6 maja, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Wykorzystanie konwencjonalnej telewizji spadło po raz pierwszy poniżej 50%.

Wykorzystanie konwencjonalnej telewizji spadło po raz pierwszy poniżej 50%.

Simpson 33 | iStock | Getty Images

Upadek tradycyjnej telewizji trwa, mimo wzrostu cen usług streamingowych.

Całkowite wykorzystanie tradycyjnej telewizji – obejmującej telewizję nadawczą i płatną – spadło w lipcu poniżej 50% po raz pierwszy w historii, zgodnie z Miesięczny raport przepływów Nielsenaskala.

Wykorzystanie wśród klientów płatnej telewizji spadło do 29,6% telewizji, podczas gdy transmisja strumieniowa spadła do 20% w ciągu miesiąca. Transmisje strumieniowe stanowiły prawie 39% wykorzystania w lipcu, co stanowi największy udział odnotowany przez Nielsena po raz pierwszy w raporcie miesięcznym The Gauge z czerwca 2021 r.

Telewizja płatna stale spada, ponieważ konsumenci ograniczają tradycyjne pakiety i wybierają transmisję strumieniową. Tempo tego spadku przyspieszyło dopiero od początku pandemii Covid, kiedy to korzystanie z transmisji na żywo gwałtownie wzrosło.

Główni dostawcy płatnej telewizji, np Comcast Corp. I Karta komunikacji, często odnotowując kwartalny spadek liczby klientów. Comcast i Charter straciły 543 000 i 200 000 abonentów płatnej telewizji w drugim kwartale z rzędu.

„Uważamy, że wszystkie wskaźniki telewizji liniowej są złe” — powiedział w niedawnym raporcie Tim Nolen, starszy analityk technologii medialnej Macquarie.

Według raportu Macquarie, operatorzy płatnej telewizji odnotowali średni ważony spadek liczby abonentów o 9,6% rok do roku – straty około 4,4 miliona gospodarstw domowych – a ceny „nie rosną”.

Całkowita liczba gospodarstw domowych z płatną telewizją systematycznie spada. Według Macquarie w drugim kwartale było 41 milionów gospodarstw domowych z płatną telewizją, w porównaniu z 45 milionami i 50 milionami w tych samych okresach odpowiednio w 2022 i 2021 roku.

W ujęciu rok do roku oglądalność płatnej telewizji spadła o 12,5%, podczas gdy transmisja spadła o 5,4%, według Nielsena.

Powstanie usług przesyłania strumieniowego, od Netflixa Do DisneyaDisney +, Hulu i ESPN + do Discovery Warner BrothersMax często bierze na siebie winę. Ale wielu z tych operatorów, w tym Disney i Warner Bros. Discovery i Comcast walczą o udziały i czerpanie zysków z nadawania, podczas gdy ich kanały płatnej telewizji i firmy spadają.

READ  Pierwsze spojrzenie: Harrison Ford i Helen Mirren w materiałach promocyjnych do serii prequeli Yellowstone z 1923 r.

Mimo że widzowie coraz częściej korzystają z transmisji strumieniowych, wzrost liczby subskrybentów na tych platformach zwolnił, zwłaszcza w przypadku większych usług, takich jak Netflix i Disney+. Raczkujące aplikacje, takie jak PodstawowyParamount+ i Comcast’s Peacock odnotowały większy wzrost liczby członków – ale ich bazy abonentów są mniejsze.

Nadawcy odeszli od wykorzystywania wzrostu liczby abonentów jako miary sukcesu i zamiast tego naciskają na rentowność w sektorze, w miarę jak tradycyjny biznes telewizyjny się kurczy.

Wielu konsumentów odeszło od tradycyjnego pakietu telewizyjnego ze względu na jego wygórowane ceny. Teraz firmy zajmujące się transmisją strumieniową również podnoszą ceny we wszystkich dziedzinach — w tym Disney za subskrypcje Disney+ i Hulu bez reklam — w celu zwiększenia przychodów.

Macquarie zauważył w swoim raporcie, że wzrost liczby subskrybentów, którzy nie korzystają z transmisji strumieniowej i strumieniowej, niewiele pomógł im w dążeniu do rentowności.

Patryk J. Adams jako Mike Ross w garniturach.

Shane Mahood | Sieć USA | NBC Uniwersalny | Getty Images

Reklamy odgrywają coraz większą rolę w generowaniu przychodów, a firmy chcą rozprawić się z udostępnianiem haseł. Zmniejszenie wydatków na treści — zwłaszcza w przypadku oryginalnych programów — było dużą częścią strategii cięcia kosztów.

Odejście od oryginałów wynika z faktu, że licencjonowane programy — zwłaszcza z tradycyjnych źródeł — są często jednymi z najczęściej oglądanych treści.

Dla Netflixa tzw ostatnie uderzenie Był to „Suits”, serial, który pierwotnie był emitowany w amerykańskiej sieci NBCUniversal. Program, który wcześniej Meghan Markle prowadziła tylko w Peacock. Wydaje się, że serial zwiększył oglądalność transmisji strumieniowych w serwisie Netflix, podobnie jak Peacock, który według Nielsena był oglądany przez 18 miliardów minut w lipcu.

Oglądalność serwisu Netflix wzrosła w ciągu miesiąca o 4,2%, zwiększając udział widzów do 8,5% całego korzystania z telewizji. Za nim podążały Hulu, Amazon’s Prime Video i Disney+ – które prawdopodobnie otrzymały impuls od kreskówki dla dzieci „Bluey”, innego licencjonowanego programu, a nie oryginału.

READ  Zwycięzcy, wyniki na żywo, opinie, najważniejsze informacje po pieniądzach w banku