22 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Najpopularniejszy w tym roku dzień podróży lotniczych był bałaganem i nic się nie zmieni w najbliższym czasie

Najpopularniejszy w tym roku dzień podróży lotniczych był bałaganem i nic się nie zmieni w najbliższym czasie

Biorąc pod uwagę, że ten długi letni weekend zbiega się również z Dniem Ojca, oznacza to, że będzie mnóstwo podróży.

Zarejestrowany w piątek przed czerwcem as Najpopularniejszy dzień podróży lotniczych w 2022 r.Według statystyk Administracji Bezpieczeństwa Transportu. Lotniska nie były tak zatłoczone od Święta Dziękczynienia w 2021 roku.

Funkcjonariusze TSA powiedzieli, że przebadali około 2 438 784 osób w punktach kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w całym kraju w piątek, najwięcej od 28 listopada, w niedzielę po Święcie Dziękczynienia. Było to również około 100 000 pasażerów więcej niż w piątek przed weekendem Dnia Pamięci (Memorial Day).

„Witamy w czerwcowym weekendzie!” Rzeczniczka TSA Lisa Farbstein napisała na Twitterze.

Podczas gdy w zeszłym roku czerwiec stał się świętem państwowym, jest to pierwszy rok, w którym giełda i banki w USA są zamknięte na jej cześć.

Wzrost nie może nastąpić w liczbach W przypadku amerykańskich linii lotniczych przychodzi gorszy czas. Połączenie trudnych warunków pogodowych, niedoborów personelu i wyzwań infrastrukturalnych sprawiło, że główni przewoźnicy mają problemy z nadążaniem za wzrostem liczby podróży. Prawie 9000 lotów na terenie Stanów Zjednoczonych zostało przełożonych w piątek i inne 1500 lotów odwołanych Zgodnie ze zbiorem danych FlightAware.
Ponad 850 lotów odwołanych w sobotę dla każdego FlightAware. Do późnej niedzieli Ponad 900 wycieczek Według FlightAware w Stanach Zjednoczonych, w Stanach Zjednoczonych lub poza nimi, jest anulowane na dziś.
Zwiększone opóźnienia i odwołania Nadchodzi to zaledwie dzień po spotkaniu sekretarza ds. transportu Pete’a Buttigiega z dyrektorami naczelnymi linii lotniczych, aby omówić sposoby poprawy wydajności i operacji przed kolejnym spodziewanym wzrostem liczby podróży w okresie świąt 4 lipca.
Na około 2700 lotów zostało odwołanych w weekend Dnia Pamięci (Memorial Day). Duże linie lotnicze już proaktywnie odwołują więcej lotów, ponieważ pracowity sezon letni się nagrzewa. Cięcie linii Southwest Airlines Prawie 20 000 lotów między Czerwiec i Święto Pracy i starają się zatrudnić 10 000 nowych pracowników, co oznacza, że ​​musi zaspokoić popyt.
„Przejeżdżam przez Whataburger, płacę i dostaję moją torbę, a szpilka w torbie to podanie o pracę” – żartował dyrektor generalny Southwest Robert Jordan. Poranne wiadomości z Dallas W ubiegłym roku trudno było znaleźć osoby poszukujące pracy. „Do tego doszliśmy”.

Delta poinformowała, że ​​anuluje 100 codziennych lotów w Stanach Zjednoczonych i Ameryce Łacińskiej od 1 lipca do 7 sierpnia. W liście otwartym do klientów piloci Delta napisali, że brak siły roboczej sprawił, że w tym roku będą latać dłużej niż wszyscy inni. 2018 i 2019 łącznie.

READ  Akcje otwierają się wyżej, ponieważ Wall Street planuje wykorzystać trzytygodniowe wzrosty indeksu S&P 500

Scott, dyrektor generalny United Airlines Scott, dyrektor generalny United Airlines, Kirby powiedział podczas kwartalnych informacji o wynikach linii lotniczych w kwietniu.

Związki reprezentujące pilotów w Delcie, Stanach Zjednoczonych i na południowym zachodzie twierdzą, że linie lotnicze postawiły się w obecnej sytuacji, odmawiając zastąpienia pilotów, którzy przeszli na emeryturę i wzięli urlop podczas szczytu pandemii. Kiedy podróż samolotem zmniejszyła się.
Według związków zawodowych pilotów, w zeszłym roku certyfikację uzyskało około 8000 nowych pilotów komercyjnych Nie powinno brakować. aktualny krój narracji usługi, oni dzwoniąprzez firmy w celu uzasadnienia obniżenia wymogów w zakresie szkoleń i bezpieczeństwa, które zwiększą marże zysku.

Niektórzy senatorowie amerykańscy zauważają. „Chociaż niektóre odwołania lotów są nieuniknione, sama liczba opóźnień i odwołań w miniony weekend rodzi pytania dotyczące podejmowania decyzji przez linie lotnicze” – napisali senatorowie Richard Blumenthal i Edward Markey w liście do Buttigiega na początku tego miesiąca.