FILADELFIA, 12 czerwca (Reuters) – W poniedziałek rano kierowcy z Filadelfii musieli znosić długie, frustrujące dojazdy do pracy na zatłoczonych drogach. ścieżki.
A Sekcja 95 między stanami Ciężarówka przewożąca benzynę zapaliła się w niedzielę, zamykając ruch w obu kierunkach w Filadelfii. Nie było ofiar ani obrażeń.
Wczesnym rankiem w poniedziałek rano lokalni reporterzy ruchu drogowego powiedzieli, że w pobliżu zawalenia i na alternatywnych trasach obserwowano ruch „od zderzaka do zderzaka”, ale niewielu dojeżdżających do pracy zdawało się słuchać ostrzeżeń, aby skorzystać z transportu publicznego lub zostać w domu.
„Z biegiem czasu sytuacja się pogarsza” – powiedział korespondent KYW News Radio Traffic Justin Traffic o 8 rano EST (1200 GMT).
Zauważył, że poniedziałki są zwykle dniami o niskim natężeniu ruchu. „Jutro rzeczywiście będzie prawdziwym sprawdzianem”.
Urzędnicy powiedzieli, że odbudowa odcinka I-95 zajmie miesiące. Jest to główna autostrada północ-południe na wschodnim wybrzeżu od Miami do granicy z Kanadą w Maine.
Sekretarz transportu USA Pete Buttigieg powiedział, że rząd federalny współpracuje ze stanem w celu przywrócenia autostrady.
„To będzie duże zakłócenie w tym regionie” – powiedział Buttigieg. Nie określił dokładnego harmonogramu naprawy, ale powiedział „zdecydowanie nie dni. Nie mówimy o kilku, jeśli tygodniach”.
Gubernator Pensylwanii Josh Shapiro wezwał mieszkańców do szukania alternatywnych tras, korzystania z pociągów podmiejskich lub pracy z domu, jeśli to możliwe.
Gubernator powiedział, że w poniedziałek wyda oświadczenie o stanie klęski żywiołowej, uwalniając fundusze federalne na odbudowę autostrady, która przewozi 160 000 pojazdów dziennie.
Amerykańska Narodowa Rada Bezpieczeństwa Transportu (NTSB) poinformowała, że wysłała zespół do zbadania sprawy.
Buttigieg powiedział, że departament planuje wykorzystać fundusze pomocowe na odbudowę, ale nie określił kwoty. Powiedział również, że szef Federalnej Administracji Autostrad, Shaylan Butt, był w Filadelfii.
Powiedział, że około 150 000 pojazdów dziennie korzysta z zamkniętej części I-95 do dostarczania towarów. „Nie chodzi tylko o podróże – to także łańcuch dostaw”.
Andy Herman, były prezes Amerykańskiego Stowarzyszenia Inżynierów Budownictwa, powiedział, że mosty nie zostały zaprojektowane tak, aby wytrzymać ciepło pożaru cysterny, które może przekroczyć 2000 Fahrenheita (1090 stopni Celsjusza), a takie incydenty nie są rzadkością.
Herman powiedział, że niedzielne zawalenie wywoła debatę na temat zmiany wymagań projektowych mostów, ale trudno sobie wyobrazić, jak Stany Zjednoczone mogą ulepszyć wiele wiaduktów w kraju.
„Oznacza to, że starają się utrzymać podstawowe bezpieczeństwo mostów w miarę ich niszczenia” – powiedział.
Reportaż Jareda Renshawa z Filadelfii, Davida Shepherdsona z Waszyngtonu, Brada Brooksa z Lubbock w Teksasie i Andrei Shalal z Waszyngtonu; Montaż autorstwa Jonathana Otisa i Lisy Schumacher
Nasze standardy: Zasady zaufania Thomson Reuters.
„Introwertyk. Ewangelista alkoholu. Ekspert od mediów społecznościowych. Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik Twittera”.
More Stories
JP Morgan spodziewa się w tym roku obniżyć stopę bazową o 100 punktów bazowych
Krokodyl i rekin pożarły prehistoryczną krowę morską, odsłaniając skamielinę
W obliczu rosnącego zaufania Demokratów Harris i Walls wyruszają w podróż autokarową po Gruzji