolowe, nie mówiąc już o nakazach wymaganych do zmiany podstawowych praktyk biznesowych”.

„W czasie fuzji Live Nation i Ticketmaster sam Departament Sprawiedliwości uznał konkurencyjny charakter działalności związanej z promocją koncertów” – podała firma w oświadczeniu. Raport. „Ta dynamika się nie zmieniła”.

Live Nation dodał: „To, że Ticketmaster nadal przewodzi w takim środowisku, jest świadectwem platformy i jej operatorów, a nie jakichkolwiek antykonkurencyjnych praktyk biznesowych”.

„Wprowadzamy innowacje i inwestujemy w naszą technologię bardziej niż jakakolwiek inna firma zajmująca się sprzedażą biletów i nadal będziemy to robić” – napisała firma, nazywając Ticketmaster „najbardziej przejrzystym i przyjaznym fanom systemem sprzedaży biletów w Ameryce”.

– Przyczynili się do tego raportu Evan Perez i Tierney Sneed z CNN

– Poprawka: we wcześniejszej wersji tej historii błędnie podano liczbę stadionów, na których Taylor Swift zagra w ramach swojej trasy koncertowej Eras.